همایش اعضای بازگشتی با عنوان”پیدایی و فرجام یک سازمان” – قسمت چهارم
من که نزدیک به 7 سال را در این مناسبات جهنمی به اسارت گذرانده ام هنوز نتوانسته ام بکلی تصور کنم که بالاخره از این جهنم راحت شده ام. من طی روزهای گذشته که اخبار سیمای آنها را نگاه میکردم، دیدم که هیچ حرفی بطور جدی برای گفتن ندارند. تمامی برنامه ها و زمان پخش را به اخبار سوریه وعراق اختصاص داده اند. خبرهایی که از کشور آلبانی و آلمان می رسد حاکی از این است که نیروهایی که موفق شدند از عراق خارج شوند دست به اعتراض زده اند
نامه انجمن نجات استان آذربایجان شرقی به آقای بان کی مون
آقای رئیس سران مجاهدین دوست دارند تمام نفرات در عراق سر به نیست شوند که فردا بعد از خارج شدن دردسر جدیدی برای رهبران این گروه به وجود نیاورند. قبلاً هم گفتیم که این گروه تلاش خواهد کرد خودش را در عراق حفظ کند و این آرزوی رجوی می باشد و در این چند سال هم روشن شده است که خواسته رهبران فرقه چه می باشد اما باید تلاش کنید که نگذاریم رهبران فرقه (سازمان مجاهدین) به هدف خود برسند
شمه ای از مغزشویی رجوی ها
تنها راه نجات اعضای اسیر فرقه این است که یا تشکیلات فرقه ای در عراق فروبپاشد و یا اعضای اسیر هر چه زودتر به کشور ثالث منتقل شوند. در غیر این صورت رجوی به تلاش جنایتکارانه خود مبنی بر کشتن دادن همه آنها تا آخرین نفر ادامه خواهد داد. او بخصوص در شرایطی که ضربات از هر سو بر او وارد شده و کوس شکستش در همه جا پیچیده است، دنبال راهی برای مانور دادن است
مجاهدین آسیب های فراوانی را به دو ملت ایران و عراق وارد کرده است
دکتر اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیسجمهور، شامگاه سه شنبه در دیدار «سعدون الدلیمی» وزیر دفاع عراق در بخشی از سخنان خود با تاکید بر ضرورت پیشگیری از اقدامات تروریستی در عراق اظهار داشت: حضور گروه هایی همچون مجاهدین آسیبهای فراوانی را در طول سالها به امنیت دو ملت وارد کرده بود که امیدواریم با تدابیر دولت عراق این مشکلات به طور کامل رفع شود.
شاخص و کد شکست مجاهدین
همه کسانی که سال 73 در جریان نشست معروف به حوض رجوی بوده اند می دانند که رجوی گفت در شق سیاه شکست مجاهدین روزی است که رهبری فرمان انتقام و کشتن بریدگان از فرقه اش در هر نقطه از کره زمین را صادر کند و در کنار آن هرمنتقدی و یا معاندی و هر مقام و مسئولی در رژیم که به نوعی در شکست فرقه اش نقش داشته اند هم کشته می شوند ولو با چنگ و ناخن و دندان.
انحلال قرارگاه اشرف به معنی شکست استراتژی رجوی ها – قسمت اول
رهبران سازمان باید بدانند که به خاطر جنایت ها و خیانت هایی در طول 30 سال گذشته علیه مردم ایران کرده اند دیگر جایگاه و هواداری در داخل کشور ندارند و مردم از آنها بیزارند. بنابراین تلاش رجوی در عراق بخصوص بعد از سرنگونی صدام و خلع سلاح دست و پا زدنی بیش نیست و به همین دلیل است که رجوی برای حفظ نیروهای سرخورده خود دست به هر حیله و فریبکاری می زند تا فقط خود را حفظ کند.
خانواده سعادت: تنها امید ما خانواده ها شما هستید
آقای خداداد سلیمانی پدرعلیرضا گفت: تنها امید ما خانواده ها شما هستید به ما سربزنید و ما را درجریان اخبار علیرضا قراردهید. ما حاضریم هرگونه همکاری با اعضای انجمن داشته باشیم. جان عزیزان اسیر ما بطور جدی در خطر است و باید برای نجات آنها فکری کرد.
این تازه از نتایج سحر است باش تا صبح دولتت بدمد!
خدا را صد هزار بار شکر که هرچند خیلی خیلی سخت گذشت اما عمری باقی ماند و اینگونه خار و خفیف شدنت را می بینیم! جناب آقای رجوی دیدی که بقول خودت ظلم پایدار باقی نخواهد ماند و درب اشرف هم بسته شد؟ دیدی که سمبل و نشانه مجاهد خلق که همانا قرارگاه اشرف بود دربش گل گرفته شد؟ راستی حالا که اشرفی دیگر نیست میشود توضیح دهی و واقعیت را بگویی که اینهمه اشرف اشرف کردنت برای چه بود؟
افشاگریهای ۴ عضو جدا شده از گروه تروریستی مجاهدین
بعد از 30 خرداد و بعد از آن که سازمان دید توسط مردم طرد شده است به سمت عراق رفت و بعد از چندین ماه نیروهایش را از استانهای غربی به سمت کردستان و از آنجا به داخل عراق برد و تشکیلاتی را به نام تشکیلات مجاهدین خلق تشکیل داد. پس از آن نیز رجوی که به همراه بنیصدر از ایران فرار کرده بود زمینه هماهنگی با صدام را فراهم کرد که در زمان جنگ علیه ایران به حمایت از صدام بپردازد.
امریکا ادعای مجاهدین مبنی بر دیدار با اعضای ناپدید شده سازمان را رد کرد
سفارت امریکا در عراق اعلام کرد که هیچ اطلاعی از مکان هفت عضو مجاهدین که گفته می شود به دنبال درگیریهای اخیر در کمپ اشرف ناپدید شده اند ندارد. سازمان مجاهدین ادعا کرده است که اطلاعاتی دارند مبنی بر این که یک هیئت امریکایی با این هفت نفر عضو سازمان که در نزدیکی فرودگاه بغداد و در بند نیروهای عراقی هستند دیدار کرده است.
دیدار انجمن نجات خوزستان با خانواده های راکی و کاربخش
ما خانواده ها اجازه سوءاستفاده رجوی را از خون فرزندان اسیرمان نمی دهیم. رجوی اعضای اسیر و دربند را سپر بلای خود کرده است درحالیکه خودش و دیگر سران این سازمان ضد بشری درخارج به سر می برند. با انواع دسیسه ها مانع خروج اعضا ازعراق می شود. آقای کاربخش اضافه کرد طی چند مرحله که به نیت ملاقات با برادرم به پشت درب پادگان اشرف رفتم از نزدیک شاهد رفتار ضدانسانی و برخورد خشونت آمیزی که مسئولان کمپ با خانواده ها داشتند بودم
پیشنهاد تغییرنام پادگان «اشرف» به «عبرت»
سردار سیدمحمد باقرزاده رئیس کمیته جستوجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: من به عراقیها پیشنهادی راجع به پادگان اشرف دادم. اشرف زن مسعود رجوی بوده و در درگیری اول انقلاب به هلاکت رسید. حالا دیگر موضوعیتی ندارد که پادگان را با همان اسم اشرف عنوان کنیم. پیشنهاد ما تعویض اسم پادگان بود که از این به بعد اسم آن را”عبرت” بگذارند تا مردم عبرت بگیرند

