از پاکترین مناسبات تا چاقوکشی بین نیروها در فرقه رجوی
در خبرها خواندم که افراد فرقه رجوی یکی از همگروههای خود را وقتی که قصد داشته خود را از آنان جدا کرده و به نیروهای عراقی پناهنده کند مورد ضرب چاقو قرار داده اند. بطوریکه بدلیل شدت جراحت او را به بیمارستانی در بغداد منتقل کرده اند! این موضوع کاملا قابل پیش بینی بود. این دستور سالیان پیش توسط شخص رجوی به نیروها داده شد که اگر روزی به نقطه نابودی و شکست کامل رسیدیم هر آن کس که قصد جدا شدن از ما را داشت بایستی توسط یک مجاهد خلق به هلاکت برسد! واین از ویژگی فرقه است.
هشدار به دجالیت جدید سران فرقه رجوی
چرا رجوی دجال بعد از 8 سال تازه به یاد آورده که نفرات ناراضی را باید در اشرف به نیروهای عراقی تحویل داد؟ تا آنجا که ما می دانیم این مسئله همواره در تشکیلات مرز سرخ بحساب می آمده است. رهبران سازمان تاکید داشتند که تا زمان تعیین تکلیف کسی حق جدایی از تشکیلات فرقه را ندارد. حال این مرز سرخ بعد از انتقال حدود 2000 نفر به کمپ ترانزیت و بسته شدن راه انتقال اکیپ گروه ششم چگونه شکسته میشود؟
معرکه گیری های جدید مجاهدین برای انتقال
سازمان بشدت از برملا شدن رازها و اسرار تشکیلاتی خود می هراسد و لذا به واسطه هر بهانه ای در صدد است روند انتقال را با کندی مواجه سازد تا هم از بسته شدن پرونده اشرف ممانعت کند و هم ازدست دادن نفرات خود را نبیند. همچنین با انحلال اشرف دیگر موردی برای طرح رسانه ای مجاهدین آنهم در کریدورها و سالن های کنگره امریکا باقی نمی ماند.
سیمای مضحک فرقه رجوی
این روزها روزهای تاریخی است روزهایی که سران فرقه رجوی با آن دست و پنجه نرم می کنند که شاید روزنه ای پیدا کنند و خودشان را از بحرانی که در آن قرار گرفته اند نجات دهند. و این روزها در زباله دان تاریخ ثبت می شود. از آن جایی که پادگان الموت رجوی در آستانه تعطیلی است تبلیغات در سیمای باصطلاح آزادی به برنامه های مضحک تبدیل شده است گویا که کفگیر به ته دیگ خورده است
تخلیه اشرف، مصیبت مرگباری که رجوی ها نمی توانند جلوی آنرا بگیرند
حال رجوی ها که هم چوب را خورده اند و هم پیاز، وقتی دیدند علیرغم پذیرش ذلیلانه خروج از اشرف و خط بطلان کشیدن بر یک استراتژی و عقب نشینی از تمام ادعاها و منجمله اینکه « کوه ها بجنبند اشرف نمی جنبد»، باز هم آمریکا براحتی حاضر نیست استخوان «خارج کردن نام فرقه از لیست سیاه » را پیش شان بیاندارد، یک بلوای جدید راه انداخته اند و ادامه انتقال را منوط کرده اند به بازرسی کامل اشرف!!!
پایداری به سبک فرقه رجوی
مسعود رجوی برای این که این حماقت بزرگ را تا آخر به سر کند از دید مردم فراری شده است اما مریم میخواهد با شگردهای سابق اش و مجدداً برای مطرح کردن سازمان دست به بزرگ نمایی بزند. ضمن اینکه این حرف ها فقط در داخل تشکیلات خریدار دارد و میتوان خرج اش کرد. و علت آن هم نبود اطلاع رسانی و سانسور و خفقان برای همه اسیران ساکن اشرف میباشد.
آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی
در کنار این آمار فوق العاده قلیل، نگاهی به القاب من در آوردی که رجوی ها برای خود ساخته اند، شدت جاه طلبی و قدرت پرستی آنها را خیلی بهتر نمایان خواهد کرد. القابی که دیگر نه تنها نمی تواند نیروهای درون فرقه را بفریبد بلکه در بیرون از فرقه نیز باعث تمسخر آنان می شود، اما با تمام این اوصاف رجوی ها بدلیل خوی جاه طلبانه خود کماکان از این القاب استفاده می کنند.
تروریستهای خوب و بد از نظر امریکا
ظاهرا از نظر دولت امریکا تروریست ها به گونه های مختلف تقسیم بندی میشوند.مثلا تروریستهایی که منافع امریکا را به خطر میاندازند و رابطه خوبی با امریکا ندارند مانند صدام یا بن لادن و تروریستهایی دیگر مانند فرقه رجوی که با امریکا بنا به هر دلیلی رابطه خوبی پیدا کرده اند و یا لااقل در مقطع کنونی امریکا میخواهد از آنها استفاده ابزاری کند! اکنون جراید کشور امریکا هم از این تناقض رفتاری دولتمردانشان به حرف آمده اند!
برادرم وصله ناچسبی در درون فرقه رجوی است
ایکاش علی قلیزاده عضو اسیراشرفی میدانست که مادرش درچشم انتظاری با آرزوی در آغوش کشیدنش در یک سانحه رانندگی به ابدیت پیوست وپدرش درحسرت دیدن یار و فرزند دلبندش دوچشم بینایش را از دست داده است ولیکن کماکان با مراجعه به دفترانجمن دنبال فرزندش را میگیرد و با امیدواری تمام تلاش دارد به اتفاق دختران و پسرانش در مقابل کمپ اشرف و لیبرتی به بست بنشیند و برای رهایی علی قلیزاده ازچنگال رجوی از مجامع بین المللی و دیگر نهادهای حقوق بشری و دولت عراق استمداد بطلبد.
دنیل فیرید مشاور ویژه وزیر خارجه آمریکا درباره اشرف: کمپ اشرف باید بسته شود
آقای دنیل فیرید در رابطه با اموال منقول و دارائیهای مجاهدین که یک موضوع اختلاف دیگر با دولت عراق است نیز گفت: در رابطه با موضوعات اموال، بار و اموال منقول، یکی از مهمترین موضوعات مورد مشاجره در تمام طول پروسه انتقال از کمپ اشرف به کمپ لیبرتی بوده است. ساکنان کمپ اشرف موارد بسیار عظیمی از موارد شخصی، کامپیوتر، تعدادی ماشین، وسایل خانگی و بسیاری از اموال شخصی جابجا شده اند. من می فهمم که این قصد ساکنان است که بیشتر اموال منقولشان را بفروشند
بازی با کارت سوخته در استانه نشست بغداد
بازی با کارت سوخته سیاستی است لو رفته اگر بخاطر داشته باشید اروپا هم همین بازی را انجام داد واین گروه را از لیست تروریستی اروپا خارج کرد اما نه تنها نتیجه ای در برنداشت بلکه باعث پیچیده شدن اوضاع هم شد، البته یک سیاست امریکا هم این است که این گروه را به آرامی به حاشیه براند و برای همین هم کمپ اشرف را از آنان گرفت تا هیچ مکان استراتژیکی نداشته باشند
اعلام جدائی قربانعلی حسین نژاد و مجید محمدی از فرقه رجوی
اینجانب ضمن تبریک به همۀ نجات یافتگان و رها شدگان از این فرقۀ تروریستی و ضد انسانی بویژه برادرانی که طی هفته های اخیر قبل یا بعد از من از لیبرتی یا در مسیر اشرف به لیبرتی بیرون آمده و از این فرقه جدا شده اند از آنان خواستار افشاگری و تلاش متحد و پیگیر از طریق رسانه ها و دولت عراق و مجامع بین المللی بویژه یونامی (نمایندگی سازمان ملل در عراق که مسئول این پرونده می باشد) برای نجات بقیۀ برادران و خواهران اسیرمان هستم.