نامه خانواده های کرمانشاهی به دبیر کل سازمان ملل متحد
ما عاجزانه از شما می خواهیم اولا کادر و چارچوب تعریف شده و ضرورت اعتصاب غذا را در قانونمندی های ملل متحد تعریف کنید تا دنیا بفهمد که در چه شرایطی فردی یا گروهی مجاز به این کارهستند. و آیا یک نفر می تواند برای برآورده کردن خواسته شخصی اش به تعدادی تحت کنترل اجباری خود دستور چنین کار زجرآوری تا سرحد مرگ را بدهد.
نامه سرگشاده اعضای جداشده خوزستانی به رئیس جمهور آلبانی
با توجه به سیاست آزار و اذیت پناهجویان جداشده ازاین سازمان و وضعیت وخیم روحی روانی آنها ما خواهان جداسازی و استقرار آنها درکمپ مستقل دیگری هستیم تا بتوانند با قرارگرفتن دریک محیط آرام توام با آرامش برای آینده خود تصمیم بگیرند. در پایان با توجه به نگرانی عمیق خانواده های پناهجویان جداشده ازسازمان مجاهدین خلق مستقر در آلبانی از شخص جنابعالی درخواست داریم که بلادرنگ مداخله نموده و نگرانی خانواده ها را برطرف نمایید.
رسوایی دیگر برای مجاهدین
وب سایت”بازفید” «BuzzFeed فاش ساخت که مجاهدین خلق قرارداد خود با روزنامه واشنگتن پست برای تلبغ این فرقه تحت نام یک انجمن پوششی را به اشتباه به دفتر نایاک (شورای ایرانیان آمریکائی تبار) مستقر در واشنگتن دی سی،ایمیل کرده است. در حقیقت مجاهدین خلق، با امضای این قرارداد و اشتباه در ارسال آن به آدرس نایاک که اتفاقا از مخالفان این فرقه است هویت خود را به عنوان گروهی که فعالیت های «انجمن ملی اساتید دانشگاهی ایرانی» را کنترل و مدیریت می کند، برملا کرد
شبکه جاسوسی مجاهدین و اسرائیل
مسلماً علی منصوری تنها عامل موساد-مجاهدین نیست که در این سال ها شناخته شده است. چنانچه پس ازحادثه ی ترور مصطفی احمدی روشن، مدیر سایت هسته ای نطنز،منابع موثق در دولت اسرائیل به روزنامه نگار سرشناس ریچارد سیلوراستاین گفتند” ترور دانشمندان هسته ای ایران عملیات مشترک موساد – مجاهدین خلق” بوده است.
وداعی دیگر در اوج حسرت یک دیدار
خانم ربیعی همانند دهها خانواده دیگر از سال 65 تا هنگامی که چشم از جهان فروبست توسط سران فرقه رجوی از شنیدن حتی یکبار صدای فرزندانش محروم شده بود. وی کینه زیادی از رجوی به دل داشت. و در ملاقاتی که درمنزل مسکونی ایشان با اعضای انجمن نجات داشت چنین گفت: من نمی دانم رجوی چه انسانی است که اجازه یک بار تلفن زدن به بچه های ما را نمی دهد؟ دین ندارد؟ آخرت نمی شناسد؟ ازآق مادران نمی ترسد؟
دیدار صمیمی با خانواده مجید رجبی شهرستانی (گروگان رجوی)
در این وانفسا رجوی و دار و دسته اش که ازهمت خستگی ناپذیر و کارزار جانانه شان علیه خودش به جنون رسیده بود ضمن خریداری چند به اصطلاح وکیل عراقی بمنظور مقابله با اقدامات حقوقی خانواده های اعضای گرفتار, زندانی و بیدفاع مجید رجبی را نیز به صحنه آورده تا درتلویزیون خودش علیه خانواده اش موضع بگیرد ومطالبی دیکته میکند که مجید مجبور به تکرار آن میشود
هشدار فرماندهان در لیبرتی و نشست مریم رجوی
مریم رجوی نشست هائی به صورت ویدئو کنفرانس با ساکنان لیبرتی گذاشت تا قدری از بحران بوجود آمده بکاهد و مقداری به نیروهای سرخورده روحیه و امید بدهد. مریم رجوی مانند گذشته و به رسم همه رهبران فرقه ای با فرار به جلو مدعی شد که بسته شدن خونین اشرف یک پیروزی برای فرقه رجوی بود و دستاوردهای زیادی کسب شد که ارزش آنهمه”شهید!” را داشت.
مسئول کیست؟
بعد از وقایع اشرف و به کشتن دادن ۵۲تن انسان های بخت برگشته و بیدفاع که حتی توان تصمیم گیری برای نجات جان خویش را نداشتند و اسیر در حصارهای فیزیکی وفکری سازمان بودند حال نوبت به کشتن دادن یک سری دیگر از اعضا با اعتصاب غذا می باشد. جای بسیار نگرانی برای اعضای باقیمانده در کمپ می باشد. سازمانی که هیچگاه و در هیچ دوره ای به فکر جان اعضای خود نبوده است.
نامۀ حسین نژاد به نمایندۀ ویژۀ دبیر کل ملل متحد در عراق
رهبران MKO مانع دیدار و صحبت من با دختر بزرگم زینب حسین نژاد (۳۵ ساله) حتی وقتی هر دو در داخل سازمان و در کمپ اشرف بودیم می شدند و تنها سالی یک بار در عید نوروز (عید سنتی اول سال ایرانی – ۲۱ مارس) به مدت فقط یک تا دو ساعت به ما اجازۀ دیدار و صحبت می دادند آنهم تحت کنترل و مراقبت مستمر توسط مسئولین سازمان از جمله کنترل صحبتها با ترفندهای مختلف تشکیلاتی.
ده هزار دلار برای خروج
هزینه ای برای دو و یا یک نویسنده بی طرف و متخصص که طی یک و یا دو مقاله و چند صفحه همه این ها و مابقی نکات تاریک را روشن خواهد کرد و النهایه در جمع بندی راه خروج را نشان خواهد داد. این هزینه ده هزار دلاری، برای کسانی که میلیاردها دلار بابت مبارزه و جنگ کسب درآمد داشتند، بسیار ناچیز است.
تاکید بان کی مون بر پایبندی به حل مسئله ساکنین سابق کمپ عراق
دبیر کل سازمان ملل متحد اعلام نمود که وی بر حل سریع تر وضعیتی که ساکنین کمپ عراق جدید (اشرف) با آن روبرو هستند تاکید دارد. این افراد اکنون در کمپ حریه (لیبرتی) ساکن می باشند که این کمپ از استانداردهای حقوق بشری و بین المللی برخوردار است. وی نامه های رسیده از طرف برخی سیاستمداران، نمایندگان، گروههای غیر دولتی و اشخاصی که نگرانی های خود از سلامت و امنیت مطرح کرده اند را مطالعه کرده است.
کمک دولت امریکا به مخارج انتقال ساکنین کمپ حریه (لیبرتی)
ایالات متحده امریکا از تاسیس صندوق کمک مالی توسط سازمان ملل جهت پرداخت هزینه جابجایی افرادی که در حال حاضر در کمپ حریه عراق مستقر هستند استقبال می کند. ما خوشوقتیم که اعلام کنیم ایالات متحد قصد دارد تا مبلغ یک میلیون دلار به این صندوق واریز کند. مقامات دولت امریکا به همکاری خود با کنگره امریکا در مورد چگونگی هزینه این کمک یک میلیون دلاری همکاری خواهند داشت.

