چرا فرقه رجوی حاضر به ترک عراق نیست؟
فرقه رجوی تمامی تلاش خود را با صرف هزینه های هنگفت مینماید تا به هر طریق اردوگاه موقت لیبرتی را به عنوان یک اردوگاه پناهندگی ملل متحد معرفی نموده و مورد شناسائی ارگان های بین المللی و دولت های غربی قرار دهد. لابی فرقه رجوی سعی میکند اینطور جلوه دهد که بهترین راه حل مسئله موجود، باقی گذاشتن پیروان فرقه در لیبرتی تحت کنترل سران فرقه است
سکوت رجوی در مقابل افشاگری”انجمن زنان”
فرقه مجاهدین با داشتن تعداد کثیری سایت اینترنتی و بلندگوی تبلیغاتی و لشگری از قلم به مزدان مختلف تا کنون حتی مطالب افشا شده را تکذیب نکرده است و در مورد آن حرفی نزده است. و فقط هرکجا که اخبار این افشاگری منتشرشده عده ای از چماقدارن و فالانژهای اینترنتی مجاهدین بطور گله ای حمله کرده و این زنان آزاده و دلیر را مورد انواع و اقسام اتهاماتی که فقط در فرهنگ سازمان استفاده می شود قرار داده اند.
مجاهدین، صهیونیسم و تخریب نظام خانواده
رجوی با نادیده گرفتن ِزمان ِ عدّه, در ازدواج خود با مریم قجر , پس از طلاقش از مهدی ابریشمچی ,و در ادامه ی آن , طلاق اجباری اعضای فرقه و تجاوزاتی که به همسران بعضی از آنان نمود , دیگر بر کسی پوشیده نمی ماند که او یک صهیونیسم واقعی شده است. تمام رسانه هایی که ترویج بی بند وباری را می نمایند , اکنون مبلّغ این فرقه شده اند.
خیلی قباحت دارد که به آقای بانکی مون هم مارک و تهمت و افترا ببندید!
جالب است که وقتی سران فرقه رجوی به اهداف شوم خود نرسیدند و وقتی دیدند که آقای مارتین کوبلر دراجرای مسئولیت خویش در بستن پرونده آنان درعراق مصراست وبسان سایرلابی های صهیونیستی و ورشکستگان امریکایی در دنیای سیاست پیشگی ؛ باجبگیر واهل رشوه نیست ؛ شروع کردند به این مقام و مرجع محترم و قانونی ملل متحد تهمت وافترا بستن
دست مایه تبلیغاتی جدید برای باند رجوی، مجاهدین خلق
هفته گذشته در یک حادثه آتش سوزی در روستای شین آباد پیرانشهر، مدرسه ای دچار حریق شد و تعدادی از دانش آموزان به طرز دلخراشی جان باختند. این حادثه البته بسیار تاسف بار بود. اما همین حادثه تاسف بار دست مایه ای برای فرقه رجوی شد تا آنرا در بوق و کرنا برده و خوراک تبلیغاتی برای خود تهیه کنند. دستگاه تبلیغاتی رجوی همواره از اتفاقات و حوادث تلخ در ایران استقبال کرده و آنرا برای خوراک تبلیغاتی خود استفاده کرده است.
زندگی مخفی یا قتل در جریان کودتای مریم رجوی
گفته می شود مسعود رجوی در تسویه درون گروهی فرقه مجاهدین خلق زندانی یا به قتل رسیده است. بر این اساس وی در جریان کودتای درون گروهی مریم رجوی علیه او، از سرکردگی گروه خلع و از بین رفته است. از این منظر مریم رجوی در کودتایی که به”کودتای مریم” خوانده می شود، مسعود رجوی را کنار گذاشته و اداره امور را در این فرقه به عهده گرفته است.
مریم قجر، خواهان سوریه کردن ایران است
او در پارلمان فرانسه، ضمن ارزان فروشی ایران و ایرانیان که همواره در فحوای شعارهای تندروانه اش موج می زند و سابقه طولانی در این رابطه دارد، همچنین الباقی سیاستهای تحریمی و غیره اروپا و آمریکا را صحه گذاشته و آنها را کم دانسته و در ادامه، خواهان سوریه ای کردن کشور ایران شد و این امر را دموکراسی در ایران نامید. چون که او نیک می داند، کشور ایران، مخالفین ریز و درشتی در خاورمیانه و غرب دارد و کسانی که از سوریه ای کردن و کلنگی کردن ایران خشنود خواهند شد و سود خواهند برد، کم نیستند.
نبش قبر استراتژی سرنگونی مجاهدین
رجوی وقتی دید بازنشسته های ارتش خصوصی صدام در اسارتگاه اشرف در حال فسیل شدن هستند دو سال را با ترفند جنگ های نامنظم در جوار مرزها و کشتن چند سرباز مرزی وشلیک به سنگرهای متروکه ی بجامانده در دوران جنگ نیروهایش را سرگرم کرد اما این تاکتیک هم به گل نشست و رجوی هیچ غلطی نتوانست بکند.
رجوی ها از حول حلیم در دیگ افتادند
چندی پیش یکی از رسانه های غربی در راستای تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران اقدام به درج خبری کذب در مورد قدرت بمب اتمی که ایران می تواند بسازد نمود. رجوی ها که بدلیل دشمنی با ملت ایران دستگاه تبلیغاتی خود را مملو از دروغ و داستان سرایی های وحشتناک درباره ایران نمودند بلافاصله شروع به ناشخوار این خبر کردند
در فراق دوست
ازصمیمیت و دوستی که بین ما بوجود آمده بود هردو احساس خطر کردیم که مبادا ما را ازهم جدا کنند به همین خاطرحسین پیشنهاد داد درنشست های عملیات جاری ما هم مثل بقیه به همدیگر انتقاد کنیم تا مسئولین سازمان شک نکنند پیشنهاد خوبی بود پس پذیرفتم از آن روز به بعد انتقادها را با هم می نوشتیم و در نشست همدیگر را مخاطب انتقاد قرار میدادیم تا مسئولین سازمان شک نکنند
چرا رجوی با نماینده سازمان ملل همکاری نمی کند؟
رهبران فرقه در سال 1383 بعد از سقوط اربابش صدام اعلام کردند که ما خواهان این هستیم که از طرف سازمان ملل برای حل وفصل استاتو خودمان حمایت شویم آن موقع کمپ اشرف دست آمریکایی ها بود و می گفتند اگر یک نماینده از سازمان ملل باشد ما با آن می توانیم برای بدست آوردن حقوق خود صحبت کنیم تا اینکه سازمان ملل یک نماینده برای حل وفصل این امور مشخص کرد و آن موقع با ساکنان اشرف به گفته خود رهبران این فرقه مذاکرات انجام شد وخود رجوی گفت ما به زمین وابسته نبودیم و نیستیم
مجاهدین و امریکا هر دو مخالف دیدار خانواده ها
مجاهدین و آمریکا هر دو دست در دست هم داده اند تا این سنگر تروریستی حفظ شودو با وجودی که قراگاه اشرف و حالا هم لیبرتی تحت نظر دولت عراق می باشد اما هرگز خانواده ها نتوانستند طی این مدت با عزیزانشان ملاقات کنند جای سئوال است زندانی با زندان بودنش ملاقاتی دارد پس باید گفت چه کسی از آنها حمایت می کند و آنها را پشتیبانی می کند تا آنها مانع از این کار می شوند.خانواده هایی که با شوق و اشتیاق و با تحمل سختی فراوان و کهولت سن باز برای دیدار فرزندانشان این سختی را به جان می خریدند و می رفتند ولی در عوض فالانژهای رجوی مزدور با فحاشی و ناسزا گویی که لایق سران گروه است با خانواده ها برخورد می کردند.