چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
کشتار در پادگان اشرف و فراهم شدن خوراک تبلیغاتی 19 شهریور 1392

کشتار در پادگان اشرف و فراهم شدن خوراک تبلیغاتی

موضوع اشرف و سازمان مجاهدین خلق در عراق موضوع منافع کسانی است که به تنها چیزی که فکر نمیکنند جان اعضای فرقه رجوی و آلام خانواده های رنج دیده آنان است و البته رجوی هم به تنها چیزی که فکر نمیکند همین است. گویا این گروگان ها باید یک به یک قربانی جاه طلبی های رجوی و سیاست های استعماری شوند و خم به ابروی کسی هم نیاید. آیا سرنوشت پیروان امثال دیوید کوروش و جیم جونز در انتظار پیروان رجوی نیست؟

به دستور نخست وزیری عراق کمپ اشرف تخلیه کامل می‌شود 19 شهریور 1392

به دستور نخست وزیری عراق کمپ اشرف تخلیه کامل می‌شود

امروز باید ار سران این فرقه پرسید چرا و به چه دلیل دارید انسان‌ها را در عراق به کشتن میدهید و مانع از خروج آن‌ها می‌شوید؟ حال که دیگر تمامی امکاناتتان هم از بین رفت و نابود شد وهمه را دولت عراق مصادره کرد واز فردا به تاراج خواهد گذاشت، آیا هنوز هم ماندن در عراق را ترجیح میدهید. آیا هنوزمنتظر یک راه حل دیگری هستید؟ آیا منتظر این هستید تا مابقی نفرات در کمپ لیبرتی هم مثل این ۱۰۰ نفر کشته و زخمی و به اسارت در بیایند

آخرین وضعیت پادگان اشرف 19 شهریور 1392

آخرین وضعیت پادگان اشرف

هنوز نزدیک به پنجاه نفر دیگر از اعضاء مجاهدین خلق در پادگان اشرف به سر می بردند. آنها باید خیلی قبل تر بر اساس توافق نامه سازمان ملل و دولت عراق در سال ۲۰۱۱ میلادی به کمپ لیبرتی منتقل می شدند. اما رهبران فرقه با انتقال این افراد که عموما از فرماندهان و اعضاء ارشد بودند مخالفت کردند. دلیل این کار فروش اموال این گروه در داخل پادگان اشرف اعلام شد.

زیباری: مجاهدین در عراقی جایی ندارند 18 شهریور 1392

زیباری: مجاهدین در عراقی جایی ندارند

هوشیار زیباری وزیر خارجه عراق در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، گفت: ساکنان اردوگاه اشرف جایی در عراق ندارند. هوشیار زیباری وزیر خارجه عراق از جامعه جهانی خواست مکان دیگری را برای اسکان مجاهدین در نظر بگیرد. وی انتقال مجاهدین به خارج از عراق را موضع رسمی دولت این کشور دانست

سرتیپ حسین سلامی: رجوی یا کشته شده یا قادر به توجیه اشتباهش نیست 18 شهریور 1392

سرتیپ حسین سلامی: رجوی یا کشته شده یا قادر به توجیه اشتباهش نیست

سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران می گوید که سکوت مسعود رجوی، رهبر مجاهدین خلق ایران در مورد کلیک کشته شدن پنجاه نفر از اعضای این گروه به این دلیل است که او یا کشته شده و یا قادر به توجیه اشتباهش نیست. آقای سلامی می گوید که امروز اعضای این گروه”نیاز به دلجویی و بازیابی” دارند و این عدم واکنش”گمانه زنی هایی را رقم زده است که رجوی یا کشته شده یا آنقدر حماقت کرده و کادرهای اصلی را دستچین کرده که زیر فشارهای اعضای سازمان قادر به توجیه اشتباهش نیست و به سکوت روی آورده است. سکوت یا نشانه بهت و حیرت رجوی است یا هلاکت او.”

جلسه صمیمی با خانواده های عضو انجمن نجات استان مرکزی 18 شهریور 1392

جلسه صمیمی با خانواده های عضو انجمن نجات استان مرکزی

در این جلسه خانواده ها راههای موجود جهت نجات فرزندانشان از کمپ موقت (لیبرتی) را مورد بحث و برسی قرار دادند. مسئول انجمن در رابطه با خفقان حاکم بر کمپ موقت (لیبرتی) توضیحاتی داد و خانواده ها نقش فعال خود را در رابطه با آزادی فرزندانشان اعلام کردند در پایان جلسه خانواده به صورت جمعی نامه ای برای سازمان ملل تنظیم کرده همراه با عکس دسته جمعی و امضاء تک تک خانواده ها برای سازمان ملل ارسال کردند و از سازمان ملل خواستار شدند در مسیر آزادی فرزندانشان آنها را یاری کنند.

رجوی در بزنگاه ماندن یا رفتن 18 شهریور 1392

رجوی در بزنگاه ماندن یا رفتن

به نظر می‌رسد رجوی باید یکبار دیگر سوای این که تمام نیروهایش از این به بعد جانشان بیشتر از گذشته در خطر قرار خواهد گرفت، روی استراتژی خود تجدید نظر کلی را در نظر بگیرد. آیا نگهداشتن پر ریسک نیروها در عراق به قیمت سرنگونی، واقعی خواهد بود و یا صرفا یک توهم و سراب.

حرف دل خانواده ها و جداشدگان از فرقه رجوی 18 شهریور 1392

حرف دل خانواده ها و جداشدگان از فرقه رجوی

این خانواده ها می گویند درگذشته وقتی آنها می دیدند در کوچه و خیابان شهرشان توسط فرقه رجوی آدم کشی می شد – ترور و قتل عام می شد و بدتر از همه آنها در زمان جنگ توسط جاسوسی این فرقه – عراق بر سر مردم ایران توپ و موشک می زد این خانواده چون فرزندشان در تشکیلات تروریستی رجوی بوده خود را مجرم و محکوم و مدیون ایرانیان می دیدند و از خجالت و تناقض نمی توانستند خود را ایرانی و جز جامعه ایران بدانند

فخرالدین متولی: دیگر برادرم برنمی گردد 18 شهریور 1392

فخرالدین متولی: دیگر برادرم برنمی گردد

درانتها آقای فخرالدین متولی ضمن محکوم کردن حمله عراقیها به اشرف گفتند: من هم مثل خواهرم فهیمه که مقیم آلمان هستند ودرسه شنبه گذشته دربرنامه نوبت شما بی بی سی به صراحت گفتند که مسول و مقصر مرگ برادرم شخص رجوی خائن است , اعتقاد عمیق دارم که مقصرمرگ برادرم وسایرقربانیان کسی نیست جز رجوی که خدا هزارباره لعنتش کند.

لجاجت رجوی بازهم قربانی گرفت 18 شهریور 1392

لجاجت رجوی بازهم قربانی گرفت

با دلایل مستدل شکی نیست که رجوی مسئول اصلی حادثه 10 شهریور و کشته شدن اعضایش درکمپ اشرف است آنچه که مسلم است رجوی ها به واسطه جنایات سالیان درحق مردم عراق درامان نیستند و مردم این کشوراز هر فرصتی برای انتقام گرفتن از این فرقه استفاده خواهند کرد ولی رجوی با اشراف به این مسئله همچنان اصرار دارد که اعضایش را درعراق نگه دارد تا شاید بتواند جلوی فروپاشی فرقه اش را بگیرد.

درخواست خانواده های خوزستانی از آقای بان کی مون 18 شهریور 1392

درخواست خانواده های خوزستانی از آقای بان کی مون

NULL

ولع سیری ناپذیر رجوی در خونخواری 17 شهریور 1392

ولع سیری ناپذیر رجوی در خونخواری

شورای به اصطلاح مقاومت فرقه رجوی در واکنش به این تراژدی غمباراسیران پادگان اشرف، وتکرار اراجیف رجوی، به نحو مضحکی آنرا خلق یک حماسه و عاشورا گونه نامید!! واقعا انسان از اینهمه شیادی و دجالی رجوی درعجب می ماند. بله، در پادگان اشرف یک کشتار راه افتاد، اما مقصر و بانی آن کیست؟ آیا غیرازشخص رجوی که به بهانه های مختلف مانع ازخروج نیروهای گرفتار به کشورثالث می شود؟

blank
blank
blank