چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
تهدید مجاهدین به ترور مخالفان و چند نکته 25 شهریور 1392

تهدید مجاهدین به ترور مخالفان و چند نکته

این فرقه تروریستی هیچ گاه نسبت به گذشته تروریستی اش اظهار ندامت نکرده و کوچکترین تغیییری حتی در نمادهایش که تبلیغ مبارزه مسلحانه است به وجود نیاورد و حتی سالروز مناسبت های تروریستی اش را جشن می گیرد. همین امر سبب شد تا این ادعا در حد یک تاکتیک تلقی شود. تهدید به ترور سخنگوی فرقه تروریستی مجاهدین خلق نشان می دهد این فرقه در سال 2003 تحت اجبار و خلع سلاح شدن توسط نیروهای آمریکایی در جریان اشغال عراق از دامنه فعالیت های تروریستی اش کاسته است

خانم نبی پور: رجوی با شعار اسلام انقلابی بچه ها را به کشتن داد 25 شهریور 1392

خانم نبی پور: رجوی با شعار اسلام انقلابی بچه ها را به کشتن داد

وقتی هر یک از دوستان راجع به فرزندش صحبت می کردند خانم نبی پور متاثر شده و در همین رابطه اظهار نمود چندین سال رجوی نگذاشته است که با پسرم تماس داشته باشم خدا می داند که تمام بیماری هایم ناشی از دوری پسرم می باشد. او سپس به عکس جوانی یوسف که بر روی دیوار اتاقش نصب بود اشاره کرد و گفت خدا را شاهد می گیرم که بیش از دو دهه است که به این عکس نگاه می کنم و با او صحبت می کنم خدا رجوی را لعنت کند که حتی اجازه یک تماس را به پسرم نمی دهد.

بلاهت و شیادی مریم قجر در اورسوراواز 25 شهریور 1392

بلاهت و شیادی مریم قجر در اورسوراواز

رجویها هم که در فرهنگ فریب و ریای خود، در وارونه نمایی ولوث کردن کلمات استادند، پادگان اشرف سمبل خیانت و وطن فروشی را سمبل صلابت و اقتدار، عقب نشینی مفتضحانه از پادگان اشرف را تکثیرآن وعناد ولجاجت وکارشکنی خود را به نام ایستادگی، فرارخودشان از صحنه های خطر را، حفظ رهبری وخط و نشان کشیدن برای نیروهای اسیردرلیبرتی را انتخاب آگاهانه اعضا!!، وقربانی شدن این 52 نفر را شهادت، می نامند

رجوی را مقصر اصلی کشته شدن برادرم می دانم 25 شهریور 1392

رجوی را مقصر اصلی کشته شدن برادرم می دانم

چرا این تعداد را این همه مدت دراشرف نگه داشت؟چرا به هشدارهای دولت عراق برای اینکه هرچه زودتر افراد باقی مانده را از اشرف خارج کند توجه نکرد؟ حالا خود رجوی کجاست که پاسخ دهد برای چی بچه های ما را قربانی اشتباهات و لجبازی های خودش کرده.من مقصر اصلی کشته شدن کسانی که دراشرف بودند ازجمله برادرم را شخص رجوی و دار و دسته اش می دانم ولاغیر

خانواده ها: سایه مرگ بر سر فرزندان مان در لیبرتی وجود دارد – قسمت اول 25 شهریور 1392

خانواده ها: سایه مرگ بر سر فرزندان مان در لیبرتی وجود دارد – قسمت اول

در ابتدای نشست مسئول انجمن ضمن خوشامد گویی به همه دوستان خطاب به حاضرین توضیحاتی را پیرامون این کشتار و مسببین آن داد و گفت: ظاهرا رجوی دیگر کمر همت در به کشتن دادن همه اعضای سازمان بسته است و احساس می کند برای بقا خود نیاز به خون بچه ها دارد. او که تا به حال سبب مرگ هزاران نفر از فرزندان این مرز و بوم گشته و خیانت های بیشماری را علیه ملت ایران انجام داد

بعد از ۲۷ سال ماجراهای خونین؛ بالاخره پادگان اشرف تخلیه شد 25 شهریور 1392

بعد از ۲۷ سال ماجراهای خونین؛ بالاخره پادگان اشرف تخلیه شد

هر کس با هر انگیزه و به هر شکلی وارد پادگان اشرف شد یک وجه مشترک داشت و آن این بود که اشرف جائی که تصور میکرد نبود و البته دیگر راه برگشتی نداشت. کسانی که پایشان به اشرف میرسید گوئی وارد تله ای شده بودند که خلاصی از آن میسر نبود. آنان بلافاصله به گروگان های رجوی تبدیل میشدند. گروگان هائی که حق هیچگونه ارتباط با دنیای خارج، حتی خانواده های خود، را نداشتند.

گریگوری بوسزتین: اولویت اول ما انتقال اعضای مجاهدین به کشورهای دیگر است 25 شهریور 1392

گریگوری بوسزتین: اولویت اول ما انتقال اعضای مجاهدین به کشورهای دیگر است

گریگوری بوسزتین معاون نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل درعراق با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر انتقال موفقیت آمیز ۴۲ تن از اعضای مجاهدین خلق از پادگان اشرف به لیبرتی گفت:« در فوریه ۲۰۱۲ پروسه انتقال اعضای سازمان مجاهدین خلق از پادگان اشرف به کمپ لیبرتی آغاز شده بود و امروز به پایان رسید و از هم اکنون اولویت اول در حل این مسئله، انتقال اعضای سازمان مجاهدین به کشورهای دیگر خواهد بود »

اخراج مجاهدین از پادگان اشرف، بیانگر پیروزی اراده ملت عراق است 25 شهریور 1392

اخراج مجاهدین از پادگان اشرف، بیانگر پیروزی اراده ملت عراق است

عضو فراکسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، اخراج گروه تروریستی مجاهدین از پادگان اشرف را پیروزی اراده ملت عراق خواند و افزود: روز خروج مجاهدین از پادگان اشرف را روز پیروزی ستمدیدگان بر ظالمان است. وی روز خروج مجاهدین از پادگان اشرف را روز پیروزی ستمدیدگان بر ظالمان برشمرد و افزود: اعضای مجاهدین به منظور خروج نهایی از عراق، به پادگان «الحریه» در نزدیکی بغداد انتقال یافتند تا با اخراج کامل آنها از خاک عراق، دولت این کشور بتواند این پروند را مختومه اعلام بدارد.

انتقال نهمین سری از اعضاء مجاهدین از لیبرتی به کمپ البانی 25 شهریور 1392

انتقال نهمین سری از اعضاء مجاهدین از لیبرتی به کمپ البانی

در خبری که بدستمان رسیده است روز جمعه ۱۳ سپتامبر نهمین سری از اعضاء سازمان مجاهدین از کمپ موقت لیبرتی به کمپ البانی انتقال پیدا کردند. پیش تر ۱۵۹ نفر به کمپ البانی انتقال پیدا کرده بودند. در این بین ۶۹ نفر از این اعضاء که مخالف سازمان مجاهدین هستند در یک آپارتمان زندگی می کنند. فرماندهان و مسئولین سازمان به خصوص فرستاده ویژه مسعود رجوی یعنی فرزانه میدانشاهی،افراد جداشده را بشدت اذیت می کنند

سخنگوی مجاهدین تروریست: حساب منتقدین را مثل لاجوردی و شیرازی و … میرسیم 24 شهریور 1392

سخنگوی مجاهدین تروریست: حساب منتقدین را مثل لاجوردی و شیرازی و … میرسیم

گروه تروریستی مجاهدین که به شدت از تخلیه بزرگترین اردوگاه تروریستی در منطقه عصبانی است و استراتژی خود را برباد رفته می بیند در یک واکنش هیستریک و کاملاً غیظ آلود، تمامی مقامات جمهوری اسلامی، روزنامه نگاران و هر کسی که در هر گوشه جهان در مورد اخراج آنان از اردوگاه اشرف اظهار نظر کرده است را به ترور تهدید کرد

آثار سردرگمی بی پایان در نوشتار اپوزیسیون «از زاویه شکست رژیم و تقویت مجاهدین!» 24 شهریور 1392

آثار سردرگمی بی پایان در نوشتار اپوزیسیون «از زاویه شکست رژیم و تقویت مجاهدین!»

مریم و مسعود رجوی از روی ناچاری و در یک بن بست شدید که در عراق اسیر پنتاگون و در اروپا در محاصره دولت فرانسه قرار گرفته و نیروهایشان فراری و پراکنده شده بودند، تلاش کردند از نیروی سلطنت طلبها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند و البته آقای رضا پهلوی هم که به لحاظ سیاسی بسیار ضعیف و به انگشت کوچک مسعود رجوی هم نمی رسد، خیلی زود در دام او افتاد

پسر مسعود رجوی: پدر من دجال‌ترین فرد در دنیاست! 24 شهریور 1392

پسر مسعود رجوی: پدر من دجال‌ترین فرد در دنیاست!

مصطفی (معروف به محمد) رجوی که فرزند مشترک مسعود و اشرف ربیعی می باشد، یکی از همین افراد است. به گفته اعضای جدا شده سازمان، مصطفی که اکنون بیش از 30 سال سن دارد 27 و با افکار سیاست‌های پدرش به شدت اختلاف دارد، می‌گوید: « من بدبخت ترین بچه دنیا هستم. وقتی که نوزاد بودم مادرم در خانه تیمی در تهران کشته شد، بعد از آن با پدر بزرگم بودم که توسط تشکیلات به فرانسه برده شدم. در آنجا روزها با 4 تا محافظ به مدرسه می رفتم و عصر ها هم معلم خصوصی داشتم.

blank
blank
blank