انزوای نکبت بار رجوی ها و اسرائیل
در جریان اجلاس عمومی سازمان ملل و در کنفرانس سران کشورها، برخلاف همه، دو جریان نشان دادند در انزوای کامل هستند. یکی از این دو اسرائیل بود و دیگری فرقه تروریستی رجوی که حاصل تمام تلاش شان در این ماجرا چیزی نبود جز بی آبرو شدن هر دوی آنها و اثبات اینکه حتی تغییر شرایط هم بدلیل ذات تروریستی و جنایتکارانه آنها، تاثیری بر آنها نداشته و آنان جز در جنگ و کشتار امکان حیات ندارند و دشمن صلح می باشند.
خانواده رستمی: رجوی باید روزی پاسخگوی این خونریزیها باشد
برادر ما فرحمند اسیر جنگ ایران و عراق بود که در طی سالیانی که در اردوگاههای عراق اسیر بود مستمرا برای ما نامه می نوشت ولی بعد از اینکه صدام آنها را به رجوی فروخت دیگر اطلاعی از وی نداشتیم. ما نمی دانستیم که در این فرقه نامه نگاری برای خانواده ممنوع است! رجوی خودش در پاریس در یک محل امن زندگی میکند ولی این چنین با خون فرزندان ما معامله میکند او مقصراصلی تمامی خونهایی است که تاکنون بر زمین ریخته شده است
چرا دیپلماسی”دکتر روحانی” به مذاق صهیونیستها و مجاهدین خوش نمیآید؟
نخستین مسئلهای که در این تجمع کمشمار به چشم میخورد، حضور گنگ افراد خارجی و بعضاً سیاهپوست و سالخورده بود. پیش از این نیز شرکت زنان و مردان غیرایرانی که حتی نمیدانستند با چه هدفی در ازای پول به این تجمع دعوت شدهاند، سابقه داشت. محتوای تابلوها در این تجمع، نشان میداد مجاهدین و تندروهای حزب جنگطلب آمریکا، از سفر دکتر روحانی به نیویورک و استقبال عمومی جهان از دیپلماسی دولت جدید ایران، عصبانی هستند.
گفتگوی خانم معینی با انجمن زنان – قسمت ششم
در این قسمت که آهنگ می گفت نگاه کن که آسمان من غرق ستاره می شود بعد مسعود رو به ما دستهایش را باز می کرد و یکی یکی آدمها از خود بیخود می شدند و من در حالیکه شوک شده بودم همان کار را کردم یعنی برگه سفید را نمی دانم چی نوشتم و برگه تایپ شده را امضاء کردم و حلقه را نیز در پاکت گذاشتم و اسم نوشتم و تحویل دادم، حلقه ای که چقدر دوستش داشتم در همین نشست در حالیکه به همسرم فکر می کردم
قرنطینه کردن ۴۲ نفری که از کمپ سابق اشرف به لیبرتی انتقال داده شدند
پس از ۱۲ روز کشاکش برای تعطیل کردن اشرف و انتقال ۴۲ نفر باقی ماند، مدت ۱۴ روز است که مابقی افراد زنده از کمپ سابق اشرف به لیبرتی انتقال داده شده اند. این افراد را در لیبرتی ایزوله کرده اند و در قرنطینه نگه می دارند و نمی گذارند با بقیه تماس بر قرار کنند، تا آنچه راکه در اشرف گذشته در محافل خصوصی با نفرات دیگر بیان نکنند.
عزم جدی عراق برای اخراج کامل مجاهدین
ژنرال علی قیدان مجید فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق که در رأس هیئتی به کشورمان سفر کرده، با سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد. فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق که برخی معاونینش وی را در سفر به تهران همراهی میکردند نیز در این دیدار با اشاره به حرکتهای اخیر مردمی در سرکوب مجاهدین در اردوگاه اشرف، بر عزم جدی کشورش تا اخراج کامل مجاهدین از عراق تأکید کرد.
دیداری دوباره، تولدی دوباره
محمد نجاریان در درد دلهایش با مادر اشاره ای به رخداد 19 فروردین و نجات خودش کرد که چگونه مسئولین سازمان وی را فریب داده بودند و به وی گفته بودند آمدند شما را از بین ببرند و دستور شلیک به شما را به آنها داده اند و خدا را بار دیگر شکر میکرد که توانست زنده از زیر آن زرهی که زیرش کرده بود نجات پیدا کند.
پیام ۲۷ شهریور رجوی؛ هیچ عضوی از مجاهدین به خارج از عراق نخواهد رسید!
در واقع محتوای پیامی که منتشر شده،نقشه راهی است که کمپ لیبرتی را به”اشرف ثانی” تبدیل می نماید. برای رسیدن به این نقطه”لشگرهای فدایی ۱۰۲″ را در کمپ لیبرتی گسترش می دهند. و تا لحظه ای که به”کهکشان” موهوم رجوی برسند، کار تمام شده و به”پیروزی” دست یافته اند. نام مستعاری برای مرگ دسته جمعی!
نتانیاهو و مریم رجوی یک توهم، یک بستر
سخنرانی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ملت ایران در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در واقع پاسخ روشن و صریح به سخنان باراک اوباما رئیس جمهور امریکا مبنی بر رفع اختلاف ها از طریق مذاکره و تعامل سازنده و مثبت بود. تندروها و طیف های جنگ طلب امریکا، بنیامین نتانیاهو و مریم رجوی نسبت به مسیر پیش روی و رویکرد مذاکره، تعامل و گفتگو به جای تقابل و دشمنی بین ایران و دنیای غرب واکنش های عصبی و هیجانی نشان دادند.
انتقال مجاهدین به آلمان و اعتراض مقامات کلن
روزنامه”کلنراشتات آنسایگر” که در کلن منتشر می شود، از دستور دولت آلمان به مسئولین شهر کلن مبنی بر پذیرش 77 نفر از اعضای مجاهدین خبر داد. این در حالی است که مسئولان شهر کلن از جمله آقای گیدوکاهلن، رئیس شورای شهر کلن به این تصمیم به شدت اعتراض کرده و حضور این افراد که سابقه فعالیتهای نظامی، تروریستی و زندگی فرقهای داشتهاند را مخل امنیت شهروندان کلن میداند.
قدردانی شمخانی از دولت و ملت عراق در پیگیری اخراج گروه مجاهدین
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر دفاع عراق، از دولت و ملت عراق در پیگیری اخراج اعضای گروه تروریستی مجاهدین قدردانی کرد. امیر دریابان شمخانی با اشاره به تحولات منطقه، ترویج تروریسم و ناامنی را در راستای تامین منافع نظام سلطه و رژیم صهیونیستی دانست و بر لزوم یکپارچگی دولتها و ملتهای منطقه برای مقابله با بیثباتی و دخالت بیگانگان تاکید کرد.
یک نماینده عراقی حضور مجاهدین را در عراق تداعی کننده جنایات صدام دانست
ریاض غریب وجود اعضای گروه مجاهدین خلق را در عراق تداعی کننده جنایات صدام دانست و بقای این سازمان را در عراق برای امنیت و ثبات کشور خطرناک توصیف کرد. این نماینده پارلمان عراق از استان کربلا انتقال اعضای گروه مجاهدین خلق از پادگان اشرف در دیاله را یک پیروزی برای ملت عراق ذکر کرد و افزود زمان پاکسازی خاک عراق از وجود این گروه تروریستی و جنایتکار فرا رسیده است.

