استفاده چندجانبه رجوی از واقعه اشرف
اخیراً در برنامههایی تحت عنوان گزارش ارتش آزادی قسمت نهم، اشاره به یکی از نیروهای جدا شده سازمان به نام مسعود دلیلی میکند که هدایت و راهنمایی نیروهای مهاجم را به عهده داشته است.اما طرف مقابل نیز تحلیلهای خودش را از این واقعه چنین عنوان کرد که تهاجم شهریور در اساس یک تسویه حساب درون سازمانی بوده است. و این عده که قربانی شدهاند نتیجه همین درگیریهای درونی بوده و نیروهای عراقی هم صرفا برای پا در میانی وارد شدهاند.
افشای وجود گورهای جمعی در نزدیکی اردوگاه اشرف
این عضو پیشین گروه تروریستی مجاهدین روز دوشنبه (۹ دی، ۳۰ دسامبر) گفت یکی از این گورهای جمعی در تپه ورساطه در نزدیکی روستای خان الغرفه در پنج کیلومتری اردوگاه اشرف قرار دارد.وی در ادامه گفت: «در جریان یکی از رزمایشهای هفتگی و هنگام حفر محلی برای پارک نفربر زرهی با استفاده از لودر به یکی از این گورهای جمعی برخورد کردیم که در آن شمار زیادی جمجمه و بقایای اجساد انسان وجود داشت.»
فراخوان زهرا سادات میرباقری برای اعلام اسامی زخمی های عمل تروریستی لیبرتی
درخواست مصرانه دارم که برروی سازمان مجاهدین فرقه رجوی ازمریم رجوی مستقردراورسوروازپاریس تا رهبری کمپ لیبرتی فشار آورده شود تا اسامی زخمی های عمل تروریستی اخیرساکنان این کمپ اعلام شود وهمچنین خواهان اطلاع خصوصی به هر خانواده و یا اجازۀ تماس یا دیدار فرد زخمی با افراد خانواده اش هستم.
مسعود دلیلی و یاوه گویی های پوچ و بیهوده رهبری مجاهدین
بعد از تخلیه اشرف و ماندگاری ۱۰۰ نفر آنهم در مقر کوچک فرماندهی اصلی اشرف نیاز به راهنما و یا هر هرکس دیگر نداشت اصلا فضا و مساحت مورد نظر برای هر نیروی نظامی مورد مداخله پیچیدگی خاصی را نمی توانست داشته باشد. ضمن اینکه تیم های نظامی ترور اعزامی سالهای ۷۸ تا ۸۰ که بارها بعد از عملیات و قبل از آن دستگیر شده بودند هم اکنون در جای جای کشور ایران آزادانه در مسیر زندگی خود قدم بر می دارند و مورد اذیت واقع نشده اند.
گزارش ارتش آزادیبخش!! (اگر مسعود دلیلی فرار نمی کرد ما هنوز بودیم)
رجوی برای درون تشکیلات نیاز به این گزارش داشت. نیاز داشت علت شکست در استراتژی بازگشت به اشرف و نگهداشتن اشرف به بهانه اموال و همینطور کشته شدن نوزدهم فروردین و هفتم مرداد را برای نگهداشتن ا شرف بود، جوری توجیه کند. شاید خانواده های کشته شدگان نوزدهم فروردین با خود خلوت می کنند و می گویند که چرا فرزند ما کشته شد اگر قرار بود اشرف تخلیه شود پس چرا زودتر این کار انجام نشد؟
فرمانده جیش المختار در عراق دستگیر شد
سخنگوی وزارت کشور عراق امروز گفت که نیروهای امنیتی این کشور واثق البطاط رهبر گروه مسلح جیش المختار را دستگیر کردهاند. البطاط سال گذشته میلادی مسولیت پرتاب شش خمپاره به مناطق مرزی عربستان را به عهده گرفت. وی همچنین مسئولیت حمله به کمپ اشرف محل استقرار گروه تروریستی مجاهدین را نیز به عهده گرفته است.
سازمان ملل در مورد نقش رجوی در کشتار ۵۳ تن، تحقیق کند
ما اعضای نجات یافته از فرقه و خانواده های گروگانها در کمپ لیبرتی از شما درخواست می کنیم تا از موقعیت خود بعنوان دبیرکل سازمان ملل متحد استفاده نموده در مقابل وزارت دفاع امریکا، پنتاگون، بایستید و چنین تحقیقی را با فشار و قدرت سازمان ملل به جلو ببرید تا جایی که به نتیجه برسد. خواستار دستیابی تیم های تحقیق و بازجویی به ۴۲ تن نجات یافتگان این واقعه و دیگر نفراتی که می توانند کمکی در این را ه باشند شوید.
اسکان مجاهدین توسط اروپایی ها، بسیار ساده است
یک روزنامه نگار و تحلیل گر سیاسی عراق با اشاره به سرباز زدن اروپایی ها از اسکان گروه مجاهدین در خاک خود گفت: اروپایی ها برای تخریب بافت جمعیتی کشورهای منطقه، اقدام به پذیرش آوارگان مسیحی می کنند اما حاضر نیستند تعداد اندک اعضای گروه مجاهدین را بپذیرند. “وداد عبدالزهره فاخر” سردبیر روزنامه عراقی السیمر و تحلیل گر سیاسی در گفتگو با خبرنگار هابیلیان در بغداد، با اشاره به موضوع حمله موشکی هفته گذشته به پایگاه گروه مجاهدین در حومه بغداد، آن را نشانه نارضایتی مردمی از ادامه حضور این گروه دانست.
آیا فرقه رجوی به اجازه کمیساریای عالی پناهندگی یا اتحادیه اروپا نیاز دارد؟
البته فاکتها و نمونه های زیادی در رابطه با کارهای غیر قانونی فرقه مافیایی رجوی در زمینه قاچاق انسان؛ پولشویی ؛ درست کردن پاسپورت و مدارک قلابی وجود دارد هر زمان نیاز باشد در هر دادگاهی قابل ارائه هست و اینکه سران فرقه رجوی اکنون کمیساریای عالی پناهندگی و یا اتحادیه اروپا را بهانه قرار می دهند به این خاطر که نمی خواهند حتا قربانیان فرقه مداوا شوند
مسعود دلیلی کیست؟
بعد از حمله و کشته شدن مسعود دلیلی توسط تیم عمل کننده آنهم در فاصله ی ۲۰۰ متری مقر فرماندهی جسد روی دست سازمان ماند و هیچ انعکاسی هم داده نشد و اعلام بیرونی نشد زیرا همان ساعت اول فهمیدند که وی مجاهد قهرمان مسعود دلیلی است ولی بعد از اینکه یواش یواش علنی شد که اجساد ۵۳ هستند و نه ۵۲ در یک صحنه سازی جدید حسن نظام الملک به صحنه آمده (دقت کنید نه همان روزی که جسد تحویل عراقیها داده شد بلکه بعد از ۱۰۷ روز در همان محل) با ادیت فیلم با اشاره به جسدی که ۱۰۷ روز پیش برده شده میگوید مزدور و
چه کسی مسعود دلیلی را کشت؟
فرقه رجوی مدعی است که نفرات عراقی مهاجم به پادگان اشرف که وابسته به رژیم ایران هستند و 7 نفر را هم با خود برده اند با همکاری مسعود دلیلی این کار را انجام داده و سپس او را همانجا همراه با سایر نفرات به قتل رسانده اند. این ادعا نه تنها کاملا غیر منطقی بلکه مضحک به نظر میرسد چرا که زنده او خیلی بیشتر از جسد بجا مانده او در اشرف به درد ایران و عراق میخورد.
بیانیه حقوق بشر، نسخه مجاهدین خلق
آخرین نمایشی که مجاهدین به راه انداختند در آستانه ی روز جهانی حقوق بشر در پاریس بود. مریم رجوی ضمن گرامی داشت روز جهانی حقوق بشر تلاش کرد تا خود و فرقه اش را با نلسون ماندلا که مراسم تدفین و بزرگداشتش امسال مصادف شده بود با روز جهانی حقوق بشر گره بزند. لازم به توضیح نیست که ماندلا سمبلی جهانی در مبارزه برای حقوق بشر می باشد

