شهردار اشرف یا باغبان اشرف!؟
اینهمه دجالیت و تبهکاری درعصر تکنولوژی برتر و فوارن علم و آگاهی بشریت خوبیت ندارد و اطمینان داشته باشید دیگرحنای دروغگویی تان کمرنگ و بی رنگ شده است و خریداری ندارد. جالب بود که درهمان کلیپ یاد شده صحنه هایی ازحمل درخت و گل وگیاه و کاشت آن بتوسط قربانی یادشده ابراهیم اسدی هم به نمایش گذاشته شده بود وسوال اینست که لابد ابراهیم اسدی درجهان کنونی نمونه شهرداری است که به تنهایی با کاشت و داشت گل وگیاه ودرخت ؛ مدال هم باید بگیرد!
نزدیکی ایران به غرب و سوزش مجاهدین خلق
چیزی که از تلاشها و دست و پا زدن های بی مورد سازمان عیان است این است که این سازمان با تمامیت خود در حال از هم پاشیدگی است پس از کشته شدن ۵۲ تن از اعضای بی دفاع در اردوگاه اشرف هیچکدام از سران فرقه پاسخگو نشدند و تلاش کرده اند که این کشتار را برای هواداران و اعضای در بند خود یک پیروزی جلوه داده تا ازفروپاشی جلوگیری نمایند
تصویب قطعنامه یا خوراک تبلیغاتی برای به صلیب کشیدن اعتصابیون لیبرتی؟
وگرنه تمامی این قطعنامه ها قادر به تامین امنیت و نجات جان ساکنان لیبرتی در عراق نخواهد شد. چنین قطعنامه هایی فقط تداعی بی عملی اینگونه سازمان ها و تهیه خوراک تبلیغاتی برای کسانی است که میخواهند اینگونه قطعنامه ها را به مثابه یک پیروزی در جهت تثبیت بیشتر اعتصاب غذا و رو به مرگ رفتن ساکنان لیبرتی در بوق و کرنا کنند و آنها را در صندلی اعتصابشان تا مرگ به صلیب بکشند.
توطئه مجاهدین در ژنو ناکام ماند
سناریوی گروه تروریستی مجاهدین برای بر هم زدن کنفرانس خبری اشتون و ظریف ناکام ماند. به گزارش تسنیم ظاهرا اعضای اخراج شده این گروه از عراق که از پادگان اشرف به سوئیس منتقل شده بودند، برای بر هم زدن کنفرانس خبری اشتون و ظریف برنامه ریزی کرده بودن که این سناریو با اقدام به موقع پلیس سوئیس ناکام ماند.
چرا مریم رجوی و شوهر فراری اش اعتصاب غذا نمی کنند؟
حتما مطلع هستید که افراد زیادی در درگیری های گروه های تند رو و خشونت طلب عراقی با این فرقه در قرارگاه اشرف داشتند، ۵۲ نفر کشته شده اند. قبلا هم چنین مسائلی پیش آمده است. بدنبال این خونریزی ها رجوی که با خون ارتزاق می کند و با خون نفس می کشد، خیمه شب بازی جدیدی راه انداخته است تا این خونریزی ها ادامه پیدا کند.
هدف مسعود رجوی کشتار گروگانها در لیبرتی و ارتزاق از خون آنهاست
پیام رجوی بر این واقعیت دلالت دارد که وی اساسا نگران امنیت ساکنان لیبرتی نیست. مشخصا رجوی به دنبال قربانی کردن اعضاء فرقه از طریق ادامه درگیری ها این بار در این کمپ است. منظور وی از تشکیل لشگر فدایی چپزی جز فدا کردن جان ساکنان لیبرتی نیست. او عملا از ساکنان لیبرتی می خواهد آماده فدا کردن جان خود در برابر فشارهای همه جانبه برای ترک خاک عراق باشند.
ذهن بیمار رهبری عقیدتی مجاهدین
خانواده های افراد ساکن کمپ لیبرتی سالها و چندمین بار است در رابطه با خواسته قانونی شان مبنی بر تماس تلفنی با فرزندان و بستگان، خواهران و برادران، پدران و مادرانشان که بیش از دو دهه است در حصارهای ذهنی و فیزیکی مجاهدین بسر می برند، نامه نگاری می کنند و از رهبران بیرحم مجاهدین می خواهند تا امکان تماس و یا ملاقات آنها را با عزیزانشان فراهم سازند اما متاسفانه واکنش مثبتی از سوی رهبرعقیدتی مجاهدین مشاهده نمی گردد.
۳۳ عضو مجاهدین به آلمان پناهنده شدند
یک مقام مسئول در وزارت خارجه عراق اعلام کرد که دولت آلمان روز شنبه گذشته از 33 عضو وابسته به گروه تروریستی مجاهدین استقبال کرد. پیش از این آلمان برای دادن پناهندگی به 100 عضو مجاهدین که به طور موقت در عراق به سر میبرند، اعلام آمادگی کرده بود.
فروپاشی فرقه رجوی با وقاحت هم متوقف نمی شود
حتما این ضرب المثل معروف را شنیده اید که طرف را به ده راه نمی دادند، سراغ کدخدا را می گرفت. این حکایت امروز رجوی های فلاکت زده است که فرقه اش با ذلت از اشرف اخراج شد، عراق می گوید لیبرتی را باید تا آخر سال میلادی جاری ترک کنند، سازمان ملل ناله دارد که هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنها نیست، افرادش تنها بصورت انفرادی، آن هم در صورتی که وابستگی به گروه تروریستی را رد کنند، در کشورهای دیگر ممکن است پذیرفته شوند
پایان اعتصاب غذا: آزادی ۷ گروگان یا باز هم فاجعهای دیگر
باید هر کس از هر موضعی که دارد چه موافق و چه مخالف به فکر حل مسئله اعتصاب غذا کنندگان باشد تا این اعتصاب غذا تبدیل به یک فاجعه در کوتاه مدت و یک سنت پایدار در درازمدت نشود. بسیاری از افراد، تصور میکنند که این اعتصاب غذا برای رجوی صرفاً یک نمایش تبلیغی و صرفاً جلب توجه اذهان عمومی است. درحالیکه مسئله بسیار جدی تر از این حرفهاست. فوت هر کدام از اعتصاب کنندگان فضا را تغییر خواهد داد.
اعتصاب غذای لیبرتی، فرایندی کورکورانه
این رسم و رسوم رجوی است. سالیان است که انسانها را از خود بیخود کرده، تحت شدیدترین شیوه های مغزشویی تشکیلاتی قرار داده، و آنان را به ماشین هایی کوکی تبدیل کرده است. که فکر نمی کنند و فقط عمل می کنند. البته در اعماق درون ذهنشان می فهمند، هجو و تهی گشته اند، ولی قدرت ابراز وجود را ندارند. رجوی قدرت ابراز وجود را در آنها کشته است.
نفرین مادر
شکسته شدن دل مادران پیر اعضای فریب خورده در فرقه رجوی نمود پیدا کرد. مادرانی که با هزار امید و آرزو و تحمل سختی راه خود را به جلوی درب قرارگاه اشرف می رساندند، تا بتوانند دیداری با جگر گوشه هایشان داشته باشند، اما با فحش و ناسزا و سنگ پراکنی روبرو می شدند. این مادران پیر و سالخورده با هزار امید و آرزو فرزندانشان را بزرگ کرده اند تا در دوران پیری عصای دستشان باشند اما از آنها جوابی شنیدند که واقعا دل هر مادری رو به در می آورد

