تابعیت اروپایی مجاهدین هم برای آنان خانهای فراهم نکرد
سید محسن حکیم عضو شورای رهبری مجلس اعلای اسلامی عراق 912 نفر از مجاهدین را دارای اقامت و تابعیت از اروپا دانست و تصریح کرد: دولت آلبانی در حومه تیرانا مکانی را تدارک دیده و اعلام کرده که تنها 210 نفر از آنها را میتوانند پذیرش کنند که حدود 80 تن از آنان به تیرانا منتقل شدهاند. همچنین بحث اعزام آنان به شیلی و نیوزیلند مطرح شد که این امر نیز محقق نشد.
تبریک به مناسبت بسته شدن لانه تروریستی رجوی
حضور خانواده در مدت 4 سالی که در جلوی پادگان نظامی اشرف بودند باعث و بانی بسته شدن درب اشرف و تعطیلی این قلعه مخوف بعد از این همه سال بود چرا که خانواده ها با حضور مستمر و ایستادگی طاقت فرسایشان باعث شدند تا جنایتهای این تروریستها فاش شود و دولتمردان عراقی برای اخراج این گروه تروریستی اقدام کنند و در این بین سهم خانواده های گلستانی در این حضور مقاوم خانواده ها در جلوی پادگان نظامی اشرف ستودنی بود
اشرف، ناموس مجاهدین چه شد؟
امید کودکانه رجوی که می گفت به اشرف برمی گردیم با سلاح مدرن تر و سر پا می شویم و دوباره شعار سرنگونی را احیا می کنیم این هم از دست رفت.رجوی ها روی لحظه ها برنامه ریزی کرده بودند تا از وضعیت سوریه – عراق حمله امریکا و انفجارهای تروریستها در عراق موقعیتی به نفع خود دست و پا کنند تا به اشرف برگردند این هم از دست رفت.
خانواده موسوی: آنچه که معلوم است رجوی نمی خواهد بچه ها از عراق خارج شوند
آقای میرگل موسوی برادر یعقوب موسوی که بیش از بیست و پنج سال در عراق اسیر رجوی می باشد اظهار داشت: پس آنچه که معلوم است رجوی خودش نمی خواهد تا بچه ها از عراق خارج شوند چرا که مرگ سازمانش را در این انتقال می بیند. در این ملاقات وی که از خروج و جدا شدن یکی از اسرای فرقه آقای کاظم صمدی مطلع شده بود بسیار خوشحال و ضمن نفرین به رجوی از خدا خواست که هر چه زودتر همه اسرای فرقه از چنگال تشکیلات جهنمی در عراق رهایی یابند.
خانم توکلی: رجوی بهتر است به فکر آخرت خود باشد!
خانم توکلی پس از شنیدن موضوعات مطرح شده در نشست رجوی که در قسمتی از آن که گفته بود من به کسی تضمین پیروزی نداده ام… و به فکر آخرت شما هستم، با عصبانیت گفت اگر او به فکر آخرت بچه ها است چرا خودش همراه بچه های ما نیست تا آخرت وی هم رقم بخورد؟ بهتر است به فکر آخرت خودش باشد. وی در پایان ضمن درخواست مجدد اعزام به عراق، انجام ملاقات با فرزندان اسیر شان را تنها راه نجات آنان دانست.
مجاهدین و عبور از ۵ مرحله حساس که به همدیگر ربط دارند
امروز اگر چه درعراق امنیت به یک مشکل تبدیل شده است وریشه این هم حضور چند گروه خارجی درعراق است ویکی از آنها گروه تروریستی سازمان مجاهدین است که با حمایت بعضی از بعثی های سابق می خواهد عمر خود را درعراق بیشتر کند ونیروهای تحت امر خود را نیز از عراق می باید خارج می کرد نکرد وفقط برای وقت کشی چند نفر را به خارج اعزام کرده وچند روز پیش دولت عراق رسماً خواسته است که هر چه سریعتر نفرات خود را از اشرف خارج کنند
بغداد: برای اخراج مجاهدین از عراق ضربالاجل تعیین می کنیم
“فالح الفیاض” مشاور امنیت ملی و رئیس کمیته عراقی برای بستن پرونده مجاهدین یکشنبه در دیدار با سفیر آمریکا و جمعی از نمایندگان کشورهای اروپایی در بغداد اعتراض این کشور به ادامه حضور مجاهدین در عراق را به اطلاع آنها رساند. وی افزود: بغداد بزودی برای اخراج مجاهدین از عراق ضرب الاجل تعیین می کند.
رجوی و مسئول اول سازمان
جالب اینکه این فرد باز باید از رئیس خود یعنی مسعود فرمان بگیرد. باید از رجوی پرسید شما که ادعای انتخابات دمکراتیک دارید چرا یک بار تعداد نفرات را بیشتر نمی کنید از قبل نتیجه معلوم است چون کسی را انتخاب می کنید که در دستگاه شما حداکثر فرمان پذیری و پیشبرد خط و خطوط شما را داشته باشد اما اینطرف قضیه که شما سنگ آن را به سینه می زنید دیدید در انتخاب شوراها و یا ریاست جمهوری چه تعداد شرکت کردند
از سکوت تا بن بست رجوی
اقای رجوی شطرنج باز خوبی نبودی و خود و تشکیلات کیش و مات شدی و راه برون رفت ندارد حال نمی دانم این شرایط را چگونه پیش بینی می کنی مرحله گذار مرحله انتظار , بن بست مطلق البته در سالیان گذشته هر شرایطی که بوجود می آمد با غلطیدن در دامان بعضی از قدرتها راه نجاتی پیدا می کردی و باز فرصتی یافت می شد اما این شرایط با کل بودن شما در عراق متفاوت است.
همایش اعضای بازگشتی خوزستانی با موضوع”پیدایی و فرجام یک سازمان” – قسمت سوم
به فرمان مسعود رجوی زنان از مردان جدا و روابط وکانون گرم خانوادگی متلاشی گردید.پس ازعملیات موسوم به فروغ جاویدان شمار زیادی از اعضا در عراق تلاش کردند از این فرقه جدا شوند ولی با خشونت درون سازمان مواجه شدند و با روش های مختلف از جمله فرستاده شدن به زندانهای مخوف حزب بعث مانند ابوغریب مورد آزار و شکنجه قرار گرفتند. پس ازشکست درعملیات فروغ جاویدان سازمان کاملا به صورت یک فرقه بسته و مخوف درآمد و کمترین روزنه ای به زندگی آزاد و به روی اعضای آن کاملا بسته شد.
مصاحبه با آقای سیروس غضنفری درباره درگیری و تخلیه اشرف
ممکن است رجوی درنشست ها این تخلیه را به پیروزی تبدیل کند ودراین زمینه ایشان هنر دارند وچنانکه درعملیات فروغ جاویدان آن شکست را به پیروزی تبدیل کرد اما بعدآً مقصر اصلی شکست، نفرات شدند که با بحث تنگه و توحید همه قبول کردند که ما مقصر هستیم وما بودیم که شکست خوردیم و امروز هم ایشان این را پیروزی می داند ولی چطور در درون تشکیلات می گوید ما پیروز شدیم چون کشته داشتیم
بیانیه نخست وزیری عراق: ادعای سازمان خلق (فرقه رجوی) کذب است
نخست وزیر عراق ضمن تکذیب ادعاهای گروه مجاهدین درباره ربوده شدن تعدادی از اعضای این گروه از سوی نیروهای این کشور از جامعه جهانی خواست که به بغداد برای اخراج اعضای این گروه غیرقانونی کمک کنند. نخست وزیر عراق بیان کرد: گروه مجاهدین ادعا می کند که هفت نفر از اعضایش در حوادث اخیر ناپدیده شده اند و نیروهای عراقی آنها را ربوده اند اما این ادعایی کذب است زیرا نیروهای عراقی هیچگاه اقدامی علیه اعضای این گروه انجام نداده است.

