فرقه رجوی در آستانه شکست بدنبال اقدامات تروریستی
مریم رجوی کسی است که بعد از دستگیریش توسط دولت فرانسه دستور خودسوزی های خیابانی در کشورهای اروپایی برای تحت فشار قرار دادن دولتها را صادر کرده است! مریم رجوی همان کسی است که دستور حذف فیزیکی نیروهای خودش را برای اینکه روزی اطلاعاتشان را در اختیار افکار عمومی قرار ندهند صادر کرده است!
سی سال اسارت، بازگشت به نقطه اول، چرا؟
این اسیران رها شده بعد از سی سال می گویند واقعیت ها حتی اگر در مقابل آنها تقابل کنید و مقاومت صوری کنید چون واقعیت است خود را بر ذهن و ضمیر انسان تحمیل می کند. اما زور و اجبار، شکنجه و فشار و هر نوع روش دیگری مثل همان مناسباتی که رجوی ساخته بود نه تنها سرسوزنی در قلب انسان جای نمی گرفت بلکه نفرت و کینه آدمی را نسبت به آن حیوان تولید کننده این تاکتیک ها هرچه بیشتر می کرده است.
اشرف، سمبل و نماد فرقه رجوی بسته شد
امروز بسته شدن کمپ اشرف پیامی دیگر دارد که مقر یک فرقه به لحاظ استراتژیک، ایدئولوژیک ونماد آن درعراق به پایان رسید و دیگر رهبران این گروه برای احیای آن نماد شعاری ندارند چون دیگر حرفی برای گفتن ندارند چنانکه قبل از تعطیلی این پایگاه، رهبران فرقه تلاش می کردند بگویند که ما را از لیبرتی به اشرف برگردانید ومی خواستند برای حفظ خود آن نماد را حفظ کنند وبتواند آن تشکیلات شکست خورده را درآینده مجدداً احیا کنند ولی امروز دیگر همان رهبران آن شعار را با خود به گور بردند
دکترسازیهای پی در پی مجاهدین!؟
از دیدگاه مسعود رجوی هیچ هویت مستقلی نمی تواند وجود خارجی داشته باشد و می بایست در وجود رهبر عقیدتی خلاصه شود تا هویت یابد. بر مزار هیچ مجاهدی هرگز نوشته نشد که او هنرمند بوده و یا دکتر و مهندس، حال چه اتفاقی افتاده که سران مجاهدین نیازمند چنین عناوینی شده اند؟
افشاء یکی از چهره های مجاهدین که میخواهد از قانون عراق به البانی بگریزد
سران سازمان مجاهدین تصمیم گرفته اند که معصومه ملک محمدی، یکی از معاونین مژگان پارسائی را با البانی بفرستند. مهمترین هدف سازمان مجاهدین این است که تلاش می کنند وی را از پیگرد قانونی عراق فراری بدهند.معصومه ملک محمدی ازجمله کسانی است که نام وی در لیست سران سازمان که پیگردد قضائی در عراق دارند می باشد.
معاون وزیر خارجه آمریکا: حمایت از مجاهدین اولویت دولت واشنگتن است
سفارت امریکا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:”بریت ماکریگ” معاون وزیر خارجه امریکا به همراه”جورجی بوستن” معاون نماینده سازمان ملل در عراق روز گذشته بطور رسمی از کمپ ترانزیت ویژه مجاهدین در بغداد بازدید کردند.در اطلاعیه سفارت امریکا آمده است: معاون وزیر خارجه امریکا ضمن تسلیت گفتن به خانواده های مجاهدین در خصوص کشته شدن تعدادی از آنها در اردوگاه اشرف، حمایت از مجاهدین را جزو اولویت دولت امریکا توصیف کرد.
تکذیب ادعاهای مجاهدین از سوی نوری المالکی
نخست وزیر عراق ضمن تکذیب ادعاهای گروه مجاهدین درباره ربوده شدن تعدادی از اعضای این گروه از سوی نیروهای این کشور از جامعه جهانی خواست که به بغداد برای اخراج اعضای این گروه غیرقانونی کمک کنند. نوری المالکی گفت: نیروهای عراقی اقدامی علیه اعضای گروه مجاهدین در اردوگاه جدید آنها یا هر اردوگاه دیگری انجام نداده اند.
مردم عراق در زمان صدام هم از مجاهدین متنفر بودند
عبدالحسین عبدالعظیم الیاسری نماینده پارلمان عراق و عضو کمیته مالی این پارلمان با ذکر خاطرهای از گروه مجاهدین گفت: ملت عراق در همان دوران دیکتاتوری صدام از تشکیلات تروریستی مجاهدین متنفر بودند و با حضور اعضای این گروه در خاک کشور عراق مخالفت میکردند.
مروری بر حوادث پادگان اشرف
ماجرای کشتار 52 ساکن اشرف بسیار مبهم به نظر می رسد. تنها فیلم ها و عکس های موجود از این واقعه توسط خود سازمان منتشر شده است. هیچ عکس و فیلمی از چگونگی به قتل رسیدن این افراد در دسترس نیست. خبرگزاری تسنیم از یک مقام عراقی نقل قول می کند که ویدئوی منتشر شده از درگیری در قرارگاه نظامی مجاهدین خلق نشان می دهد که” بیشتر کشته شدگان در واقع به دست هم قطاران خود به قتل رسیده اند.”
مسئول اول تمامی قربانیان فرقه مجاهدین شخص مسعود رجوی است!
فرقه رجوی با بهانه کردن این مسئله که دولت عراق اجازه درمان نمیدهد از انجام اینکار سرباز زد تا اینکه محمدرضا هم قربانی خودکامگی و لج و لج بازی رجوی شد! بیماری محمدرضا از سالیان پیش شروع شده بود و آنها خودشان هم میدانستند که اگر هر چه سریعتر پیوند کلیه انجام نشود او جان خود را از دست میدهد.
بعد از آلبانی نوبت کدام کشور است
باید به آقای رجوی گفت شما باختید و بازنده شدید و وقت کشی دیگر هیچ چیزی را عوض نمی کند و این پیروزی بزرگ است و صدای خرد شدن استخوانهای رجوی به گوش می رسد اما نصیحت به رجوی اینکه مانع رفتن و خروج افراد نشود تا حداقل افراد هنگام خروج یک قطعه عکس یادگاری از تو را با خود ببرند حال ببین مجاهدین اشرف نشین نقل مجالس تریا و کافه های خارج کشور می شوند
درد دل مادری دلسوخته از فراق فرزندش
زمانی که در پادگان اشرف بود با کلی مشکلات جسمی که داشتم به عراق سفر کردم که شاید بتوانم با پسرم دیداری داشته باشم و بعد از چند سال آن را در آغوش بگیرم ولی متاسفانه به جای اینکه پسرم را در آغوش بگیرم آدمهای توجیح شده فرقه رجوی با سنگ و فحش های رکیک از من مادر استقبال کردند. خبردار شدم بعد از بسته شدن پادگان اشرف او را به کمپ موقت (لیبرتی) منتقل کرده اند و هیچ اطلاعی از وضعیت او ندارم.

