کمک ۸۰ میلیون دلاری یک کشور عربی به مجاهدین
یک منبع آگاه از حمایت مالی 80 میلیون دلاری سرویس اطلاعاتی یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از گروه تروریستی مجاهدین برای مبارزه و ضربه زدن به نظام اسلامی و ادامه فعالیت آن خبر داد. طبق اطلاعات دریافتی ارزیابی شده از منابع امنیتی مشخص شده است که سرویس اطلاعاتی این کشور عربی این مبلغ را به صورت سالیانه و با یک شماره مشخص اختصاصی برای فعالیت گروه سراسر فریب مجاهدین به حساب آن واریز می کند.
نمایشی بدون تماشاچی و بازی که جدی گرفته نشد
رجوی در پیامی درون تشکیلاتی در توضیح و تفسیر و فواید اعتصاب غذا فتوایی داده که ساکنان لیبرتی و یا دیگر هواداران فرقه در اقصی نقاط دنیا، از اروپا و آسیا تا آمریکا و استرالیا می توانند به نیت روزه قضا، اعتصاب غذا کنند. اهالی لیبرتی موظفند در روزه درون تشکیلاتی چند منظوره، خوردن و آشامیدن را زمانبندی کرده و روزه کله گنجشکی بگیرند. به فرموده رهبری، تنقلات بین وعده ای از دهی تا پنجی بلامانع است.
شکست اعتصاب غذای پوشالی مجاهدین
سران مجاهدین و به خصوص سرکرده این گروه تروریستی آنقدر از نظر ذهنی آشفته و پریشان هستند که برای سرپوش گذاشتن به ایدئولوژیهای غلط و سیاست جاه طلبی خود پروژه مضحک اعتصاب غذا را به راه انداختند و اکنون که دیدند هیچ گونه حمایت از آنها که نشد بلکه هر روز به اختلافات درونی خودشان اضافه شد، بنابراین چاره ای نداشتند که شکست خود را اعلام نمایند
تابلو محتمل در درگیری ۱۰ شهریور اشرف
رجوی به احتمال قوی در اشرف بوده و مریم به خاطر اینکه او را جابجا کند و از آنجایی که آن افرادی که می توانسته اند سرنخی از وجود او به خارج و یا درون مناسبات فرقه ای انتشار یا لو دهند. لذا تصمیم به قتل عام آنها با سناریوی مشخص می گیرد و آن افراد عمل کننده را تحت عنوان مفقود و گروگان معرفی می کند.
شکست فضاحت بار اعتصاب غذای باند رجوی
آیا این اعتصاب در راستای عدم دسترسی به این 42 نفر نبود؟ واگر بود چه راز و رمزی در این پنهان کاری وجود داشته است؟ با شناختی که ازاین فرقه وجود دارد، بنظر میرسد که این اعتصاب با هدف درتنگنا گذاشتن سازمان صلیب سرخ جهانی هم بوده است وآن اینکه احتمال داده میشود که این سازمان جهانی تحت فشار روانی رهبران فرقه قرار گیرد تا نتواند به وظایف خود درقبال اسرای فرقه عمل کند و بدین ترتیب دیوار چینی بین این اسرا و مامورین مستقر صلیب سرخ کشیده شود تا آنها نتوانند با اسرا و این 42 نفر دیگر ارتباط برقرار کرده
نامه صمد رجبی شهرستانی به برادرش
برادرم مجید عزیزم صحبت های زیادی با شما دارم ولی طولانی می شود امیدوارم یه خورده فکرت را به کار بیندازی و تصمیم قاطع بگیری. همان طوری که شنیدم الان که اردوگاه شما تغییر کرده و از زندان اولی و خطرناک یعنی (اشرف) بیرون آمدید راحت تر می توانید خود را به سربازان عراقی برسانید و از آنجا خلاصی یابید. می دانم شما را می ترسانند از اینکه اگر بیاید شما آزار و اذیت می کنند، ولی من به عنوان برادرت به شما اعلام می کنم از این خبرها نیست خیلی ها از اشرف فرار کردند
فرهنگ رجوی، مادون فرهنگ لومپنیزم
خواهران اقبال، این را نپذیرفته و بدلیل اینکه فکر می کردند جان برادرشان در خطر است، اقدام به افشاگری بر علیه فرقه تشکیلاتی زده و تمام خواسته شان این بوده و است که باید محمد را رو در رو دیده وبا وی صحبتی داشته باشند.موج فحش و بد و بیراه سایت های فرقه برعلیه این خانواده شروع شد. خواهران اقبال، نیز فقط و فقط برادرشان را می خواستند. ضمن اینکه سیاست های مغزشویی و اسیر نگاه داشتن اعضای فرقه را به شدت افشا کردند.
به مناسبت درگذشت آقای قدرت الله شعبانی
با نهایت تاثر و تاسف خبر درگذشت آقای قدرت الله شعبانی پدر آقای عین الله شعبانی از دوستان بازگشته مان را شنیدیم. ایشان در روز 26 آذر بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت. بیماری که عامل اصلی آن سال ها فراغ و دوری از فرزند و غصه های ناشی از آن بود. اغراق نیست اگر رجوی را قاتل بسیاری از پدران و مادران اعضای اسیر فرقه بنامیم.
مریم قجر، شکست خفت بار یا پیروزی پوشالی؟
بحث طولانی شدن اعتصاب غذا و مسخره بودن آن برای همه جهان و دولتها سبب شد تا مریم قجر که راه بازگشتی نداشت و به همین خاطر منتظر فرصتی بود که به نحوی این داستان را به پایان برساند. مسئله دادگاه اسپانیا که مشاور امنیت ملی عراق یعنی آقای فالح فیاض مفروض است که در قتل عامهای اشرف دست داشته است هنوز این مسئله شروع نشده و فقط یک سناریویی است که دادگاه اسپانیا باید در این باره تحقیق کند ولی مریم این موقعیت را بهترین شرایط برای پایان دادن به این اعتصاب غذا دید
آیا اعتصاب غذا آخرین دستاویز رجوی ها برای مرگ اعضاست؟ – قسمت پایانی
رهبران فرقه هیچ تلاشی برای خروج افراد لیبرتی ندارند و فقط برای خالی نماندن عریضه فقط از کشورهای اروپایی می خواهند تا امنیت لیبرتی را تضمین کنند که این یعنی در خواست ماندن همیشگی در عراق که با توجه به زمان اندک تا اولتیماتوم دولت عراق به منزله تکرار سناریوی اشرف در لیبرتی و به کشتن دادن تعدادی دیگر از بچه هاست.که به نظر میرسد یکی از اهداف طولانی کردن اعتصاب غذا همین باشد که آن وقت خودبخود این بازی تحت شعاع اخبار و موضوعات جدید قرار خواهد گرفت.
گروه داعش از خودروهای زرهی مجاهدین استفاده می کند
یک کارشناس مسائل راهبردی عراق با مطرح کردن احتمال ارتباط میان گروه مجاهدین با داعش گفت: یکی از مسائل عجیبی که افکار عمومی باید بداند این است که مدتی قبل مشاهده شد که ابزارهای جنگی که در زمان رژیم صدام و مدتی پس از آن در اختیار مجاهدین بود اکنون در دست داعش و گروه های وابسته به آن است و این یعنی حتی اگر گروه های فشار متعدد باشند اما هدف آنها یکی است.
پایان اعتصاب غذای مجاهدین، شکست یا پیروزی؟
میتوان نتیجه گرفت آنچه که مریم رجوی را مجبور کرد اطلاعیه فضاحت بار ۲۶ آذر ماه ۹۲ را صادر کند نه رای دادگاه اسپانیا و آنچه که وی آنرا”پیروزی بزرگ” می نامد بلکه بی توجهی جهانی از جمله کشورهای اروپائی و ملل متحد بویژه دولت مردان آمریکایی به باج خواهی های رهبری مجاهدین تحت پوشش اعتصاب غذا بوده است.

