تاملی بر پیام مریم قجر به مجلسین عوام و اعیان انگلیس
خانم قجر؛ شماهم نیاز نیست با مظلوم نمایی و گلو دریدن و اشک تمساح ریختن برای قربانیان، در این مجلس و آن کنفرانس و جلسه های کذایی تان و با سفید سازی از چهره سیاه و دستان تا به مفرق آلوده به خون اعضای اسیرتان دراشرف بخواهید دنبال مقصر و بانی این کشتار بگردند.
نامه مادری که چندین سال در حسرت دیدن دخترش است!
سلام دخترم! نمی دانم از کجا شروع کنم و چه کسی را نفرین کنم. چندین سال است از تو خبر ندارم در چنگال دیوی بنام رجوی اسیر شده ای و نمی توانی خودت را از دست این دیو خلاص کنی تا به حال نه نامه و نه تماس تلفنی با من داشته ای عواطف مادری به من اجازه نمی دهد آرام بگیرم همیشه در دلم هستی نمی دانم رجوی از جان ما چه می خواهد که این قدر ما را اذیت می کند آیا رجوی در رابطه با خانواده خودش همین کار را می کند
نامه آقای مسعود تبریزی به سران مجاهدین
شما سران مجاهدین شماره تلفن همه اعضای خانواده ما را دارید، چرا اجازه نمی دهید خواهر نازنینم مهتاج به ما زنگ بزند؟ انسانیت و اخلاق مدنی حکم می کند تا امکان تماس تلفنی ما را با مهتاج فراهم کنید تا ما که به شدت نگران وضعیت مهتاج در این شرایط وخیم و غم انگیز هستیم صدای دلنشین و امیدبخش او را بشنویم صدایی که آرزوی هر برادری است.
مریم قجر بذل و بخشش می کند و اعضای لیبرتی اعتصاب غذا
این سئوال مطرح است که، اگر این امکانات مال سازمان است، پس چرا مریم قجر به نیابت از آنها بذل و بخشش می کند. مگر نه این است که همین 100 میلیون دلار کافی است تا تمام اعضای باقیمانده در عراق در رفاه و آسودگی به کشور ثالثی منتقل گردند. چرا این را خرج خود آنها نمی کند؟ البته پر واضح است که این سئوال هیچ وقت جوابی نخواهد داشت! و سهم هر آنکه خود را اسیر فرقه رجوی کرد جز حسرتی از زندگی آزاد و بی قید وبند چیز دیگری نبوده و نخواهد بود.
حاتم بخشی مریم رجوی به صندوق اعتماد ملل متحد از جیب مردمان عراق
مریم قجر این بار به منظور بی ارزش کردن و مقابله با ابتکار ملل متحد در ایجاد صندوق اعتماد کمک مالی در انتقال اسرای نگون بخت کمپ موقت لیبرتی به دنیای آزاد، دجالگرانه حاتم بخشی داشته و از جیب مردمان شریف عراق مدعی شده است که صد میلیون دلار حاصل از فروش اموال پانصد و پنجاه میلیون دلاری اشرف را به این امر خیر اختصاص خواهد داد!
خطابه دکتر کریم قصیم به سازمان مجاهدین و …
اگر سران مجاهدین بر این نظرند که این و آن / یا همه محتوای نوشته های آقای جمالی درست نیست، به جای اهانت و افترا زدن به ایشان و دیگر منتقدان می باید رسماً نکات مربوطه را تکذیب کنند.یا با نویسنده در باره مدعاها به مناظره علنی بنشینید. ابتکاری دموکراتیک جهت روشنگری به خرج دهید و این قدر – با هتاکی و اتهامات غیرمستند – شتابان تتمه آبروی خویش را چوب حراج نزنید.
رجوی (مجاهدین خلق) از مبارزه ضد آمریکایی تا آویختن به آمریکا
مجاهدین، خوردن بوی آمریکا به دماغ یک نفر را نشانه سازشکاری و مستوجب کیفر و محاکمه و مجازات می دانستند، نمونه اش درخواستهایی که برای محاکمه و مجازات امیرانتظام داشتند. رهبری مجاهدین چه دست و پایی می زد تا خود را ضدامپریالیست واقعی معرفی کند، افتخار قتل مستشاران آمریکایی را به نام خود ثبت کند و مصرانه از حاکمان می خواست به صف لیبی و یمن جنوبی و نیکاراگوئه در جبهه مبارزه ضدامپریالیستی بپیوندند.
سوء استفاده فرقه تروریستی رجوی از بازنشستگان دولتی
سؤال اینجاست که چرا این همه پول خرج تبلیغات میکنید و هر روز خودتان را در این سمینار و آن سمینار ظاهر میکنید؟ ولی بعد از گذشت ۱۰ سال هنوز نتوانستید تعداد قابل توجهی از نیروهایتان را از عراق خارج کنید؟ چرا وبه چه دلیل از کمکهای صدقه جهانی استقبال نمیکنید و هنوز به دارایی های چپاول شده از مردم عراق می بالید؟ چرا وبه چه دلیل این همه در اقصی نقاط دنیا هزینههای هنگفت را پرداخت میکنید
المالکی: عراق تمایلی به حضور مجاهدین ندارد
یک منبع نزدیک به نخستوزیر عراق که وی را در سفرش به آمریکا همراهی میکند در گفتوگو با اشرفنیوز بیان کرد که نوری المالکی در دیدار روز چهارشنبه هفته گذشته با جو بایدن، معاون رییسجمهور آمریکا به بررسی مساله حضور گروه مجاهدین در خاک عراق و ضرورت کمک واشنگتن برای پایان دادن به این مساله پرداخت. به گفته این منبع، بایدن به المالکی گفته است: ما هیچ سندی در اختیار نداریم که نشان دهد دولت عراق اردوگاه اشرف را هدف قرار داده است.
فروپاشی نرم آخرین پایگاه مجاهدین در عراق
پس از پاکسازی پادگان اشرف و شکست تاریخی مجاهدین، فضای داخلی کمپ لیبرتی نیز از این شکست متأثر شده، به گونهای که اعضای حاضر در این کمپ دیگر، کاری به تشکیلات ندارند. این اتفاق در حالی رخ داده که کارآیی این کمپ به بدترین شرایط در حیاتش رسیده و شباهت بسیاری با وضعیت خود مجاهدین و البته سرکردگان آنها پیدا کرده است.
تلاش مریم رجوی برای کلاهبرداری از عراقی ها به نام سازمان ملل
مریم رجوی از عوامل فرقه تروریستی مجاهدین خلق خواستار اختصاص یکصد میلیون دلار از فروش اموال منقول و غیر منقول پادگان اشرف به صندوق سازمان ملل برای کمک به این گروه شده است.ظاهرا مریم رجوی با این بهانه درصدد است که دست به یک پولشویی و کلاهبرداری بزرگ دیگر بزند.
رجوی و مجاهدین خلق، از مواجب گرفتن از صدام تا در آوردن رحم زنان و رقص رهایی
این دو موضوع یعنی مسئله ی اخلاقی آقای رجوی و منابع مالی ایشان دو موضوع ریشه ای هستند که سازمان همیشه به آن می نازیده و مستمر روی استقلال مالی و کمک هواداران از یکطرف و موضوع انقلاب ایدئولوژیک و پاکیزه شدن مناسبات درونی سازمان از طرف دیگر تاکید کرده و میکند. بهمین خاطر هم بشدت با افشاکنندگان این موضوعات یعنی خانم بتول سلطانی و آقای علی حسین نژاد شخصا آقای رجوی وارد شد.

