پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
زندان سازی کمپ ترانزیت لیبرتی 26 تیر 1391

زندان سازی کمپ ترانزیت لیبرتی

این سازمان است و نه سازه که برای افراد زندان میسازد , اگر شما حتی قوانین حاکم بر گوانتانامو را هم بردارید آنجا میتواند یک کمپ توریستی خیلی عالی و جذاب هم باشد , این قرق مصنوعی ,پوشش اجباری , نگهبانان آمریکایی و بازجویی و شکنجه و رعایت نکردن قوانین بشری است که آن سازه را تبدیل به مخوف ترین زندان جهان کرده است.

چرا سران فرقه مجاهدین از جابجایی به کمپ ترانزیت موقت سرپیچی می کنند؟ 26 تیر 1391

چرا سران فرقه مجاهدین از جابجایی به کمپ ترانزیت موقت سرپیچی می کنند؟

مسعود رجوی در قلعه جاسازی شده ومیخواهند در فرصت مناسب اورا خارج کنند که البته این هم بعید نیست والا لزومی ندارد سر خودش با دست خودش از بدنه جداکند البته ناگفته نماند خیلیها بر این نظرند که مسعود بخاطر رد گم کنی اورا در قلعه جاسازی کرده اند ویا شاید بخیال خام خودشان دولت عراق با ماندن این تعداد موافقت کند

باج خواهی فرقه رجوی از جامعه جهانی برای ممانعت از تخلیه قلعه بدنام اشرف 26 تیر 1391

باج خواهی فرقه رجوی از جامعه جهانی برای ممانعت از تخلیه قلعه بدنام اشرف

شرط هایی که فرقه رجوی برای تخلیه قلعه بدنام اشرف گذاشته است بسیارشیبه به طنز است،زیرا رجوی کسی بود که قبلا با ادا واطوار خاص خودش می گفت تا اشرف نباشد تن من مبادا… و این شعار در همه جای قلعه اشرف به چشم می خورد و با همین شعار بسیاری از افراد ناراضی را سرکوب می کردند، زیرا قبلا خیلی ها بودند که می گفتند که الان زمان آن است که هر چه زودتر اشرف را تخلیه کنیم

گروه مجاهدین جنبشی دمکراتیک! 26 تیر 1391

گروه مجاهدین جنبشی دمکراتیک!

برای روشن شدن آن گونه از دمکراسی که رجوی ها مدعی آن هستند باید به نمونه ای از رفتارهای به اصطلاح دمکراسی خواهانه شان اشاره کرد. روز جمعه 22 ژوئن یک روز پیش از گردهمایی مجاهدین در ویلپینت پاریس، چند تن از اعضای جدا شده از مجاهدین تظاهراتی در میدان سنت میشل در حومه جنوبی پاریس به راه انداختند و انزجار خود را از فعالیت های تروریستی مجاهدین اعلام کردند به گزارش پرس تی وی، این افراد با حمله چندین عضو مجاهدین خلق مواجه شدند که با استفاده از تیغ و چماق و پنجه بکس آن ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

طمع، ناآگاهی و قضاوت غلط از سوی حامیان امریکایی مجاهدین 26 تیر 1391

طمع، ناآگاهی و قضاوت غلط از سوی حامیان امریکایی مجاهدین

چگونه این همه افراد سرشناس و بلند پایــــه می توانند به واقع درباره گروهی که مرتباً از آن حمایت می کنند چنین ناآگاه باشند. اگر آن ها به سادگی با انگیزه دشمنی با ایران اتحاد با یکی از نفرت انگیز ترین متحدهای ممکن را بــــــر می گزیدند، قابل درک تر بود. این از میزان ننگ و رسوایی معلق زدن آن ها با تروریست ها کم نمی کرد اما به طرز طعنه آمیزی معنی دار بود. آنچه اکنون معنی نمی دهد این است که چگونه همه این افراد سرشناس می توانند چنین تمام و کمال درباره سوابق گروهی که از هدفش پشتیبانی می کنند، ناآگاه باشند.

واقعیت تلخ سنگر گرفتن پشت نفرات اشرف 25 تیر 1391

واقعیت تلخ سنگر گرفتن پشت نفرات اشرف

سران فرقه از این ترس دارند که بعد از پایان تخلیه اشرف به کمپ ترانزیت و حل و فصل آن دسته درعراق اینبار نوبت به خودشان برسد واین واقعیت باعث شده که سران فرقه درگیری خودشان را با جامعه جهانی در اشرف با سنگ اندازی ها حفظ کند و به همین خاطر است که این گروه حدود 1200 نفر در کمپ اشرف برای باج گیری از سازمان های بین المللی و حفظ خود در اور پاریس نگه داشته که با فدا کردن آنها آینده تاریک خود را درغرب بدست بیاورد

یک سازمان با یک دنیا تجربه تلخ 25 تیر 1391

یک سازمان با یک دنیا تجربه تلخ

براستی چرا سازمانی که هسته مرکزی و بدنه اصلی آن از تحصیلکرده های جامعه بودند بایستی به چنین روزی بیفتد؟ راه را از کجا و چرا اشتباه رفتند که به چنین روزی افتادند؟ و درسی که میتوان از آن گرفت چیست؟ چون من معتقدم که اگر حتی رخدادهای چند دهه اخیر این سازمان را بدون یک جمعبندی و منصفانه ناتمام باقی بگذاریم چیز زیادی را نفهمیده ایم و چه بسا این اشتباهات درعرصه سیاسی و اجتماعی کشورمان باز تکرار و باعث تجربه ای تلخ دیگر شود!

عقب نشینی گام به گام آقای رجوی تا گورستان تاریخ 24 تیر 1391

عقب نشینی گام به گام آقای رجوی تا گورستان تاریخ

زمانی همین رجوی جنایتکار میگفت که ترک اشرف تیر خلاص به تشکیلات و سازمان ماست اکنون بایستی از این دجال بزرگ قرن پرسید از اینهمه مزخرف گویی خسته نشده ای؟! زمانی اعلام کردی که خارجه مرز سرخ نابخشودنی است و کسی که از عراق بجایی غیر از ایران برود از پاسدار و مامور وزارت اطلاعات بدتر و خطرناکتر است ولی هنوز حرفت تمام نشده بود مریم را بهمراه نور چشمی هایت به فرانسه فرستادی

پاسخ ساده به معمای منابع مالی مجاهدین 24 تیر 1391

پاسخ ساده به معمای منابع مالی مجاهدین

صدام حسین منبع اصلی پول های مجاهدین بوده است که به گزارش وزارت امور خارجه امریکا به طور غیرقانونی از برنامه نفت در برابر غذا آن ها را تغذیه می کرده است و این روند تا سال 2003 زمان سقوط صدام ادامه داشت. این گزارش با شهادت های اعضای سابق سازمان تائید می شود. خانم مریم سنجابی، عضو سابق شورای رهبری سازمان، می گوید: طبق توافقات میان سران مجاهدین و مقامات عراقی در سال 1987، رژیم صدام درآمد فروش روزانه 5 هزار بشکه نفت به علاوه اسلحه و لجستیک را به مجاهدین خلق اختصاص داد.

نقدی بر اطلاعیه ۱۷ تیر شورای به اصطلاح ملی مقاومت رجوی 24 تیر 1391

نقدی بر اطلاعیه ۱۷ تیر شورای به اصطلاح ملی مقاومت رجوی

سازمان تروریستی مجاهدین ادعا نموده که موضوع عدم تخلیه اشرف به لیست گذاری مجدد وزارت امور خارجه امریکا ربطی ندارد!!. این در حالیست که عملا از یکسال پیش مجاهدین با دفع الوقت تخلیه اشرف در صدد بودند به واسطه تغذیه مالی سخنرانان مواجب بگیر راه را برای خروج از لیست فراهم و حتی با مانور بر روی این ثمره سیاسی بر اصرار خود مبنی بر تروریست نبودن و ماندگاری در اشرف تاکید کنند.

اینبار هم پیام مجاهدین با نام شورای ملی مقاومت اعلام شد 24 تیر 1391

اینبار هم پیام مجاهدین با نام شورای ملی مقاومت اعلام شد

رهبران فرقه (سازمان مجاهدین) آن قدر به شورایی ها بی اعتماد بودند که حتی بچه ها را نمی گذاشتند با شورایی ها رابطه بزنند واین دمکراسی مسعود و مریم رجوی برای اشرف نشان ها بود. یادم هست یک روز شورایی ها را دعوت کردند به قرارگاه قبل از آنها توجیه گذاشتند که فکر نکنید اینها مجاهد هستند و انقلاب کرده، بهتر است با آنها رابطه دوستانه نزنید و شب بعد از سرو شام یکی از نفرات می خواست نزد آقای هزار خانی برود صد نفر دورش را گرفتند و نگذاشتند با او ملاقات کند.

عقب نشینی خفت بار مجاهدین از شروط اعلام شده 22 تیر 1391

عقب نشینی خفت بار مجاهدین از شروط اعلام شده

باقی مانده ساکنان در قرارگاه اشرف بهترین اهرم و وسیله برای گرفتن امتیازات هرچه بیشتر در لیبرتی محسوب شده و بعبارت دقیق تر برای رهبران مجاهدین استفاده دوگانه هم دارند. البته باید گفت تا اینجای قضیه رهبران مجاهدین همچنان بازنده اصلی بازی خطرناکی که تنها از جان انسانهای بی گناه در قرارگاه اشرف هزینه میشود هستند و عقب نشینی خفت بار از اصلی ترین شروط تخلیه قرارگاه اشرف خود گواه دیگری بر شکست نمایش مسخره و چند ملیتی ویلپنت پاریس هم هست.

blank
blank
blank