۳۰۰۰ گروگان را آزاد کنید
حال که اشرف مضمحل شد و به زباله دان تاریخ پیوست از جانب رجوی کاشف به عمل آمد که لیبرتی که اساسا موقت و ترانزیت و سرپل انتقال اعضا به کشورهای ثالث در نظر گرفته شده بود؛ به مثابه مرحله گذار به دوران سرنگونی نام گرفته و به اعضای اغفال شده اش القاء کرده است که در قدم اول اعتصاب غذا ورودیه گذار به دوران سرنگونی و رسیدن رجویسم به قدرت و شهوت است!
تنفر و انزجار از مجاهدین در دانشگاههای ایران
دانشجویان و اساتید دانشگاههای گیلان درجریان این جلسات روشنگر بیشتراز پیش به اشراف رسیدند که جریان نفاق و فرقه تروریستی رجوی در سراشیب سقوط و اضمحلال کامل قرارگرفته و اساسا تهدید جدی مخرب برای نسل های مملکت مان به حساب نمی آیند و درانتظار روزی بودند که سرکرده این جریان نفاق و خشونت طلب که کارنامه سیاه مملو از ننگ و نکبت با به شهادت رساندن اقشار مختلف مردم در دهه شصت را درپیشانی خود داشته و یدک می کشد ؛ به پای میز محاکمه کشانده و به عدالت بسپارند.
مسعود رجوی و”مبارزه در دوران جدید سرنگونی”؟!
مسعود رجوی در موضع گیری های درونی اخیر خود در یک فرار به جلوی کاملا مضحک که دیگر برای وی به عادت تبدیل شده با ژست طلبکارانه و با راه اندازی دستگاه فریب و نیرنگ”مبارزه در دوران جدید سرنگونی”؟! را اعلام نمود. البته رجوی برای این دوران هیچ زمانبندی ارائه نکرد و پاسخی هم به وعده های شش ماهه و شراب دو ساله و ریاست جمهوری بوش و غیره که در گذشته عنوان کرده بود نداد.
وعده مجاهدین خلق برای شهادت عنقریب اعتصاب کنندگان؟!!
در این که ادعاهای مجاهدین در مورد مرگ قریب الوقوع اعتصاب کنندگان چه اندازه صحت دارد قضاوت اش می ماند برای آنها که از کم و کیف قضیه اطلاع کافی دارند؛ اما آنچه مسلم اینکه مجاهدین امورات شان جز از گرفتن جان تعدادی از اعتصاب کنندگان پیش نمی رود. با این حساب باید منتظر ماند تا همین فردا و پس از به گور بردن تعدادی اعتصاب کننده سروکله مهرتابان پیدا بشود و بر سر بقیه منت بگذارد که از آنها خواسته اعتصاب خود را بشکنند.
بیانیه ی جمعی از اعضای پیشین مجاهدین در محکومیت ممنوعیت غذا در کمپ لیبرتی
این مطلب که مریم رجوی و دستگاه تبلیغاتی او وانمود می کنند این اعتصاب غذا داوطلبانه بوده و افراد به تصمیم خود درحال اجرای آن هستند دروغ بی ارزشی است. در خوشبینانه ترین حالت و با گوش دادن به اظهاراتِ شعار گونه و عاری از شعورِ کسانی که وادار به این اعتصاب غذا شده اند بخوبی می توان دریافت که این افراد در فضایی بشدت مسموم قرار داده شده اند که بی خبری از دنیا یکی از ویژگی های بارز آن است.
تصمیم رجوی به قتل عام اسیران نگونبخت در لیبرتی
امروز رجوی شکست خورده تر از همیشه میخواهد همه نفرات باقیمانده را به کام مرگ بکشاند با اعتصاب غذا بدون هدف وبدون هیچ نتیجه ای که خودش هم خوب میداند تابحال هم هر خونزیزی شده است نتیجه سیاست های دروغ وفریب او بوده است. اما بی تردید هر اتقافی در این اعتصاب بر سر نفرات بیاید بدون تردید مسئولیت با شخص اوست و او باید پاسخگو باشد. حتما یک روزی این اعتصاب غذا هم تمام میشود اما رجوی در طینتش مرگ نهفته و باشعار زنده باد و مرده باد و با خون نفرات گروگانها و اسیران تغذیه میکند
سازمان ملل برای اسکان مجاهدین همچنان تلاش میکند
دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در بیانیهای از روند کند اسکان اعضای مجاهدین در کشورهای ثالث خبر داد.این بیانیه میافزاید: «کمیساریای عالی سازمانملل در امور پناهندگان تمام کشورهای عضو را ترغیب میکند که در تلاشهای بینالمللی سهیم باشند و ساکنین [کمپ لیبرتی] را بپذیرند و یک راهحل طولانی مدت ارائه کنند.»
سوء استفاده فرقه رجوی از مرده نگونبختها!
حتا به نقطه ای رسید که رضا ستوده مرام موقع شام که همه در سالن غذا خوری حضور داشتند چندین بار بالای صندلی رفت و با صدای بلند داد زد که فحش دادن؛ تحقیر؛ کتک زدن افراد در نشستها کار غیر انسانی! اما سران فرقه رجوی و شکنجه گران فرقه هر بار وی را به بیرون سالن می بردند و از همان جلو سالن غذا خوری وی را زیرمشت و لگد می انداختند و چند روز در بنگال نگه می داشتند
مسعود رجوی! تبری جستن اسماعیل وفا و دیگران از اندیشه فاسد تو خیانت نیست
هدف از انتشار این نامه، یعنی نامه آقای اسماعیل وفا و نامه های دیگر جدا شده ها هر چه که باشد از دید من از یک طرف بیانگر تغییر و ترقی اندیشه و نحوه نگرش است با استفاده از تنها مشعل جاودان انسان یعنی خرد و دانش بشری که توانسته اند اینچنین تاریکی های مخوف و تو در توی ایدئولوژیکی را در نوردند و تار عنکبوت تنیده شده با انواع و اقسام بندهای مذهبی و خرافی و سنتی و انقلابی گری را در هم بپیچند
ادامه اعتصاب غذا به چه قیمت؟
آیا واقعا ارزش جان آدمی این قدر برای سازمان پایین است که حاضر است آن را به همین راحتی و بدون در نظر گرفتن حتی لحظه ایی تردید ان را به خطر نابودی بیاندازد؟ واقعا برای سازمان جان انسانها هیچ اهمیتی ندارد. و برای بقای موجودیت سازمان که همان ماندگاری مسعود می باشد حاضر است جان همه افراد را به خطر مرگ بیاندازد تا مگر چند صباحی بیشتر به این به دیکتاتوری مطلقه خود ادامه بدهد.
مسئولیت سیاسی رهبری سازمان مجاهدین خلق در قبال اعضاء
۸۲ روز از شروع اعتصاب غذای عده ای از اعضای سازمان مجاهدین خلق در کمپ لیبرتی در عراق می گذرد. هرلحظه بیم آن می رود که زندگی برخی از این افراد به پایان برسد. چرا؟ آیا اعتصاب غذا واقعا لازم بود؟ اصلا چرا اعتصاب؟ آیا اگر رهبری سازمان مجاهدین خلق در ادعاها و طرح خواسته هایش صداقت دارد روش های دیگری هم برای محقق کردن آنها پیش رو داشت و دارد و آیا از این روش ها نیز کمک گرفته شده است؟
پاک کردن ردّ پاها
برای او به کشتن دادن انسانها مثل آب خوردن است و امروزه او در لیبرتی بدنبال هر چه بیشتر”پاک کردن ردّ پاهاست” او بمثابه یک”پدرخوانده” که خود را همه چیز می بیند و لذا همه باید در پای او قربانی شوند عمل میکند تا او زنده بماند. او مانند هر جنایتکار دیگری راه حل را در از بین بردن مدارک و شاهدان میداند، او یک جنایتکار تمام عیار است، این را باور کنید.

