انحلال فرقه تروریستی مجاهدین تنها راه پذیرش اعضا در کشور ثالث است
رجوی ها با مانع تراشی در کار کمیساریای عالی پناهندگی و چوب لای چرخ انتقال اعضا به کشور ثالث گذاشتن، زمینه ساز کشته شدن اعضای اسیر در لیبرتی هستند، همانگونه که با مانع تراشی در مسیر خروج آنها از اشرف، باعث کشته، مجروح و معلول شدن چند صد نفر از اعضا شدند.تنها راه نجات خارج کردن اعضای اسیر از سیطره تشکیلاتی این فرقه مخوف است.
رجوی کجاست و چرا همچنان در مخفی گاه به سر میبرد؟
در مورد این سوال که رجوی کجاست گمانه زنی های زیادی است از اینکه به اردن و یا اسرائیل و یا عربستان گریخته و یا در پایگاهی بنام مرکوری دست آمریکایی ها است که مهم نیست کجاست و مهمتر از این که کجاست این است که چرا هنوز مخفی است مگر نباید بعد از در آمدن از لیست تروریستی احساس امنیت می کرد و خودش و نیروها را به کشورهای اروپایی میبرد و به فعالیت سیاسی می پرداخت و مگر در این شرایط حساس و اسف باری که سازمانش در آن قرار گرفته
رجوی مانع اصلی انتقال و تضمین جان ساکنین کمپ لیبرتی است
رهبری سازمان با هزینه های کلان، سعی در متقاعد کردن محافل و شخصیتهای رسمی بین المللی دارد که بتواند موقعیت خودش را در عراق تثبیت کند. عراق کشوری که هم اکنون برای شهروندان خودش نیز نا امن است و در آستانه جنگهای قومی و مذهبی بسا بیشتری نیز هست. رهبری سازمان به تازه گی در کشور رومانی هم اقدام به تبلیغات و جذب شخصیتهای پارلمانی کرده است
ادامه دخالت های مجاهدین در امور داخلی عراق
فرماندهان مجاهدین طی سال های گذشته برای مخالفت با اخراج شان از عراق، تظاهرات سنی های طرفدار حزب بعث بر علیه دولت نوری المالکی را سازماندهی و پشتیبانی نموده اند.این مسئله زیر نظر گروه های عراقی قرار داشته و دخالت نامربوط مجاهدین در اوضاع عراق،عملا آنان را در بازی خونین بین شیعه،سنی و القاعده گرفتار نموده است.از طرفی مسعود رجوی رهبر غائب و فراری مجاهدین نیز با سخنرانی های مداخله جویانه و تحریک کننده بیش از هر زمانی اعضای مجاهدین را زیر خطرات مختلف قرار داده است.
بیاحترامی سرکردگان مجاهدین به سازمان ملل
یک تحلیلگر سیاسی عراقی با انتقاد از حضور مجاهدین در عراق گفت: سرکردگان گروه تروریستی مجاهدین به علت عدم احترام به تصمیمات سازمان ملل برای خروج از کشور، مسئول جان اعضای گروه خود هستند و مسئولیت افراد کشته شده نیز با آنها است. السراجی با اشاره به پذیرش مسئولیت خروج این گروه از عراق توسط سازمان ملل متحد گفت: هدف قرار گرفتن مقر این گروه تروریستی با موشک دلیلی آشکار بر عدم تمایل عراقیها برای ادامه ماندن آنهاست.
سارا فلاوندرز: مجاهدین جنایت زیادی علیه ایرانیها و عراقیها مرتکب شده اند
سارا فلاوندرز گفت این گروه جنایات وحشتناک زیادی علیه مردم ایران و مردم عراق مرتکب شده است. ازجمله این جنایات بمبگذاری، ترور، انفجار، حمله به غیرنظامیان است. این خود نشان دهنده فساد و فریبکاری کامل در جنگ آمریکا علیه تروریسم است. با وجود جنایات زیادی که این گروه مرتکب شده است هنوز برخی از سیاستمداران برجسته آمریکایی در حمایت از این گروه صحبت می کنند
ما مغز نمیخواهیم، قلب میخواهیم با چشم و گوش بسته!
این شیوه و تاکتیک تمامی گروه های فرقه ای است که از اینچنین شیوه هایی برای هر چه بیشتر در اختیار گرفتن ذهن و اندیشه و فکر نفراتشان از ان استفاده میکنند! سازمان حتی در درون خودش هم برای نفرات قسم خورده خود مراقب میگذارد! برای کسی که ده ها عملیات برایش انجام داده است و مسول نیروست شخص دیگری را بعنوان مراقب و بدون اینکه خود شخص بداند مراقب میگذاشت!
آیا کسی صدای گروگان های محصور در لیبرتی را می شنود؟!
دراین میان اما صدای ساکنین لیبرتی به گوش کسی نمی رسد. کسانی که نه رهبران شان تمایلی به شنیدن صدای شان دارند و نه مجامع بین المللی و کسانی که سنگ همین ها را به سینه می زنند، گوش شنوایی برای شنیدن حرف هایشان. در واقع ساکنین لیبرتی بازیچه معادلات سیاسی سرانشان با اربابانشان می باشند
انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین در چند جمله – قسمت دوم
زندان انفرادی بود بمدت دو سال برای از بین رفتن اطلاعاتش و بعد از آنهم تحویل مقامات امنیتی عراق شدن و رفتن به زندان ابوغریب بجرم ورود غیر قانونی به عراق و زندانی شدن بمدت هفت سال! یعنی تا انیجا شد 9 سال! حال هرکدام از خوانندگان عزیز در دنیای فرض و خیال اگر شما جای یکی از این نیروهای سازمان بودید بصورت شکلی و ظاهری هم که شده تن به شرکت در این خیمه شب بازی سازمان میدادید یا اینکه حاضر میشدید سر از زندانهای سازمان و عراق در آورید؟
عاقبت ۴۶سال نوشتن مشق غلط و غلوط
رجوی خشت کج را در روز اول ورودش به تشکیلات با تمرد و قدرت طلبی بنا کرده است و این اعتراف خودش است. او هرگونه خیانت و جنایت را محترمانه با انشای مشق غلط و غلوط توجیه می کند. دقت کنید رجوی پیوستن به صدام و شرکت در قتل عام ملت ایران در دوران جنگ هشت ساله را اینگونه توجیه می کند: وقتی ما با صاحب خانه (منظور او صدام است) و سید الرئیس طرح صلح امضا کردیم و به عراق آمدیم همه با دید و عینک جزام به صدام نگاه می کردند ولی چون مجاهدین مسئله شان آزادی ایران بود هرنوع تهمت و مارکی را پذیرا شدند.
اگر لالایی بلدید خودتان چرا نمی خوابید؟
درحالی صحبت ازبرابری میشود که هیچ فردی اجازه ی داشتن همسری در برابر همسران نامشروع و متعدد رجوی ندارند. حقوق بشر ادعایی رجوی درسلب حقوق داشتن همسر و فرزندان و تشکیل عائله است که بعینه دروغ بودن اعتقاد به رعایت حقوق بشر از طرف این گروه را نقض مینماید.
تمام افرادی که جدا می شوند رجوی را مقصر می دانند
رجوی سالیان سال، نان نوکری صدام و آمریکا و… را خورده و هر روز به یکی از دشمنان ملت ایران آویزان بوده و برای همه دم تکان داده و هیزم بیار و معرکه گیر خوبی بوده و نفع آن را هم برده است. البته در دنیای سیاسی مرده ای بیش نیست ولی در دنیای نامردی جان خفیفش را حفظ کرده والله جای شرم دارد در تمام گروه ها و احزاب آدمها به رهبر و مرید خود می بالند ولی کسانی که در گروه جنایت رجوی بوده اند خجالت می کشند که اصلا نامی از وی برده شود

