کمک یک میلیون دلاری آمریکا به گروه مجاهدین
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده برای انتقال گروه مجاهدین به خارج از عراق یک میلیون دلار به سازمان ملل می دهد.ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته تنها راه تضمین سلامت و امنیت اعضای گروه مجاهدین این است که آنها در کشورهای دیگر اسکان داده شوند.
حمید شاکری قربانی جدید رجوی ها
سران فرقه حتی دجالیت را به نقطه ای رسانده که به وی اجازه تماس با خانواده اش را ندادند ولی بعد از مرگ وی در همان بیمارستان مسئول سازمان با خانواده وی تماس گرفته و در اوج وقاحت خبر مرگش را می دهد.!! در اطلاعیه سازمان تماما باز هم مقصر دولت عراق بوده و به نقل از حمید عنوان می کند که به کمیساریای پناهندگی هم نامه نوشته بود اگرچه این گونه نامه نگاری حتی در مورد افراد مریض دیگر هم وجود داشته و این حقه بازی رجوی ها چیز جدیدی نیست و سالیان است که مورد استفاده قرار می گیرد.
ملاقات با خانواده مهران دژن از اسیران دربند فرقه رجوی
اعضای انجمن ضمن ابراز همدردی با این پدر و مادر، گفتند واقعیت این است که رجوی برای تامین نیروی خود درعراق عواملش را به کشورهای همسایه بخصوص ترکیه می فرستاد تا افراد ایرانی جویای کار و یا خواهان رفتن به کشورهای اروپایی را با ترفند رفتن آسان به اروپا و یا دادن کار فریب دهند و به کمپ اشرف ببرند. تا با انجام ریل مغزشویی آنها را تبدیل به ابزاری برای پیشبرد مقاصد شوم خود کند.
از شر رجوی این شیطان بزرگ به چه کسی و کجا پناه ببریم
خانواده های زحمتکش و شالیکار گیلک که بعضا به خاطر مشارکت در اجتماع حاضراز کارکشاورزی خود زده بودند ؛ به تماشای تصاویری ازعزیزانشان درزندان لیبرتی ودرحین اعتصاب غذای اجباری نشستند وبا دیدن چهره های گرسنه و تشنه و درهم شکسته و البته پیر و سالمند عزیزان خود بشدت متاثرشدند وضمن لعن ونفرین بر رجوی بعنوان مسبب به وجود آورنده چنین صحنه های ضدانسانی از خدا خواستند که به فرزندانشان کمک کند تا بتوانند از جهنم رجوی رهایی یافته و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.
تروریستی که مدعی رئیس جمهوری شد!
قیام کردها و شیعیان می توانست دیکتاتوری صدام حسین را به باد دهد اما در این میان ارتش آزادیبخش ملی که سرنوشت خود را با صدام پیوند زده بود وارد عمل شد. نیروهای مجاهدین خلق و از جمله شخص مریم رجوی در سرکوب قیام کردها حضور فعال داشتند. معروف است شخص مریم رجوی با سوار بر تانک بر سر شبه نظامیان مجاهدین فریاد می زد” کردها را زیر تانک هایتان بگیرید و گلوله هایتان را برای پاسداران ایران نگه دارید”.
ساخت یادمان تروریستهای القاعده در پادگان اشرف توسط مجاهدین
مدیر بنیاد شهید استان دیالی عراق؛ مجاهدین را اولین مجری اقدامات تروریستی عراق پس از سقوط صدام خواند. وی ماهیت این گروه را تروریستی خواند و افزود: سه سال پیش که کنترل پادگان اشرف به دست نیروهای عراقی افتاد، هنگامی که وارد این پادگان شدیم، مشاهده کردیم که در گورستان این پادگان برای تروریستهای القاعده که توسط دولت عراق اعدام شدهاند، یادمان ساخته شده است.
فرقه رجوی مجری برنامه ضد ایرانی اسرائیلیها
بی شک همانظور که سخنرانی نتانیاهو در مقر سازمان ملل در مورد ایجاد سوءظن نسبت به تحرکات جدید سیاسی ایران نتوانست در اذهان قریب به اتفاق سران کشورها شک و شبهه ای به وجود آورد وحتی دولت امریکا و شخص اوباما هم کاملا در جبهه مخالف اظهارات نتانیاهو قرار گرفتند و همگی نسبت به مذاکره با دولت ایران خوشبین بودند و آنرا مثبت قلمداد کردند، سران این فرقه هم در مانور تبلیغاتی جدید آنهم با اطلاعات دست چندمی و سوخته نشات گرفته از خاصه خرجی نخست وزیر اسرائیل راه به جایی نخواهند برد.
ملاقات انجمن نجات یزد با خانواده غفوری
با توجه به وضعیت فعلی محل جدید استقرار مجاهدین در پایگاه حریه یا همان لیبرتی وتغییر شرایطی که در اشرف حاکم بوده و تسلط و اشراف کامل بر نیروهای خود داشته وهم اینک در این اردوگاه جدید قادر به اداره نیروهای خود با این لحاظ نمی باشد وهمین امر باعث ریزش و فرارنیروها و از طرفی ایجاد اختلافات و دو ویا چند دستگی ها شده بنابراین برای جلوگیری ازاین وضعیت که اگر به همین صورت ادامه پیدا کند نتیجه آن ازهم پاشیدگی بیشتر خواهد بود
واقعیت پشت پرده اعتصاب در لیبرتی
یکی از نکات جالب اعتصاب این بود که اعتصابیون چون از مقرهای مختلف در آنجا جمع شده بودند. در ایام هفته چندبار به بهانه استحمام، نشست های تشکیلاتی و… محل اعتصاب را ترک می کردند و به مقر های خودشان می رفتند!!اگر فقط شکل اعتصاب را در تلویزیون یا دیگر رسانه ها ببینیم، این اعتصاب هم مثل بقیه اعتصاب هاست و ظاهرا همه چیز هم درست است، اما اگر از نزدیک و از درون به آن بنگریم، خالی از محتواست.
مریم قجر و حسرت بدلی وی برای ریاست جمهوری
امسال اشرف را از دست دادیم و اکنون ما ماندیم این جشن که چگونه برگزار کنیم قبلا استخری بوده و بازیهای الکی و کشکی که در اشرف برگزار می کردیم و سرمان گرم بود و چند فیلم باد کرده و سانسور شده می دیدیم ولی امسال چکار کنیم این بار خودمان هنرپیشه شده و ادای آدمهای اعتصابی را در می آوریم و این گونه از زیر کار در می رویم که این هم در راستای بردن مریم خانم می باشد اگر چه به کجا خودمان هم ماندیم که وی کجا می خواهد برود.
فرجام رقت بار فرقه رجوی
برای فرقه رجوی دیگر عصر قرارگرفتن درشکاف تضادها بازی با کارتهای دیگران به سرآمده است این فرقه که برای ادامه حیات خفیف خائنانه خود نقش رسیدن به هدف به هروسیله ای را بخوبی بازی میکرد اینک بدلیل تغییر صحنه سیاسی و بهم خوردن تعادل قوای منطقه ای که با ابتکار دیپلماسی جدید ایران رقم خورد دیگر حنای مزدوریش برای اربابان سابق رنگی ندارد
پارلمان اردن کنفرانس سالانه گروه مجاهدین را تحریم کرد
تعدادی از نمایندگان پارلمان اردن اعلام کردند به دلیل دعوت از مخالفان دولت سوریه در کنفرانس امسال گروه تروریستی مجاهدین، حضور در این کنفرانس را تحریم می کنند. در این بیاینه که به صورت شفاهی صادرشده آمده است: مخالفان دولت سوریه اجرا کننده برنامه های ضد عربی کشورهای غربی هستند که وحدت این کشور را نشانه گرفته اند.

