فرافکنی های فرقه رجوی درمقابل سیل افشاگریهای جداشدگان
به تمامی این افراد ازهمان لحظه ورود به تیف (کمپ امریکاییها) مارک مزدور وزارت اطلاعات زده شد. درحالیکه در اسارت سربازان امریکایی بودند؟! خوب از سرکردگان این فرقه باید پرسید که خواهشا انبوه انتقادات مربوط به اعضای جداشده را به کنار بگذارید فرض کنیم همه انتقادات مغرضانه و ناشی از بریدگی و کم آوردن در امرشرایط سخت مبارزه است.
در ترفند جدید رجوی ها چه نهفته است؟
این حرکت البته جز ریاکاری و شارلاتان بازی رجوی ها نیست چرا که اگر هدفی غیر از این داشتند می بایست در ابتدا حتی اگر شده مقدار خیلی کمی از پول های کلانی که دسته دسته به خارجی ها می دهند تا در برنامه هایشان شرکت کنند را به این صندوق می دادند، اما رجوی ها حتی یک ریال هم به این صندوق پول ندادند، چرا که آنان مخالف انتقال اعضای اسیر به خارج از عراق هستند
اتراق گروه مجاهدین در ۵۰۰ متری محل اقامت تیم مذاکره کننده ایرانی
تعدادی از اعضای گروه مجاهدین در 500 متری هتل محل اقامت مذاکرهکنندگان ایرانی و مقر اروپایی سازمان ملل با برپایی چادر اتراق کردهاند. گفتنی است این گروه تا به حال در موارد متعددی عناد خود با ملت ایران را در قالب فعالیتهای تروریستی و جوآفرینیهای مصنوعی به نمایش گذاشته است.
رجوی هم منتقدان درونی و هم هواداران مجاهدین را به بازی گرفته است
راستش از این همه بازی خسته شده ام و لی خدایی مقاله های آقای هادی افشار کمی آرامم کرد … همه حقایق کم کم روشن خواهد شد حتی در باره آن قربانی” به نام علی زرکش” که چگونه در یک سازمان با پز های انقلابی آنچنانی او را به مرگ محکوم نموده و مظلومانه به زیر کشیدند و چه ها که با ما نکردند.
مسعود رجوی و آخرین تابلو
رجوی رهبری فرقه آدمکش مجاهدین، آخرین تابلویی که امروز در حال رو شدن است همان روزها دیده بود و برای همین بود این همه سماجت و سناریوهای عجیب و غریب می ساخت تا ولو چند صباحی رسوایی و پایان غم انگیز هیتلر وار خود را عقب اندازد.این آخرین مهره و ورق در پایان راه فرقه که خود رجوی است اکنون می بایست لاجرم به جای خالی بازی گرفته شود و به طور اجتناب ناپذیری می بایست توسط غیر از فرقه هم که شده پیدا شود و به کار گرفته شود.
امریکا تروریست های دست ساز خود را در خاکش نمی پذیرد
امریکا در به راه انداختن جنگ پنهان در ایران، عراق، سوریه و هرکجای دیگر که بخواهد از مجاهدین بهره می برد. در عین حال مجاهدین همچون وجه المصالحه ای در دستان امریکا، برای معامله با ایران هستند. به این ترتیب امریکا مایل به ادامه حیات گروه مجاهدین خلق است اما در جایی به جز قلمرو خود، چرا که از پتانسیل گروه در انجام فعالیت های تروریستی به خوبی آگاه است.
هشدار جدی عراق به اتحادیه اروپا در پی ارتباط با گروه مجاهدین
رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق نسبت به ارتباط کشورهای اتحادیه اروپا با معاون فراری رئیس جمهور عراق و گروه مجاهدین هشدار داد. دکتر شیخ همام حمودی، رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق، این سخنان خود را در دیدار با سفیران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بغداد بیان کرد.
من توسط علی منصوری مامور دستگیر شده رجوی (مجاهدین) در اسرائیل عضو گیری شدم
شخصی که برای انجام این ماموریت در نظر گرفته شد شخص علی منصوری بود. او به اسرائیل فرستاده شد تا بتواند در انجا برای سازمان لابی هایی پیدا کند و مانند همیشه از این ماموریت سربلند بیرون بیاید اما این بار در تل آویو دستگیر شد و سازمان برای اینکه دستش رو نشود او را وابسته به رژیم ایران معرفی کرد تا روی این موضوع سرپوش بگذارد و پاسخگوی نیروهایی تشکیلاتی اش نباشد.
وقتی تاکتیک رجوی نگرفت؛ باج خواهی رجوی و جان اعتصابیون کمپ لیبرتی
تردیدی نیست این گزارشها در راستای همان هدف رجوی از به راه انداختن اعتصاب غذا تنظیم شده است و ذرهای اهداف انسانی و دلسوزی برای کسانی که رو به مرگ هستند در آن به چشم نمیخورد، بنابراین می توان مهمترین علت تهیه آن را تن ندادن جامعه جهانی به این مدل از باج خواهی باندرجوی ارزیابی نمود.
تلاش رجوی و مریم قجر برای توجیه اعضاء وارفته در کمپ لیبرتی!
بر اساس همین خبرهایی که بدست آمده بعد از کشته شدن ۵۲ عضو فرقه رجوی دراردوگاه بد نام اشرف و نا پدید شدن ۷ عضو دیگرو بسته شدن درب اردوگاه بد نام اشرف در میان اعضاء رده پایین بهم ریختگی بیشتر شده و این باعث نگرانی سران فرقه رجوی شده و سران فرقه تصمیم می گیرند با راه اندازی انواع مهمانی در بین یگانها فضای یاس و نا امیدی دراعضاء رده پایین را از وارفتگی خارج کنند
بهره برداری دجالانه رجوی از ماه محرم
متعاقب فروپاشی حکومت صدام و نیاز رجوی و دستگاه دروغپردازش به دین و مراسم مذهبی خصوصا ارتباط با عشایر عراقی و عناصر استخباراتی صدام و حضور فعال آنان در قرارگاه اشرف، به ساخت مسجد روی آوردند و بر پاداشتن مراسم عزاداری در ایام محرم که تماما بهره برداری سیاسی ازآن حادثه بوده تا وانمود بکنند که مجاهدین در خاک امام حسین مظلوم واقع شدند
شهروندان اروپایی و وحشت از فرقه تروریستی مجاهدین
امروز بریتانیای کبیر عملاً با تهدید حضور عوامل فرقه گرا و تروریستی مجاهدین مواجه شده است و خطر پذیرفتن شماری عضو متعصب فرقه ای با سوابق خشونت آمیز را حس می کند. اگر تصمیم دولت انگلستان در سال 2008 صرفاً سیاسی بود – اقدامی علیه جمهوری اسلامی و یا مدارا کردن با دشمن جمهوری اسلامی به عنوان دوست خود – امروز خطری که با آن روبروست غیرقابل انکار است.

