خدمت ناکام گروه مجاهدین به رژیم صهیونیستی برای شکست مذاکرات ژنو
در آستانه برگزاری سومین مرحله از دور جدید مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 در خصوص پرونده هسته ای در ژنو،حاشیه سازی های گروه مجاهدین که در گذشته سابقه خدمت به صدام برای بمباران مردم بی گناه ایران و جنایات بی شماری را در کارنامه خود دارد، این بار برای ناکام ساختن این مذاکرات در حال شکل گیری است
رجویها رجس مجسم دوران
کسی که حتی برای بالاترین افراد رده تشکیلاتی هم حق اظهارنظر و حتی خواندن یک نشریه قائل نیست رجسی است که عدم پذیرش انقلاب ایدئولوژیک که در بطن منحوسش طلاق اجباری و ازهم پاشیدن کانون گرم خانواده مستتراست را به منزله اعدام تلقی کرده وبا ریختن خون اعضای خود آن هم در دیار غربت قصد تطهیر انقلابش را دارد.
ترفند اعتصاب غذا، تکلیف دیگری برای حذف اعضاء در فرقه رجوی
سرمایه گذاری سازمان در افزایش تعداد اعتصاب غذا کنندگان زن لیبرتی نیز صرفاً بخاطر ماهیت تسریع در اثرات بدحالی و حتی فوت آنها بوده و حتی در فضای فیس بوک نیز از هر 10 عکس، تعداد هشت عکس مربوط به زنان گروه بوده است که این سوای افشای ماهیت استثمارگرایانه رهبری سازمان بر صادق بودن استفاده ابزاری از عنصر زن دلالت می نماید.
چرا نفرات لیبرتی اعتصاب کردند؟
با اینکه رجوی حدود دوماه است درکمپ لیبرتی توانسته است تناقضات نفرات را درسینه هاشان حبس کند ولی روشن است که دراین مدت نتوانسته نفرات دیگری را هم به این اعتصاب اضافه کند واین خود یک شکست برای رجوی است که آن فرقه را رهبری می کند و نشانگر این است که نفرات یک صدا نیستند واین همان فعال شدن مشکلات درون تشکیلاتی است که ما بعداز اشرف ارزیابی کرده بودیم.
مجاهدین خلق و توسل به ترفندهای جلب توجه
این تنها رهبران مجاهدین هستند که بمانند شرکت در بازی های کودکانه به وسط می پرند و میگویند که حاکمیت در ایران فلان سایت غنی سازی را به فلانجا منتقل نموده. خوب که چی بشود؟ آیا این نوع حرکات بجز مورد تمسخر و تنفر قرار گرفتن نتیجه دیگری هم برای مجاهدین داشته است؟ آیا میشود گفت که آنها مورد توجه قرار گرفتند و چنین کارهایی برای ایرانیان جاذبه داشته است
گروه مجاهدین با القاعده و داعش تفاوتی ندارد
عباس البیاتی، عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفتوگو با خبرنگا فارس با هشدار به کسانی که در عراق و نیز در سطح بینالملل از گروه مجاهدین حمایت میکنند، اظهار داشت: کسانی که حامی گروه مجاهدین و ادامه حضور اعضای آن در خاک عراق هستند، باید آنان را به کشور خود برده و در آنجا از آنان حمایت کنند، زیرا با توجه به جنایتهای اعضای این گروه علیه مردم عراق به هیچ وجه نمیتوان قبول کرد که آنان همچنان در خاک این کشور حضور داشته باشند.
فلسفه رجوی دروغ و تظاهر بود نه فدا و صداقت
واقعیت اینست که هر چه زمان میگذرد بر عزت و بزرگی امام حسین و عاشورا افزوده میشود چرا که در تابلوی عاشورا چیزی جز رشادت، رادمردی فداکاری ماندن بر سر اصول و عقاید نمیتوان دید! بهمین دلیل است که هرساله عاشورا با شکوه بیشتری برگزار و گرامی داشته میشود ولی هرچه از داستان رجوی میگذرد ابعاد جدیدی از خیانت و نامردمی و دورغ او برملا میشود
دست و پازدن رجوی و بی توجه ای حامیان وی
مدتی است که از حامیان شما هیچ خبری نیست و لی لی به لالای شما نمی گذارند و مورد توجه آنان قرار ندارید. رجوی به خاطر بی توجه ای از جانب حامیان غربی خود و افکار عمومی غرب بابت اعتصاب غذائی که به راه انداخته بسیار خشمگین و آشفته است چون تا این زمان کمترین توجه ای به آنها نشده و هیچ انعکاسی این قضیه نداشته و کسی از آنها نخواسته که دست از این بازی بر دارند و اینگونه جان افراد را در خطر نیندازند.
دستور مرگ اعضاء به وسیله اعتصاب غذا
داستان رجوی همانند دزدی است که از سایه خودش هم می ترسد. اگر گفته خود رجوی درست باشد که جان افراد برایش ارزش دارد تا حال که می توانست جلوی هر گونه رویدادی که پیش آمده را بگیرد ولی چرا اینکار را نکرد و باز به دنبال تلف کردن آدمهاست.رجوی بیمار روانی است که هر روز خود را با خون افراد ارتزاق می کند و این افکار و اعمال، او را تبدیل به خون آشامی کرده که فقط به پلیدی ها و ارضای شهوات خود می اندیشد.
همصدایی مجاهدین با رژیم صهیونیستی
در چند روز گذشته در پی نشست 1+5 با جمهوری اسلامی که در ژنو برگزار شد سران خائن مجاهدین که هیچ کاستی از رژیم صهیونیستی نداشته بلکه دست پرورده آنها هستند و از آنها درس می گیرند و خود از جیب آنها تغذیه می کنند، شدیدا بدنبال بدجلوه دادن نشستهای فوق بودند و همصدا با رژیم صهیونیستی که از توافق این جلسات شدیدا وحشت داشت این جنایتکاران نیز از آن ترس داشتند که نکند غربیها و اروپایی ها تحریم ها را از ملت ایران بردارند
مجاهدین خلق منزوی تر از گذشته
دولت های غربی، از حمله امریکا و انگلستان ظاهراً اشتباهات گذشته ی خود در قبال ملت ایران را پذیرفته اند و امروز سعی دارند که فرصت گشوده شده از سوی دولت تازه پای اعتدال گرای ایران را از دست ندهند. در آگوست 2013، حکومت امریکا نقش خود در کودتای 28 مرداد علیه دکتر مصدق را پذیرفت. سازمان سیا اسنادی منتشر کرد که نقش آن را در عملیاتی به نام آژاکس علیه نخست وزیر مردمی ایران نشان می داد، هرچند که این موضوع پیش از آن هم از سوی دیگر مقامات امریکایی پذیرفته شده بود.
شهادتهای حسین نژاد در حاشیۀ مقالۀ افشاگرانۀ آقای سعید جمالی و …
دروغ وقیحانه و بسیار فریبکارانۀ دیگر رجوی حرفش در مورد گردنبندها می باشد. مریم رجوی در عید نوروز سال ۹۱ به همۀ افراد اشرف یک گردن بند معمولی و نه طلا هدیه کرد که عکس برجسته شدۀ مسعود رجوی را داشت و گفتند همه آن را به گردنشان آویزان کنند که اکثرا چنین نکردند، در حالیکه گردنبندهایی که خانم بتول سلطانی افشا کرده که رجوی آنها را به گردن فقط زنانی از شورای رهبری که به عقد خودش در آورده انداخته است و طلا بوده است

