روزنامه عراقی العداله: آیا پادگان اشرف بسته خواهد شد؟
به هر حال سازمان تروریستی و بدنام مجاهدین خلق پس از سازمان القاعده، از سوی عراقی ها به عنوان منفور ترین گروه شناخته شده است. خاطر نشان می سازد که برای بسیاری از افراد این گروه به اتهام حمایت از تروریستهای سازمان القاعده و همکاری با آنها حکم بازداشت صادر شده است. در چنین شرایطی و به ویژه با توجه به پناهنده نبودن عناصر این سازمان و به زمین نگذاشتن سلاح، آیا پرونده آنها در دوره دولت جدید مختومه خواهد شد؟
این فرقه خطرناک شما را به یاد مجاهدین نمی اندازد؟
تجمع خانواده ها ی نگران فرزندانشان و شکایت های آنان بالاخره موجب شد که پلیس اقدام به دستگیری رهبر این فرقه کند. خودسوزی و حمله با گاز سارین به مترویی در ژاپن تلاشهایی بود برای آزادی رهبر این فرقه که منجر به نتیجه نشد. بقیه اعضای فرقه و مسئولین آن همان راه و روش فرقه ای را کماکان ادامه دادند اما همین دستیگری رهبر فرقه باعث شد که یکجا فرار شصت مخالف از درون مخفیگاههای فرقه اس گزارش شود.
علت لجن پراکنی فرقه مجاهدین علیه مقامات قضایی عراقی ناشی از چیست؟
ثالثا این شگرد همیشگی سران فرقه هست که چون توان پاسخگوئی در مقابل جنایاتی که مرتکب شده اند را ندارند لذا سعی می کنند با لجن پراکنی وهیاهو از پاسخگوئی طفره بروند کما اینکه در مقابل نیروهای ناراضی هم همین شگرد را بکار می برند ویا در مورد خانواده ها که اکنون بیش از ده ماه هست که جلوی درب اسارتگاه عزیزان خود برای دیدار با آنان در تحصن بسر میبرند هم همین شگرد را بکار میبرد
پایان تاریخ مصرف وشروع باج گیری مجاهدین
درون فرقه تا چه حدی برای نفرات سخت بود که برای سرگرم کردن, کارهای یدی ایجاد می کردند تا نفرات از فشار کار خسته و مغزشان کار نکند و فکرش فقط برای استراحت باشد که کی برای استراحت به آسایشگاه برود و نام این عمل شکوفائی انقلاب بود که این داستان باعث شد نفرات فساد اخلاقی مسعود را بدانند و امروز تازه آن صحبت ها که آن زمان محفل ما بود که ما قربانی فساد اخلاقی هستیم بیرون درز میکنند آن روز فقط اندک نفراتی صحبت می کردند و نام این هم محفل بود ولی امروز چه؟
خانواده ها: وقتی به اشرف می روی تازه می فهمی در آن جا چه می گذرد!
رجوی ها که خود ید طولایی در خود فروشی و وطن فروشی دارند و برای دریافت حمایت مادی و تبلیغاتی از هر کسی یا هر کشوری وطن خود را می فروشند، بعد از عمری مزدوری برای صدام و سرویس های اطلاعاتی دیگر کشورها، برای پوشاندن جنایات خود به فرافکنی روی آورده و ما خانواده ها را فامیل فروش می نامیدند. در حالی که از سوی دیگر اعلام می کردند ما هیچ نسبتی با افراد درون اشرف نداشته و ماموران نیروی قدس سپاه پاسداران یا وزارت اطلاعات ایران هستیم!!!کدام را باید باور کرد؟ این که ما مزدوران دولت ایران هستیم و هیچ نسبتی با نفرات اشرف نداریم یا این را که ما اقوام این افراد بوده و برای پول آن ها را فروخته ایم؟!
تایید جنایت در چابهار و اذعان ضمنی رجوی به همسویی با جنایتکاران
با گذشت چندین روز از تاسوعای خونین در چابهار و شهادت جمع کثیری از هموطنانمان در آن جا که حتی کودکان دو ماهه و شش ماهه و خردسال را نیز شامل می شود و علیرغم این که بسیاری از کشورها و سازمان های حقوق بشری این اقدام جنایتکارانه را حتی به صورت ظاهری محکوم کرده اند، رجوی جنایت کار در برابر آن سکوت کرده و به این ترتیب با سکوت خود مهر تاییدی بر این جنایت زد تا پرونده اش در جنایات علیه مردم ایران قطورتر گردد.
نقدی بر کتاب” خانواده مجاهدین یا مزدوران ارتجاع” – قسمت دوم
سخنانی که رجوی در این بخش از کتاب بکار برده برای شناخت این فرقه و نحوه برخورد شدید و خشن با مخالفین بسیار پر اهمیت می باشد و شایسته تحلیل و بررسی جداگانه از ماهیت این فرقه می باشد. در سراسر کتاب هیچگونه اثری از پاسخگوئی به هزاران سئوالی که خانواده های محروم بر اساس اولیه ترین نیازهای انسانی کرده اند داده نشده است. تمامی کتاب مملو از شعارها و مثالهائی است که باید قید خانواده در صورتی که در خدمت منافع سازمانی قرار نگیرد زده شود.
هذیانهای اخیر مزدور رجوی بی جهت نیست
پس بی دلیل نیست که رجوی در روز روشن به هذیان گویی، فحاشی و خط و نشان کشیدن افتاده است. یک روز خانواده ها را سگ و زنجیری و اطلاعاتی می نامد و روز دیگر به عجز و لابه افتاده و بفرمایید تو ملاقات کنید سر می دهد. یک روز کتاب تهدید آمیز چاپ میکند و روز دیگر برای اشرفی ها نوار دلداری پر میکند.یک روز نفس کش می طلبد و روز دیگر بزرگی کرده و از سر کرم می بخشاید.اما رجوی فراموش کرده است که با این حرف ها برای خانم و بچه ها نمی شود تنبانی دوخت!
سنگ بزرگ فرقه رجوی علامت نزدن است
از اول آذر ماه فرقه درگل مانده رجوی خائن که سرانش فراری اند و بدنه اش در عراق زمین گیر شدند، با صدور اطلاعیه و سر و صدای زیاد در تلویزیون خود، اعلام فراخوان برای 16 آذر کرد و خواهان یک هفته اعتراض در ایران شد!!! اما باز هم همچون فراخوان های دیگر که جز مایه ننگ و شکست برای این فرقه نبود، این بار هم مشخص شد این فرقه هیچ پایگاهی در بین مردم ایران ندارد.
رهبر خودکامه و خودشیفته ی مجاهدین – قسمت اول
می توان اذعان نمود که افراد خودکامه همانند مسعود رجوی رهبر عقیدتی مجاهدین از بیماری اختلال شخصیتی خودشیفتگی رنج میبرند. به احتمال زیاد و با توجه به قرائن و شواهد و مستنداتی که کادرها و اعضای مجاهدین در سطوح متفاوت تشکیلاتی درباره ی خصوصیات و ویژگی های مسعود رجوی طرح می کنند ایشان از همان ابتدای پیوستن به مجاهدین خلق در دهه چهل شمسی از بیماری خودشیفتگی رنج میبرده است.
آغاز خوش برای اسیران ؛ پایان بد برای رجوی
به هر روی انچه در روز شنبه 20 اذر در جلو درب اسارتگاه رجوی اتفاق افتاد نوید ازادی اسیران فرقه رجوی بود و اینکه سران فرقه باید بدانند تا ابد نمی توانند انسانها را برای ادامه خوش گذرانی های خودشان قربانی کنند و اگر سران فرقه دل به یک عده جنگ طلب و سرویسهای جاسوسی و اسرائیل بسته اند و پشت گرمی؛ باید بگویم که بد جوری اشتباه کردید از اینها برای شما ابی گرم نخواهد شد
مهدی فتحی جدیدترین قربانی افکار فرقه ای رجوی
رجوی ها در کشتن بیماران بدلیل ممانعت آنان از دسترسی به پزشک متخصص و امکانات درمانی مناسب ید طولایی دارند و کم نبودند افرادی که به ادعای خود سازمان در اثر بیماری در اشرف کشته شدند. آیا در آن زمان ارتش عراق مانع از رفتن آنان به بیرون از اشرف شده بود؟ چرا بیماران مبتلا به سرطان و دیگر بیماری های خطرناک را آنقدر در اشرف نگه می داشتند تا بمیرند؟