مسئولیت تمامی کشته شدگان اخیر با شخص رجوی است
بارها و بارها توسط مسئولین حکومتی عراق به مسئولین سازمان هشدار داده شده است که هرچه سریعتر بایستی عراق را ترک کنند ولی این رجوی است که برای حتی یکروز بیشتر ماندن در عراق دست و پا میزند و حاضر است که هر ماه یا حتی هر هفته تعدادی از افراد خودرا از دست بدهد ولی چند ساعتی بیشتر در عراق بماند!
رجوی های خون آشام کی از مکیدن خون اعضا سیر می شوند؟
مسئول مرگ عباس نامور و افراد دیگری که در مناسبات سازمان کشته می شوند شخص رجوی است که با دجالگری سعی دارد آنان را بعنوان گروگان در عراق نگهداشته تا بتواند از خون آنها سوء استفاده کند. حال این سئوال را باید از رجوی جنایت کار پرسید تا کی می خواهید از خون اعضا مکیده و به حیات ننگین خود چون موش در مخفی گاه ها و زیر زمین ها ادامه دهید. دیر نیست روزی که تو و مریمت در دادگاه مردم پاسخ مادران و پدران داغدار را بدهید.
چرا سران فرقه رجوی از اعلام اسامی زخمیهای کمپ لیبرتی خوداری می کنند؟
به اطلاع خانواده های محترم می رسانم همانطور که با نوشتن نامه به سازمانهای بین المللی به سران فرقه هشدار دادید هر اتفاقی برای عزیزانشان در اعتصاب غذا بیافتد مقصر اصلی ان رجوی و مریم قجر می باشد اینبار هم با نوشتن نامه به یونامی و دفتر کمیساریای عالی پناهندگی و صلیب سرخ در عراق بخواهید سران فرقه رجوی که کنترل کمپ لیبرتی را به عهده دارند و از وضعیت اعضاء با خبر هستند شما را از وضعیت و سلامتی عزیزانتان با خبر کنند.
نامه به نهادهای بین المللی برای اعلام اسامی زخمی های تهاجم تروریستی به لیبرتی
هر یک از افراد خانواده ها هم اگر خواستند خودشان تنهایی و مستقلا نامه پیشنهادی را که اینجانب نوشته و برای امضای خانواده ها منتشر کرده ام و یا هر نامۀ دیگری را که خودشان بنویسند مبنی بر درخواست اطلاع از اسامی زخمی های تهاجم تروریستی به کمپ لیبرتی و یا مشخصا از سلامتی فرد عضو خانواده شان به نهادهای ذیربط بفرستند می توانند نامه شان را به زبانهای انگلیسی…یا عربی به ایمیلیهای زیر که نهادها و گیرندگان اصلی و مؤثر و ارگانهای ذیربط مستقیم در این ماجرا می باشند ارسال کنند
سازمان ملل نیمی از اعضای مجاهدین را آماده خروج از عراق کرد
کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از بررسی پرونده ۱۴۰۰ تن از اعضای گروه مجاهدین در عراق و انتظار این افراد برای پذیرش در کشورهای دیگر خبر داد.کمیساریای پناهندگی و هیئت نمایندگی سازمانملل در عراق(یونامی) از سال ۲۰۱۱ برای پیدا کردن کشورهایی برای انتقال قریب به ۳۲۰۰ نفر از ساکنین کمپ لیبرتی تلاش میکنند، که حاصل این تلاشها انتقال تنها ۳۱۱ نفر به آلبانی و آلمان بوده است.
فرقه رجوی در رأُس فرقه های سری – قسمت اول
ملعون مسعود رجوی خود را به عنوان یک رهبر عقیدتی سیاسی معرفی کرده و افراد اجازه فکر کردن بجز رهبر به کسی دیگر را نداشتند و تمامی زوایای ذهن باید روی میز گذاشته می شد و فقط به او فکر شود برای مثال در نشست های متعدد ملعون میگفت که فکر کردن بجز من به دیگری حرام است و هر کس بخواهد به کمال برسد باید فرمان پذیر، بی سوال باشد و همه چیزش را به من بدهد یعنی گناه، پدر، مادر، همسر و فرزند وگرنه بحث را متوجه نمیشود
آرزوی استمرار اسارت فریب خوردگان رجوی در اردن
یک مورد از پیشنهادات فرقه به دولت اردن آنست که افراد آن جز درموارد فوریت های پزشکی ازاردوگاه خارج نخواهند شد و این پیشنهاد ظاهرالصلاح برای اردن دارای پس زمینه ی مزورانه و جنایت کارانه تری است که بموجب آن حق خروج افراد ازشهرک قطع میشود وهمان مناسبات داخل اشرف (عدم دسترسی به اطلاعات آزاد جهانی و منفرد شدن دائمی، ناممکن بودن دیدار وارتباط با اعضای خانواده ها و…) با آزادی وسبعیت بیشتری برقرار میگردد.
رجوی باد کاشته و اسرا ی لیبرتی توفان درو میکنند!
رهبران فرقه بجای سرگرم شدن بی وقفه برای انجام عاجل ترین وظیفه ی خود (انتقال اسرا) همچنان رجزخوانی میکند وبرای همه ی مردم جهان نسخه پیچی وتعیین تکلیف مینماید وهروقت هم که برای خالی نبودن عریضه که مثلا میخواهد برای نجات جان این فرزندان ما کاری بکند، با طرح اسکان دسته جمعی آنها درشکل پادگانی، عملا عدم اعتقاد خود به نجات این انسانهای دربند را بنمایش میگذارد و چرا؟؟
قربانیان و بازیچه هوی وهوس رجویها
ناگفته پیداست تمام این زجروشکنجه ها و خونریزیهای بیهوده، فدای چند صباح حیات ذلت بار فرقه شد تا مریم قجربتواند برای خود درجامعه جهانی فضاسازی کند و طبل رسوایی خود که روزبه روز صدای آن بیشتر به گوش جهانیان می رسید را، با شیادی خاص خود این اعتصاب غذای اجباری نیروهای دربند را که ازقبل نتیجه اش برای همه مشخص بود،وپروسه شهید سازی 5 دی،را یک پیروزی جلوه دهند!!
قربانی شدن دوباره اسیران در پی لجاجت رجوی ها
بازهم رجوی از رو نرفت و همچنان برطبل ماندن بیهوده فرقه اش درعراق کوبید که تا کنون جزبه کشته دادن اسیران در مسیرجاه طلبی هایش نتیجه ای برای او دربرنداشته است،چون مردم عراق بواسطه جنایات بی شمار رجوی ها طی سالهای حضورشان درعراق کینه عمیقی ازآنها به دل دارند وطبیعی است که هیچ مکانی ازعراق را برای انها امن نخواهند گذاشت و دولت عراق هم بارها به این فرقه هشدارهای لازم را برای ترک خاک عراق صادر کرده است
زود، تند، سریع قاب عکسها را آماده کنید!
انگار که برای هرکدام از اعضای مغزشویی شده وگرفتار درتشکیلات مافیایی رجوی، پیشاپیش قاب عکس و بیوگرافی تنظیم و آماده بهره برداری شده است تا زوجین خائن رجوی بتوانند ازاین رهگذر خون آنان را درراستای کسب قدرت و شهوت آنهم در آویختن به بیگانگان و لابیهای امریکایی و اسرائیلی به تاراج بگذارند.
شلیک به سمت کمپ لیبرتی به نفع کیست؟
آری رجوی و مریم قجر و دیگر سران فرقه جنایتکارهر لحظه منتظر هستند تا یک عضوء نگون بختی بمیرد تا مریم قجر در ویلای خود کنار رود اور قاب عکسی از دیوار اویزان کند و سبد گلی زیر عکس نگون بختی بگذارد و با ان مظلوم نمایی کند رجوی به جزء این به هیچ چیز دیگری فکر نکرده و نمی کند و نخواهد کرد.

