هشدار نسبت به اعتصاب غذا در لیبرتی
رجوی در ادامه سیاستهای گذشتهاش بر یکدندگی و لجاجت خود اصرار میورزد. و با به صحنه فرستان تعدادی از نفرات در لندن، ژنو، برلین از یکطرف و ساکنان لیبرتی از طرف دیگر به اعتصاب غذا مخالفت و عناد خود را آشکار میسازد. این حرکت رجوی مشابه همان خودسوزی در سال 2003 است که پس از دستگیری و زندانی کردن تعدادی از رهبران فرقه در پاریس تعدادی از نفرات خود را در اعتراض به این دستگیری، در چندین شهر اروپا و کانادا طعمه حریق ساختند.
سخنرانی مریم رجوی در اورسوراواز «نشان دیگری از وقاحت و بی شرمی یک رهبر خونریز»
در این سخنرانی نمایشی و ننگین که مثل همیشه برای معدودی سیاستباز پیر و از کار افتاده آمریکایی و اروپایی برگزار شده بود، مریم رجوی بدون اشاره به علت نگهداری چنین نیروی سنگین به لحاظ تشکیلاتی در اشرف و بدون اینکه شرح دهد چرا با وجود آنهمه هشدارهای دولت عراق و جوامع بین المللی برای تخلیه اشرف باز هم نیروهایش را در دل آتش نگهداشته و به کشتن داده است
آماده سازی های مجاهدین خلق برای اعلام کشته های بیشتر
می توان با قاطعیت گفت که این افراد”مفقود شده” که همگی از وابستگان بسیار نزدیک به شخص رجوی هستند بخشی از یک برنامه دفاعی و نجات برای فراری دادن رجوی در صورت هر گونه حمله به کمپ بوده اند. افراد دیگر در این سناریو کسانی بوده اند که طبق برنامه می بایستی در مقابله با حمله کنندگان مقاومت کرده و وقت کافی برای رجوی و همراهانش ایجاد نمایند تا آنها بتوانند ار مسیرهای ساخته شده فرار کنند.
پاکسازی اردوگاه اشرف از مجاهدین
عدی الخدران فرماندار بخش الخالص در استان دیاله از پایان حضور گروه تروریستی مجاهدین در اردوگاه اشرف خبر داد و گفت که ۴۰ عضو دیگر این گروه به اردوگاهی نزدیک بغداد منتقل شده اند.الخدران تأکید کرد که با خروج آخرین گروه از عناصر این گروه از اردوگاه اشرف که تعداد آنها ۴۰ نفر بود، حضور اعضای این گروه در داخل اردوگاه اشرف یا همان اردوگاه”عراق جدید” پایان یافت.
انتقال مجاهدین از”طرح استیونسون” تا انتقال به عربستان و اردن و محرمه
بسیاری از این طرح ها داده شد. اما بین طرح، یک نوع شباهت دارد بین حق و حق گرفتن، بله، بین طرح و اجرای طرح شکاف عظیمی است. تمام کنفرانسهایی که خانم رجوی با زحمت زیاد مجاهدین و با شاهکار تشکیلاتی مجاهدین به اتفاق لابی غربی. ایرانی ها که حضور نداشتند در پانل. به حساب نیامدند. نه ما حضور داشتیم در پانل و نه شخصیت های آپوزیسیون خارج از شورا حضور داشتند. ما شورایی ها یک دفعه در پانل دعوت نشدیم.
قتل عام سیاسی
سران سازمان برایشان دو مسئله مهم است، مسئله اول ماندن درعراق و کشته شدن حتی تمامی آنان، با این کار سران سازمان دو هدف را دنبال می کنند، یکی با ریخته شده خون بیشترراه اندازی تبلیغات بیشتر در سازمانهای حقوق بشری برایشان میسر می شود تا مظلوم نمائی کرده و خود را سرکوب شده نشان دهند، دوم اینکه کسی از تشکیلات خارج نمی شود تا در دنیای آزاد خصوصآ در اروپا دست به افشاگری بر علیه سازمان بزند و در یک کلام برایشان دردسرساز شود.
نمونه حقوق بشری که رجوی ها به آن معتقدند
رجوی ها که در مسائل مربوط به اشرف، لیبرتی و فرقه، مو را از ماست در زمینه حقوق بشری کشیده و با مظلوم نمایی ها و شارلاتان بازی های خویش می خواهند اینگونه وانمود کنند که حقوق بشر در مورد آنها رعایت نشده و بند به بند قوانین بین المللی را هر یک روز در میان در اطلاعیه های تکراری خود گوشزد می کنند، چگونه است که از قانون در امان بودن بیمارستان ها در حملات نظامی بی اطلاع هستند؟!
عراق ادعای مجاهدین در بازداشت ۷ تن از اعضای این گروه را تکذیب کرد
علی الموسوی، سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق با ابراز بیاطلاعی از مفقود شدن این تعداد از اعضای گروه مجاهدین گفت که دولت عراق هیچ طرحی برای تحویل ساکنان اشرف به تهران ندارد. بنا بر گزارش شبکه الجزیره، گروه تروریستی مجاهدین با ادعای بازداشت هفت تن از اعضای خود در جریان حمله هفته پیش به اردوگاه اشرف، مدعی شدند که بغداد در تلاش است تا این افراد را به ایران تحویل دهد.
آیا مریم رجوی هنوز خواهان بازگشت افرادش به اشرف است؟
رویکرد” بازگشت به اشرف” اکنون شدیدا بحث برانگیز است. پروژه ی شهیدسازی در حوادث قرارگاه های مجاهدین خلق و استفاده از آن برای جلب حمایت مادی و معنوی و سیاسی جهانیان برای گروه مجاهدین یا دست کم جلب همدردی آن ها، سوخت بیشتری برا ی ماشین تبلیغاتی سازمان فراهم میکند. از بخت بد سران سازمان، این بار همه ی توجه جهان متوجه سوریه است!
دموکراسی و آزادی از دید رجویها
درحالیکه بالعکس، دموکراسی که فرقه رجوی آنرا نمایندگی می کند، تعبیر و تفسیر دیگری از آزادی بیان و دموکراسی است.استبداد محض است. مثلا لقب رئیس جمهور منتخب مقاومت مریم رجوی!! ایشان در کدام انتخابات فرقه به ریاست جمهوری خود خوانده منتصب شدند؟ توسط کدام نیروهای مقاومت؟
پیروزی جدید سازمان تبریک تبریک!
واقعیت اینست که این یک تصفیه خونین دیگر در فرقه رجوی بود! در هر جای دنیا در هر گروهی در هر ارتشی در هر نیرویی حتی تازه کار، کسی فرمانده هان ارشد را در معرض خطر مستقیم قرار نمیدهد! نیروهای عراقی بارها و بارها هشدار داده بودند که بایستی قرارگاه اشرف را تخلیه و تحویل دهید. حتی تهدید به برخورد نظامی کرده بودند و برای هر بچه ای پر واضح بود که این اتفاق در تقدیر است.
ملاقات با خواهر داغدار و مصیبت دیده از ظلم و جور رجوی
خانم غلامپور در ادامه افزودند: روزگار را ببین! سالیان سال چشم و گوشمان به تلفن خانه دوخته شده بود شاید که ولو یکبار رجوی به برادرانم اجازه تماس با خانواده ا م را بدهد و ما را ازچشم انتظاری دربیاورد که متاسفانه چنین نشد.حال که رجوی حسن را از ما گرفت برادر دیگرمان منوچهر را که در لیبرتی اسیر است وادار کرده است که ضمن تماس به من و سایر اعضای خانواده مان از بابت قربانی شدن حسن تبریک بگوید!

