درباره آن هفت نفر مفقوده شده مجاهدین؟!
مجاهدین با مرگ افراد به مراتب راحت تر و ساده تر از غیبت و نبودن در تشکیلات کنار می آیند. از این جهت می توان نتیجه گرفت بلوای مجاهدین از گم شدن هفت عضو خود دقیقا نه از بابت نگرانی جان آنها که بر عکس بخاطر ترس از زنده ماندن آنها و عواقب و هزینه ها و پیامدهای ناشی از آن است؛ همچنانکه فراموش نکرده ایم شتاب مجاهدین در اعلام شهید شدن مرجان ملک در فاز عملیات راهگشایی
رجوی چگونه شکست «استراتژی جنگ آزادیبخش نوین» را توجیه کرد؟
ضمنا باید گفت کشته شدن ۵۲ تن در قرارگاه اشرف علاوه بر اینکه مسعود رجوی را موقتا از بار بعهده گرفتن مسئولیت شکست استراتژی جنگ آزادیبخش نوین در خاک عراق خلاص کرده، فرصت جست و خیز برای مریم رجوی را نیز در صحنه بین المللی فراهم کرده است.مجاهدین تلاش کردند به بهانه این حمله چفت و بست های تشکیلاتی و تداوم حضور خود در لیبرتی را با برخی خواسته های بظاهر انسانی و حقوق بشری به دولت عراق، ملل متحد و البته آمریکا تحمیل و طبق معمول باج خواهی کنند.
ملاقات هیئتی از اعضاء سابق مجاهدین خلق با کاردار سفارت آلبانی
در این ملاقات ضمن تشکر از دولت آلبانی از پذیرش دوستان عزیز ما که سالها در سازمان مجاهدین در عراق اسیر بودند قدردانی شد. سپس مشکلات و خواسته های اعضاء جدا شده کشور البانی را با آنها در میان گذاشتیم. درضمن نامه ای که در رابطه با مشکلات و خواسته های این دوستان جدا شده نوشته شده بود، تحویل کاردار سفارت البانی داده شد.
کابوس مشترک مجاهدین و اسرائیل
خبرهای بد برای نتانیاهو و مریم رجوی ادامه دارد. در آخرین روز سفر روحانی به نیویورک، باراک اوباما و رئیس جمهوری اسلامی ایران اولین تماس مستقیم پس از انقلاب اسلامی میان ارشدترین مقامات دو کشور را برقرار کردند. این گفتگوی تلفنی 15 دقیقه ای به گزارش گاردین به رد و بدل کردن تعارفات گذشت که ممکن است برای تهران چشم اندازی برای رها شدن از تحریم های اقتصادی فلج کننده باشد.
سقوط اشرف، پایانی بر یک استراتژی یا شروعی دیگر!!
تا آنجا که به رجوی برمیگردد هیچ تغییر و انعطافی نسبت به خطوط گذشته از خود نشان نداده و بلکه بر شدت آن افزوده است. ولی این که برای پیشبرد این خط نیروها باید چه بهایی بدهند و این که این خط چگونه و به چه صورت پیاده میشود باید صبر کرد و دید که چه میشود. الان تا قفل 7زندانی، قفل لیبرتی و عراق باز نشده است، فضا بسیار غبارآلود است و نمیتوان پیشبینی روشنی نمود.
سه سناریوی عراق برای استفاده از پادگان اشرف
الخدران افزود: فرمانداری خالص سه سناریو برای پایان دادن به موضوع استفاده از این پادگان طراحی کرده است که عبارتند از تبدیل آن به یک منطقه بزرگ گردشگری، استفاده از آن به عنوان یک مرکز پژوهش های علمی کشاورزی برای دانشگاه دیالی و یا تبدیل این پادگان به یک شهرک نظامی.
ابراز خرسندی ملت عراق از پاکسازی اردوگاه اشرف از تروریستهای مجاهدین
یک شهروند عراقی گفت: بسته شدن اردوگاه اشرف اقدامی بود که بسیار با تاخیر انجام شد و بلکه باید این اقدام بعد از تشکیل اولین دولت بعد از سقوط صدام دیکتاتور سابق عراق انجام می گرفت اما حضور اشغالگران آمریکایی این زمینه را برای ساکنان اردوگاه اشرف به وجود آورد که در این اردوگاه به راحتی به برنامه های تروریستی و خرابکارانه شان ادامه دهند.
گروه رجوی و دستاوردهای نیویورک
بنظر می رسد،با رویکرد جدید آمریکا نسبت به ایران،از این پس باید شاهد تحولات بسیار زیادی در باره این گروه باشیم.تحولاتی که ممکن است حتی گریبان حامیان جنگ طلب رجوی را گرفته و آنها را در مقابل او قرار دهد.از همین حالا می توان آینده و تاثیرات ممکن بر باقیمانده گروه رجوی را به تصویر کشید.طبعا تاثیرات بلافصل
نامه تعدادی از اعضاء سابق و منتقدان مجاهدین به وزیر کشور آلبانی
دولت متبوع شما در چهارچوب اقدامات حقوق بشری تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین خلق که در کشورعراق اسیر هستند را به عنوان پناهنده سیاسی پذیرفته است اما سازمان مجاهدین از موقعیت پیش آمده سواستفاده کرده و در بین افرادی که به آلبانی فرستاده شده اند تعدادی از فرماندهان خود را برای کنترل تشکیلاتی که درآنجا درست کرده اند، جاداده اند…..همانطور که اطلاع دارید نزدیک به ۷۰ تن از تشکیلات مجاهدین جداشدند علیرغم اینکه اعلام کرده اند که دیگر نمی خواهند با سازمان مجاهدین همکاری کنند، از طرف تشکیلات سازمان…
نگاهی به انواع عاشورای مجاهدین
همه می دانیم که اردوگاه اشرف آخرین یادگار به جای مانده از صدام حسین در عراق بود که با حمایت اربابان خارجی بر جا مانده و کارش مضاف بر ایران با عراق نیز جرقه و جنگ را به پیش می برد. اما یک ماموریت دیگر را نیز همزمان بر دوش داشت و آن طعمه شدن، تا رهبری مجاهدین با این ترفند، دشمنانش را فریب داده و آنان را به بیراهه بکشاند که النهایه ۵۲ تن از قربانیان مجاهدین را می بایست در ردیف طعمه یا همان گمراه کنندگان دشمن، به شمار آورد
مسئولیت تاریخی هواداران مجاهدین برای جلوگیری از نسل کشی در لیبرتی
اینکه در این نوشته هواداران را که همگی هم در خارجه بسر می برند خطاب قرار داده ام آنست که بالاخره امکان دسترسی به فضای بازی را دارند و این نکات حداقل به گوششان خورده اما چرا همچنان عده ای با چنین تناقضاتی به حمایتشان از این جریان ادامه میدهند می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما می خواهم به اصلی ترین دلیل اشاره کنم و آن اینست که از بس که حرمت همه چیز در این جریان شکسته شده دیگر هیچ غیرت، همیَت، احساس، عاطفه، پرنسیپ و حد و مرزی باقی نمانده.
حمید صابری از قربانیان اخیر اسارتگاه اشرف
خانواده محترم صابری ازقربانی شدن عزیزشان باخبرشدند و بلافاصله ضمن مراجعه به دفترانجمن نجات گیلان درصدد کسب جزئیات خبر شدند که پس از به اشراف رسیدن نسبت به وقایع تاسف بار اشرف , بسیار متاثرشدند و اذعان داشتند که عزیزمان برغم اینکه سالیان از رجوی بریده بود و از قضا اقامت فرانسه را هم داشت, رجوی اجازه خروج از اشرف را به عزیزمان نداد و کاری کرد که وی به اتفاق شماری دیگر قربانی مطامع جاه طلبانه رجوی بشود.

