هفته سیمرغ یا هفته به زجر کشاندن انسانها
باید از شما پرسید چرا و به چه دلیل به خشونت و خشونت گرایی متوسل شدهاید؟ چرا و به چه دلیل خودتان را به جنگ سوریه چسبانده اید و از نیروهای مخالف بشار اسد حمایت میکنید و هرروز ساعتها برنامههای پوشالی سیمای زندانی به این جنگ اختصاص دارد؟ چه سودی برای شما دارد؟ آیا از کشتار و خونریزی سیر نشدهاید؟ آیا هنوز از بی خانمانی ها و کشته شدن زنان و آوارگی های انسانها خسته نشدهاید؟
مجاهدین، گروهی که این روزها در تخریب روابط بین امریکا و عراق فعال شده است
آنها با روشهای سیاسی و منابع مالی که به نظر بیپایان میآید، چندین تن از عالیرتبهترین قانونگذاران و مقامات اجرایی در دولتهای بوش و اوباما را به این باور رساندهاند که در ایران حامیان زیادی دارند و میتوانند ایران را به کشوری دمکراتیک تبدیل کنند! در نتیجه، گروهی که در دورهای مسئول ترور چندین شهروند آمریکایی نیز بوده، خود را شریک حیاتی برای ایالات متحده جا زده است.
سخنی با دوست خوبم امیر صیاحی
همه ما زمانی درسازمان نمی توانستیم ازحق خود دفاع کنیم و محکوم به سکوت و نشستن به انتظار سرنوشت بودیم پس آیا بنظر تو الان که آزاد هستیم سزاوار است که باز سکوت کنیم و از حق خودمان بگذریم وشرح جنایاتی که رجوی درحق ما روا داشته برای ثبت درسینه تاریخ به قضاوت همگان نگذاریم؟ وچرا باید افشای جنایات رجوی را برای بعد بگذاریم؟ آیا باید بگذاریم تا نسل دیگری باز فریب شیادی های رجوی را بخورد و باز مثل ما پروسه ی اسارت ذهنی را تجربه کنند؟
خانواده احمد طیاره: واقعا نمونه این رفتار با اسیر را در تاریخ هم نشنیدم!
از طریق دوستان شما که ازعراق آمده بودند متوجه این موضوع شدیم و الان حدود 20 سال می گذرد که ما نه تماس و نه حتی یک نامه از او نداریم. آخر کدام سازمان و یا فردی این همه سال کسی را با دروغ به خدمت می گیرد ولی نمی گذارد که فرد گرفتار شده به خانواده اش کوچکترین خبری برساند که کجاست؟ واقعا نمونه این رفتار با اسیر را من در تاریخ هم نشنیدم!! آقای بهروز طیاره با لبخند تلخی اظهار داشتند که نمی دانم چطور برادرم فریب این سازمان منفوررا خورد و به عراق رفت!!
دستگاه تبلیغاتی عقب مانده مجاهدین خلق
تبلیغات این روزهای مجاهدین، همچنین به انتشار گسترده ی اخبار اعتصاب غذایی که تاکنون 60 روز طول کشیده است می پردازد. به ادعای سازمان اعتصاب غذای اعضا و هواداران مجاهدین در سراسر جهان در اعتراض به حمله به کمپ اشرف بوده است. حال که کمپ اشرف تخلیه شده است، فایده ی این اعتصاب غذا چیست؟ تنها محصول قربانی کردن اعضای بیشتری از افراد شستشوی مغزی شده فرقه ی رجوی
برخورد با مجاهدین به سبک انگلیسی!
آیا استفاده از نقش مزدورانه مجاهدین برای دخالت در امور داخلی عراق و ناآرام کردن فضای آن از طریق تهییج سیاستمداران و رسانه های وابسته علیه دولت منتخب و همچنین تخریب وجهه ایران در عراق از خلال تبلیغات منفی و دروغ پردازی، علاوه بر واهمه از مهاجرت دسته جمعی گروهی با سوابق تروریستی به غرب که سال ها در خدمت یکی از رژیم های رادیکال و مستبد خاورمیانه بود، نمی تواند از دلایل عمده جبهه گیری این کشورها در مقابل هرگونه تلاش برای اسکان مجاهدین در این کشورها باشد؟
همدردی اعضاء انجمن نجات فارس با خانواده علیرضا رحمتی
اعضای انجمن نجات فارس برای عرض تسلیت و ابراز همدردی به خدمت خانواده ایشان رسیدند.برادر دیگر ایشان آقای محمد رضا رحمتی با وجودی که در اندوه برادر از دست رفته شان بسیار غمگین بودند با دیدن اعضای انجمن نجات ابراز امیدواری کردند که انشالله به زودی برادر اسیرشان از چنگال فرقه رجوی رهایی یابد و خانواده را شاد کند.
اگر مجاهدین تروریست نیستند پس چرا آنها را نمی پذیرید؟
ارتباط دول غربی و فرقه تروریستی مجاهدین نیز در نوع خود قابل تامل است. زمانی دول اورپایی از جمله انگلستان نام این فرقه را در فهرست گروه های تروریستی خود قرار دادند اما بعد از مدتی با هدف فشار بر سیاست های جمهوری اسلامی ایران نام این فرقه را از لیست حذف کردند. حال همین کشورها و از جمله انگلستان حاضر نیست همان ها را که رای دادند تروریست نیستند را به خاک خود راه دهند
عناد و لجاجت رجوی، تا به کجا؟
تلاش رجویها و سران سرسپرده اش برای ادامه حضور درعراق تنها و تنها بخاطر حفظ آبروی نداشته رجویهای خائن است.آنهم به قیمت جان اعضای باقیمانده و به زور نگه داشته شده!! کما اینکه در روز دهم شهریور 92 و وقایع اشرف دیدیم که چگونه با به مسلخ فرستادن سرسپرده ترین و قدیمی ترین اعضا و کادرهایشان برای ترک اشرف برنامه ریزی کرده بودند که با خونریزی هرچه بیشتر همراه باشد، تا مثلا ارزش آنرا داشته باشد!! کما اینکه در اظهارات اخیر مریم قجر به این امر صریحا اشاره شده بود.
ازانقلابیگری و میهن پرستی تا جاسوسی و خیانت هم پوست پیازی است
شما ظرف یک شب، با دشمن و قصاب ملت ایران آنچنان مرزها را رد کردید که نگاهبان و محافظ اتاق خواب صدام شدید. راستی رجوی گوهر وجودی مریدانش را برای چه می خواهد که اکنون شما می گویید آن گوهر در حال فنا شدن است؟ مگر طی سه دهه غیر از مزدوری و خیانت راندمان دیگری داشته اید؟ چرا مرگ تدریجی؟ و چرا خودکشی و اعتصاب غذا؟ مگر همه ی این سناریوها و فیلم ها برای پوشاندن شکست استراتژی آمدن به عراق نیست؟
از شعار”امروز مهران فردا تهران” تا کمپ موقت ترانزیت و خیابانهای آلبانی
بیست و چند سال پیش شعار”امروز مهران فردا تهران” سر دادند الان هم میشود شعار داد امروز آلبانی یا آلمان یا هر کشوردیگر فردا یونان پس فردا اندونزی وهر کشوردیگر! واقعیت اینست که کف گیر فرقه تروریستی رجوی خورده به ته دیگ، طوری که ته دیگ رو سوراخ کرده و گند داستان بالا آمده است!
از کمک یک میلیون دلاری آمریکا به رجوی تا قتل عام مرزبانان ایرانی
حمایت رجوی از گروه هایی مانند”جندالله”- ریگی که تشابه زیادی با برادران جگرخوارشان در سوریه دارد، قابل دفاع نیست و اساسا این گونه حمایت ها در مسیر گسترش خون بازی مجاهدین است که به شدت آن را نهی میکنم. قتل عام ۱۷ مرزبان ایرانی که فرزندان مردم ایران به شمار می آیند،یک عمل تروریستی بوده و به هیچ شکلی اسم مبارزه یا چرندیات مشابه آن را نمی توان روی آن گذارد.

