چرا تاریخ انقضا یک ارگان یا ساختار سیاسی فرا میرسد
این تهی شدن افراد از سال ۶۸ به این سو یک ریل کاملا تصاعدی داشته تا به امروز که افراد واقعا تهی از هر گونه تحلیل و واقع گرایی شده اند. به یک اعتماد کورکورانه عادت کرده و برایشان تبدیل به یک عادت شده است. واژه های شکنجه های روزانه مثل عملیات جاری و تیغ و خلع رده و تحت برخورد قرار گرفتن برایشان تبدیل به کابوس شده است. حال بنگرید کسانی که روزی اعتماد و آرزو و امیدشان را در نام سازمان میدیدند
عاطفه اقبال: نگران نباشید، قاب عکس های مرگ آماده شده اند!
بنا به گزارش پزشکان مجاهدین در عراق در ادامه اعتصاب غذا چندین نفر هر روز به حالت اغما و غش و بیهوشی رفته و باز میگردند… هر آن امکان دارد که این رفتنها بی بازگشت باشد.چهره پسران و دختران جوان که بر روی برانکارد خوابیده اند تکیده و خسته است. فردا یک حنیف … یک امیر…. یک آسیه دیگر…در حالی که از آخرین لحظاتشان نیز استفاده تبلیغاتی میشود، از دنیا خواهند رفت
آلبانی از میزبانی القاعده و مجاهدین خلق تا انبار سلاح های شیمیایی سوریه
روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت: سالها است که هروقت آمریکا میخواهد یک کار دیپلماتیک کثیف را به عهده دیگری بگذارد، یک کشور گمنام برای این کار داوطلب میشود. زمانی که آمریکا برای بازگرداندن زندانیان اویغور گوانتانامو به چین مشکل داشت، آلبانی آنها را پذیرفت. این کشور به ۲۱۰ عضو مجاهدین که برای مدت طولانی در اردوگاهی در عراق ساکن بودند، پناهندگی داد.
گپ صمیمی با خانواده اسماعیل پورحسن (گروگان فرقه رجوی)
آقای مرتضی پورحسن: فرقه بدنام رجوی یک جریان خشونت طلب است وهیچگاه اعتقادی به صلح وآرامش نداشته وندارد. فرقه رجوی ودرراس آن شخص رجوی کما فی السابق برای بقاء حیات ذلتبارخود دارد ازخون عزیزانمان مایه میگذارد وعزم جزم کرده است که یکایک آنان را که درواقع به گروگان گرفته است به قربانگاه بفرستد.
بن بست مذاکرات هسته ای در ژنو و موضع مجاهدین زیر مجموعه چیست؟
مریم رجوی برای از قافله عقب نماندن ارباب قاپ سرسپردگی و وطن فروشی را در جهان از همه دزدیده است. برای عقب نماندن از این چاپلوسی خود را قاطی هر آشی می کند بعد از اینها چهارمین جریان یا فردی بود که موضع ضدیدت با ایران را برای هزارمین بار برملا کرد. تنها موجوی که بیان کرده این مذاکرات شکست خورده سازمان مجاهدین است.
مصاحبه با آقای علی خاتمی
یک بار از یکی از مسئولین سوال کردم که چرا فیلم های عملیات پ ک ک را برای ما می گذارند. او گفت که آنها هم مثل ما هستند ولی رهبر و تشکیلاتی مثل ما ندارند. رجوی از نامه نگاری هایش با پادشاه عربستان و پادشاه اردن می گفت. صراحتا می گفت که در دنیای سیاست باید نان را به نرخ روز خورد به همین دلیل از نظرمن مسعود رجوی یک مزدور اجاره ایست که با همه رابطه دارد و خودش را برای خدمت ارائه میکند.
نامه سرگشاده به مریم رجوی درباره رقص رهایی زنان مجاهد خلق
می گویند مبتکر و راهگشای این مسئله شما بوده اید. یعنی شما این زنان را وارد”معراج جمعی” نموده اید.می گویند زنان ما که تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک از ما گرفته شد،بعدها توسط شما به مکان دیگری هدایت شدند.می گویند زنان ما در جایی لخت می شدند،لخت مادر زاد نزد مسعود رجوی رقص رهایی می کردند و در انتها به بستر جمعی مسعود رجوی هدایت می شدند و..
آیا آمریکا و اروپا اجازه ساختن ۱۰۰۰ اشرف به رجوی خواهند داد؟
نکته اساسی و جدی اینجاست ومن معتقدم باید بصورت جدی به دولت مردان اروپایی یاد اور شد که در بین اعضاء فرقه مافیایی رجوی کسانی هستند که متخصص در ساختن انواع بمبها و کار گذاشتن ان هستند و حتا با مواد بهداشتی و الکلی موجود در بازارهای اروپا می توانند بمبهای مخرب بسازند و در بین اعضا فرقه مافیایی رجوی شکنجه گران و زندانبانان متخصص هستند که سران فرقه رجوی حتا برای خیلی از اعضا جنایتکار خود در عراق با اسم مستعار از امریکاییها ایدی کارت گرفته اند.
رجوی کاسه داغ تر از نتانیاهو و اسرائیل
این تروریست شناخته شده که در ترور شهروندان ایرانی و مستقیما در ترور دهها هزار نفر در عراق در جریان قتل عام شیعیان و کردها علیه حکومت بعث صدام حسین در سال ۱۹۹۱ دست داشته و به همین دلیل در دادگاهی در عراق به جنایت جنگی محکوم است علنا بر حفظ و افزایش فشارها بر ایران تاکید کرد.
پارلمان اروپا از رجوی و الهاشمی دعوت نکرده بود
دفتر رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس عراق در ادامه این بیانیه نوشت: الهاشمی بر خلاف ادعای خود مبنی بر اینکه به دعوت اتحادیه اروپا در پارلمان این اتحادیه جلسه داشته است، توسط یک مؤسسه رسانه ای غیروابسته به اتحادیه اروپا دعوت شده بود و سفیر این اتحادیه در بغداد نیز این موضوع را تأیید کرده است.
روایت یک شاهد عینی از قاچاق انسان توسط مجاهدین
یک عضو جداشده از مجاهدین درباره قاچاق انسان در گروه تروریستی مجاهدین میگوید: «دوستی برای من تعریف میکرد که یکی از آموزشهایی که به او داده بودند این بود که چه نفراتی را با خودش بیاورد یا مورد شناسایی قرار بدهد. به او گفته بودند که «باید بهدنبال نفراتی که خانمانی ندارند و بهشدت محتاج بوده و حتی جایی برای خواب ندارند، باشد چرا که چنین افرادی بهخاطر تأمین نیازهای اولیهشان در تشکیلات ماندنی هستند و مبادا که بهدنبال آدمهای روشنفکر و دانشجو بروید، آنها اینجا بندشدنی نیسستند.»
خاصه خرجی مریم رجوی از کیسه دیگران
خانم رجوی در ابتکار اخیرش این اموال بادآورده را به صندوق ملل متحد پیشکش کرده است. این اموال دردوران حاکمیت صدام درشرایطی به کام رجویها ریخته می شد که مردم عراق به دلیل صدمات و خسارات ناشی از جنگ تجاوزکارانه برعلیه ایران و کویت دروضعیت وخیم اقتصادی به سرمی بردند وعمدتا از تامین مایحتاج روزمره خود عاجز بودند. دولت جدید عراق کرارا اعلام کرده است که این اموال مربوط به مردم عراق بوده است

