گردهمایی اعضای بازگشتی خوزستان با موضوع”پیدایی تا فرجام” – قسمت دوم
علی اکرامی با بیان این مطلب که دیدار چهره به چهره باشما متاسفانه بر خلاف میل و اراده باطنی، خاطرات تلخ و دوران اسارت را برایم تداعی می کند. روزگاری در پس زمستان سرد و تاریک رجویها در زیر فشار سنگین و طاقت فرسای اختناق حاکم بر تشکیلات در اسارتگاه اشرف و در محاصره دیوار و سیاج و برجهای سر به فلک کشیده، نه شوری، نه امیدی، ونه روزنه ای.
خانواده کریم پور: رجوی از همان ابتدا جاه طلب بود
آقای کریم پور در رابطه با قدرت طلبی رجوی اظهار داشت از همان سال 60 معلوم بود که وی جاه طلب است و همه این اقدامات در همین راستا است. فریب دادن بنی صدر و سوء استفاده از مقام وی و بکار گیری سایرین در شورا و کنار گذاشتن آنها همه و همه بخاطر قدرت طلبی وی بوده است.
تحلیلی از عامل اصلی حمله به پادگان اشرف
مریم رجوی و دیگر عوامل فرقه تروریستی مجاهدین خلق باید پادگان اشرف را به شکل مسالمت آمیز تخلیه می کردند اما نه تنها حاضر به این کار نشدند که خواهان بازگشت ساکنان لیبرتی به این پادگان بودند. این در حالی بود که ساکنان لیبرتی به منظور زمینه سازی برای دریافت پناهندگی از کشورهای ثالث از پادگان اشرف به آنجا منتقل شده بودند و این بخشی از پروسه خروج از عراق بود.
رجوی با به هدر دادن خون ۵۲ نفر، اشرف را تخلیه کرد
براساس اطلاعات دقیقی که وجود دارد، اعضایی که به آلبانی منتقل شده اند، اکثرا از سازمان جدا شده اند و به دنبال زندگی عادی خود رفته اند. و این شوک عجیبی را به سران فرقه وارد کرده است. فرقه رجوی بدون انسانهای مغز شویی شده ای که دورش را احاطه کرده اند، به هیچ وجه تاب حیات نخواهد داشت، در هراس از ریزش نیروهایش، عملا انتقال آنان را به کشورهای اروپایی مختل کرده است.
تبریک به مناسبت بسته شدن قرارگاه اشرف
بر اساس اطلاع در ساعت 10 شب 21 شهریور آخرین نفرات فرقه که در اشرف مستقر بودند به کمپ لیبرتی منتقل شدند. به این ترتیب سرانجام تلاش ها، مقاومت ها، پیگیری ها، تحصن ها و افشاگری های خانواده های اسیران دست رجوی و همچنین جدا شدگان از فرقه، به ثمر نشست و بساط قرارگاه جهنمی و زندان مخوف رجوی در عراق موسوم به قرارگاه اشرف برای همیشه برچیده شد.
بطریهای مشروباتالکلی و گلدستههای مسجد در پادگان مجاهدین
کیسههای تصفیه آب، چکمههای مخصوص حملات شیمیایی (ش م ر)، شیشههای بزرگ مشروبات الکلی، خمپارههای بدون چاشنی، ماشینهای بستنی ساز، وسایل آشپزخانه و تجهیزات مخصوص پخت کیک و… از دیگر وسایل مستعمل در این انبار بود. نکته جالب این بود که کمی آنطرفتر گلدستههای مسجدی با شکوه جلب توجه میکرد که چند سال پیش و همزمان با حضور آمریکاییها ساخته شده است.
دفتر سازمان ملل: وقت آن رسیده مجاهدین از عراق بروند
جورجی بوستن معاون نماینده سازمان ملل در عراق با صدور اطلاعیه با اعلام اینکه آخرین گروه از مجاهدین از اردوگاه اشرف خارج شدند از کشورها خواست مجاهدین مستقر در عراق را هر چه زودتر به کشور ثالث منتقل کنند. در این اطلاعیه آمده است: وقت آن فرا رسیده است تا کشورهای دیگر در اسرع وقت مکانی به غیر از عراق را برای اعضای این گروه در نظر بگیرند تا خاک عراق را در اسرع وقت ترک کنند.
کوه اگر بجنبد، اشرف ز جا نجنبد!
به هرجهت پرونده پادگان شوم و تروریستی اشرف پس از سال ها انتظار به طور کامل بسته شد تا برگی دیگر از صفحات سیاه تاریخ مجاهدین نیز بسته شود، برگی که به اعتراف و اذعان سرکرده این گروهک، هیچ کس نمی توانست آن را از آنان بگیرد و به مثابه ناموس منافقان خودفروخته بود. این ناموس مجاهدین سقوط کرد تا بار دیگر کلمه حق بر نفاق و کفر پیروز شود
من از آمریکا جذب پادگان اشرف شدم
برای من در آن ایام واژه تروریست با معنایی که شما الان به کار میبرید معنا نمییافت. من مدتها در پادگان اشرف بودم. در یک محوطه ۵۰۰ متری که برای یگان ما تعریف شده بود و اجازه خروج از آن را نداشتیم مگر به دلایلی خاص مثل دریافت خدمات پزشکی یا شرکت در یک جلسه. هیچ دوستی نمیتوانستم داشته باشم و فکر میکنم در مجموع در آن شرایط از درون تهی شده بودم.
مسبب اصلی هر فاجعه ای در اشرف و لیبرتی رجوی ها هستند
در تفکر رجوی ها افراد فرقه اگر زنده باشند یک خطر بالقوه به حساب می آیند چرا که می توانند اسراری را هویدا کنند که خیلی ها از آن بی خبرند. رجوی ها تنها و تنها وقتی یکی از افراد فرقه کشته شد از او تعریف و تمجید می کنند و هیچگاه از افراد زنده تعریف نمی کنند، چرا که از یک سو افراد زنده هر آن ممکن است از فرقه جدا شوند و در آن صورت رجوی ها دیگر نمی توانند اطلاعیه بدهند که او از اول هم بریده یا نفوذی یا… بود
مادرنماهای بی رحم در فرقه رجوی
یکی از مسئولیت هایی که نمایندگی سازمان درآلمان داشت. جمع آوری کودکانی که به زور از والدینشان جدا شده بودند و به اروپا فرستاده شده اند، بود. نمایندگان سازمان، کودکانی که به سن و سال 16 الی 20 سال رسیده بودند را به بهانه دیدار با پدر ویا مادر، یک به یک به عراق اعزام کردند. که به محض ورود به عراق، پاسپورت افراد را گرفته و می گفتند دیگر امکان بازگشت به اروپا وجود ندارد. معصومه بلورچی، یکی از دست اندر کاران این جنایت بود.
مریم قجر: ایکاش با شما می بودم و در رکابتان شهید می شدم!
واقعا دوست داشتی که با قربانیان حادثه اشرف می بودی ودر رکابشان شهید می شدی!؟ خب اگر واقعا روحرفت صادق هستی , الان هم خیلی دیر نشده. با این روندی که تو در پیش گرفتی و کماکان میخواهید گروگانهایت دراشرف ولیبرتی بمانند ودرمقابل عراقیها مقاومت وایستادگی کنند وشربت شهادت بنوشند , خب معطل چه هستی!؟ خب برو به عراق و اشرف و یا لیبرتی

