وطن فروشی و خیانت به خلق
روزگار روزگار انتقام است و بس شما که در خاک عراق در زمان حکومت صدام از هیچ جنایتی دست بر نداشتید، از کشتار و به زیر تانک کشیدن مردم عراق تا از بین بردن مخالفان در درون تشکیلات خودتان و تا زندانی کردن افراد و تحویل دادن به ابوغریب، پس حالا باید کشته بشوید و زندانی بشوید و قرارگاه و تجهیزات تان هم به غارت برود وهیچ کاری نتوانید بکنید آری این است دست تقدیر روزگار بر شمایان
کسی ادعای جدید مجاهدین در آستانه مذاکرات ژنو را تحویل نگرفت
رویترز گزارش داده که گروه موسوم به «شورای ملی مقاومت»، که اکثر اعضای آن را تروریستهای سازمان مجاهدین تشکیل میدهند، ادعا کرده است که اطلاعاتی از یک مرکز هستهای مخفی در ایران در اختیار دارد. این گروه تروریستی که دستش به خون بسیاری از شهروندان ایرانی و عراقی آلوده است، در ماه جولای هم اتهامی را از همین دست به جمهوری اسلامی ایران وارد آورده بود اما کشورهای مختلف توجهی به آن نکردند و تنها فرانسه ابراز داشت که این ادعا را بررسی خواهد کرد.
سی و سه تن از نفرات کمپ لیبرتی دیروز وارد آلمان شدند
مقدم ۳۳ نفر از دوستان عزیزمان که دیروز از کمپ لیبرتی عراق به المان رسیدند را تبریک عرض می کنم، برایشان بهترین ها را آرزو می کنم که به دنیای آزاد قدم گذاشتن، به امید و ارزوی اینکه استارت جدید زندگی شان را از همین امروز بزنند. به دنبال زندگی که سالیان سازمان از این عزیزان محروم کرده بود بروند شاد و سر فراز باشند انشاالله سال دیگر بچه بغل به همشون دیدار داشته باشیم
نامه جمعی از اعضای انجمن یاران ایران به رئیس سازمان ملل
خبری که از داخل کمپ لیبرتی به دستمان رسید نشان از این است که سران فرقه به دستور مژگان ومسعود رجوی ومریم، تمام جیره های خوراکی را به روی اسیران بسته وهیچ مواد غذایی در دسترس نباشد. بخاطر اینکه کسانی که هم در اعتصاب نیستند مجبور هستن به این دستور تن دهند و به همه دستور داده شده که یا اعتصاب یا باید گورتان را گم کنید. زیرا الان دولت عراق با ما سر جنگ دارد وبه هیچکس از ماها رحم نخواهد کرد
پیام تسلیت انجمن نجات خوزستان به خانواده ربیعی
این مادر رنج کشیده که ازچند سال پیش بر اثر بیماری خانه نشین شده بود این اواخر مرتب اسم فرزندان اسیرش را به زبان می آورد و رجوی را باعث و بانی فراق عزیزانش می دانست و به همین خاطر هر بار او را لعن و نفرین می کرد، و آرزو داشت که هر چه زودتر فرزندانش را ببیند. اما دست تقدیر به او مهلت نداد تا به این آرزوی دیرینه اش برسد و با کوله باری از درد و رنج دیده از جهان فروبست.
شلر عزیز احمد: اخراج مجاهدین در راستای تضمین امنیت عراق است
شلر عزیز احمد در گفتوگو با اشرف نیوز با تاکید بر اینکه گروه تروریستی مجاهدین همواره کلیه قوانین بینالمللی و دیپلماتیک را به واسطه همکاری نکردن با دولت عراق و هیات سازمان ملل در این کشور زیر پا گذاشته و میگذارند، از رهبران این گروه تروریستی خواست تا به تصمیم دولت عراق برای اخراج از این کشور احترام بگذارند.
اعتصاب غذا در لیبرتی، به چه جرمی قرار است کشته شوند؟
کبری میرباقری خواهر زهرامیرباقری (عضو پیشین شورای رهبری مجاهدین که سه سال قبل از اشرف فرار و دست به افشای جنایت رجوی علیه زنان زد) در میان اعتصاب کنندگان. دوسال قبل رجوی نامه ای جعلی به اسم این خانم علیه خواهرش که از اشرف فرار کرده بود انتشار داد. اکنون میخواهد کبرا را هم با اعتصاب غذا به کشتن بدهد…
اعتصاب غذا در لیبرتی! چرا و به چه منظور؟
سازمان تلاش میکند تا امیدها و روحیه های از دست رفته را بازگرداند. نکته قابل توجه اینست که افراد مستقر در لیبرتی به دلیل مشکلات جسمی و بیماریهای درمان نشده و سن بالا تحمل اعتصاب غذا را ندارند و چه بسا کسانی در این میان از بین بروند که در آن صورت هم به سود رجوی است و او از خدا میخواهد تا این وسط چند نفر هم به این شکل تلف شوند و از این طریق تنور ماشین تبلیغاتیش گرمتر شود.
چرا هیچکدام از سران فرقه رجوی دست به عمل مقدس خود سوزی و اعتصاب غذا نزدند؟!
شخص رجوی رذل زنباره که در سوراخ موشی خزیده و تنها کارش حفظ جان خودش هست البته با پرداخت بها از عمر و جان اعضاء اسیر در کمپ لیبرتی و … با کشته شدن ۵۲ عضو فرقه رجوی و بسته شدن درب اردوگاه بد نام اشرف فرصتی بود که مریم قجر و دیگر سران فرقه با دست زدن به عمل مقدس خود سوزی و اعتصاب غذا یا حد اقل رفتن به اردوگاه اشرف و یا کمپ لیبرتی بزدلی و ترس و فرار خودشان از عراق را به یک طریقی لاپوشانی می کردند
مشکلاتی که مجاهدین برای ما در آلبانی ایجاد می کنند – سازمانهای حقوق بشری کجایند؟
قابل توجه اینکه سازمان خودش (جواد خراسان) به تک تک ما مراجعه کرده و میگفت که سازمان میخواهد به شما هر کدام ماهانه ۵۰۰ دلار بدهد و شما براى دریافت حقوق به کمیساریا مراجعه نکنید. هر کس که از کمیساریا پول میگیرد با رژیم مرزبندى ندارد و شما باید مرز خودتان را روشن کنید.کدام وجدان با انصافى نمیتواند بفهمد که این سازمان وقتى میبیند ما جدا شدگان هیچ گونه پشتوانه مالى نداریم
شعار جدید فرقه رجوی، توهم رجوی ها
فرقه تروریستی مجاهدین خلق که زمانی مدعی بود” کوه اگر بجنبد اشرف زجا نجنبد” حالا با تعطیلی این پادگان شعار جدیدی را تبلیغ می کند:”هزار اشرف دیگر می سازیم”. اما داستان پادگان اشرف چه بود؟ پادگان اشرف واقع در استان دیاله عراق در حقیقت یکی از پادگان های ارتش عراق به نام”معسکر خالص” بود که از سوی صدام حسین به فرقه رجوی هدیه داده شد. رفته رفته این پادگان مقر اصلی مجاهدین خلق و استقرار ارتش آزادیبخش ملی! شد.
اعتصاب غذا در لیبرتی بازی جدید تبلیغاتی رجوی ها
رهبران فرقه در اطلاعیه های خود تاکید دارند که کشتار اخیر در اشرف می توانست انجام نگیرد اگر آمریکا به وعده خود عمل می کرد. این عوام فریبی رجوی ها در حالی است که کمیساریای عالی پناهندگی و سفارت آمریکا در عراق و دولت عراق چندین مرحله اولتیماتوم به خالی کردن اشرف داده بودند و رهبران فرقه حاضر به این کار نشده و مایل بودند که تعدادی هم باز به کشتن داده تا بتوانند از غرب امتیازی بگیرند

