احمد رازانی، خودکشی یا قتل؟
از نظر سازمان احمد رازانی فردی پاسیو و در لاک خود فرو رفته بود ولی از نظر انسانیت احمد مردی بود شوریده بر تمامی هرآنچه که سازمان اسمش را گذاشته بود مجاهدت و مبارزه دروغین. به نظر من این اواخر احمد سعی داشت راه کسانی همچون علی عینکیان و باقر کشاورز و اعضای جدا شده ی سازمان را برود. با توجه به شناختی که از احمد و روحیاتش داشتم به او حق می دهم کارش سخت تر از دیگران بود چون به غیر از نجات خود باید به فکر نجات دو عزیزش نیز می بود
مزدور خواندن مردم و رو شدن ماهیت پلید رجوی
اگر این جمعیت که برای حمایت از رییس جمهور شان به خیابانها ریختند مزدور و ایادی رژیم هستند پس طرفداران شما که همیشه سنگ طرفداری از آن را به سینه می زنید کجا بودند. شمایی که داعیه دفاع از خلق دارید چرا این گونه مردم قهرمان ایران را ایادی و مزدور می نامید؟ رجوی خبیث که تا دیروز همه پدران و مادران پیری که بعد از سالیان خواهان دیدار عزیزانشان در جلوی اشرف هستند را مزدور و ایادی رژیم می نامید اکنون مجبور شده همه مردم ایران را مزدور و ایادی رژیم بنامد و کینه حیوانی خودش را نشان دهد.
خانواده های داغدار یا خانواده های ارتجاع
رجوی رهبر لجن پراکن فرقه به تازگی کتابی تحت عنوان!! خانواده های مجاهدین یا خانواده های ارتجاع!! به چاپ رسانده و در این رابطه کلی گرد و خاک راه انداخته است. واقعا دیدگاه رهبری فرقه چقدر ابلهانه است. در رابطه با خانواده ها مرز پاره کرده است. تجمع خانواده ها کنار درب پادگان اشرف باعث شده که یک حالت روانی و جنون به رهبری فرقه دست دهد. بایستی از رهبری فرقه سئوال کرد به چه دلیل اجازه ملاقات را به اعضای اسیر در پادگان مخوفت نمی دهی.
فرقه رجوی و نخست وزیری مالکی
هر روز بین عناصر باقی مانده بعث و فرقه پیوندهای جدیدی بوجود می آمد. این پیوندها عمدتاً در اروپا و آمریکا برنامه ریزی می شد و شکل میگرفت و در عراق بصورت بحران های بیشتر بروز میکرد و تنش های بیشتری در این کشور بی ثبات بوجود می آورد. و برای فرقه مشخص بود باید مالکی را یک فرد غیر عراقی و وصله ناجور با شرایط عراق معرفی کند که دستش مدام به جانب ایران دراز است و در تمام مسایل داخلی و خارجی عراق از ایران دستور میگیرد و از خودش هیچ اراده ای ندارد.
نگاهی به تحصن ده ماهه خانواده ها و تهدید های توخالی سرکرده فرقه رجوی
از یاوه گویی ها وچرند بافی ها وادعای پیامبری این مزدور اجاره ای صدام و روضه خوانی های رذیلانه وداستان سرایی های مسخره وتهوع آور وبی نتیجه این موجود پست فطرت که بگذریم _ چنین پیامی تنها یک نکته مهم درخود دارد وآن چیزی نیست چون تهدید خانواده های متحصن و جداشدگان وافشاگران ومنتقدان این فرقه مذهبی تروریستی
از دیپلماسی انقلابی تا دیپلماسی سرکاری – قسمت دوم
برای نمایندگان احزاب چپ اروپائی در همان 30 ژوئن امسال مشخص شد که آنها نمی توانند در کنار جنگ طلبان آمریکائی مانند جان بولتن و دیگران قرار بگیرند. تعداد نمایندگان اروپائی که در 30 ژوئن امسال از مجاهدین حمایت کردند چند برابر بیشتراز تعداد نمایندگانی بود که در 10 آذر حضور پیدا کرده بودند. عدم حضور این تعداد در نمایش 10 آذر بسیار چشمگیر بود و نشان می دهد که مجاهدین برای پیدا کردن چهار تا آدم صاحب نام دچار چالش سیاسی شده اند.
نقش سازمان مجاهدین خلق در ترور دانشمندان هسته ای ایران
با توجه به بکارگیری نیروهای بومی در این عملیات و توانایی این سازمان در اقدام به چنین عملیاتی که در تاریخچه این سازمان کم نیست وهمچنین نقشی که این سازمان پیوسته به عنوان بلندگوی اسراییل و بازگو کننده اطلاعاتی است که از طرق مختلف توسط اسراییل از دانش وفن آوری هسته ای ایران جمع آوری شده عمل میکند، بکارگیری نیروهای این سازمان در اجرا و پشتیبانی از این عملیات هرگز دور از انتظار نیست.
آهنگ طبل پاره مجاهدین و شعارهای مسخره
این روزها سازمان علیرغم هر تلاش و بالاآوردنی در اجرای دلقک بازی در قلعه اشرف و برگزاری به اصطلاح مراسم سالگرد انتخاب مریم قجر با یک رای مسعود در جلسه شورای ملی مقاومت آنهم بیشتر از 20 سال پیش آنهم در شورایی که همه نفراتش عضو فرقه و غیر خودی بین شان نبوده مستاصل بودن جریان نفاق را بطور چشمگیری برملا می کند.
بن بست سیاسی مجاهدین
گروه موسوم به مجاهدین خلق پس از پیروزی انقلاب ضد استبدادی و ضد امپریالیستی ملت ایران در ورطه ی زیگزاگ های سیاسی افتادند. آنان در تبیین استراتژی مبتنی بر اصول و مبانی عقیدتی دچار تناقض فاحشی شدند. این تناقض اما در فهم و درک اغلب سران کلیدی مجاهدین اهمیتی نداشت. از افتادن در تور لیبرالیسم داخلی و سپس فرو رفتن در چاه بیگانگان اشغالگر و سرانجام پادو شدن برای امپریالیست های جهانی به سرکردگی امریکا!! نمایشی عینی از تفکر اپورتونیستی بود.
استقبال مردم مازندران و تو دهنی بزرگ به رجوی فریب کار
این استقبال میلیونی از رییس جمهور محبوبشان نشانگر آب شدن دروغ هایی است که سالیان سران فرقه به بهانه حمایت استان شمالی از فرقه می باشد چرا که سران فرقه همیشه این شعار دروغین را سر می دهند که ما در استان های شمالی دارای پایگاه اجتماعی زیادی هستیم ولی این استقبال هم چون آب سردی بود که بر روی سران فرقه رجوی وطن فروش ریخته شد و اکنون برای همه خانواده های استان شمالی مشخص شده که اینان وطن فروشانی هستند که فقط به فکر قدرت و نابودی مردم ایران هستند
اوجگیری بحران درونی فرقه مجاهدین خلق
فرار تعدادی از اسرای فرقه مجاهدین در ماههای اخیر و همچنین قتل ناجوانمردانه آقای احمد رازانی توسط مسئولین این تشکیلات با انگیزه زهر چشم گرفتن از سایر اعضای ناراضی درونی فرقه تحت امر رجوی، همگی نشان از افزایش بحران در درون این جریان دارد. بحرانی که سرانجام به نابودی و فروپاشی تشکیلات تحت امر رجوی منجر خواهد شد.
چه کسی اشرف را محاصره کرده است
اکنون بیش از 10 ماه است که خانواده های ساکنین اشرف خطاب به رهبران فرقه با بلند گو فریاد می زنند که این محاصره و تنگناها را بردارید و بگذارید تا ما بتوانیم بداخل پادگان رفت و آمد کنیم و فرزندانمان را ببینیم و یا اینکه بچه های ما بتوانند آزادانه از پادگان خارج شوند و خانواده هایشان را در خارج کمپ ملاقات نمایند حال چگونه ممکن است که نیروهای عراقی پادگان اشرف را محاصره کنند و اجازه ندهند کسی از کمپ خارج شود.