شکستی دیگر برای مجاهدین در عراق
اکنون که مجاهدین و ظرف استراتژیک آن ها در عراق یعنی پادگان اشرف تحت حاکمیت مطلق حکومت عراق است، سران گروه با رفتار خشن و گستاخانه خود علیه مقامات عراقی تنها آینده خود را پیچیده تر می کنند. البته غیر از این نمی توان از آن ها انتظار داشت زیرا خشونت کلامی، بحران آفرینی و تفرقه افکنی عناصر ذاتی موجودیت مجاهدین هستند.
قطعنامه ۰۰۷۵ هم ننگ رجوی تروریست را پاک نخواهد کرد
که آنها نیز برای آمریکا برگ سوخته ای بیش نیستند که فقط برای وجه المصالحه قرار گرفتن در لیست سیاه آنها نگهداری می شوند و بهتر از همه آقای رجوی می داند که غربی ها برای حفظ و تضمین منافع امپریالیستی شان پایبند هیچ قاعده و قانونی نمی باشند و هر کجا منافع شان ایجاب نمایند حاضر به زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی اند که نمونه های زیادی در طول چند دهه گذشته فقط در منطقه خاور میانه به وقوع پیوسته است.
سپر انسانی از اسیران اشرف
رهبر این فرقه که عمر اعضای نظامی خود در عراق را بعد از روی کار آمدن دولت نوری المالکی متزلزل می پندارد، با این وجود راضی به آزاد کردن و یا انتقال نیروهایش به مکان امن تری نیست، بلکه هم چنان آنان را سپر انسانی در راستای اختفاء و استتار خود می خواهد. رهبر به غایت گریزپای این فرقه گمان می برد، در ازای فقدان این سپر، خودش عریان و آشکار خواهد شد
مهربانی اتحادیه اروپا با مجاهدین و ترور دانشمندان ایرانی
چند روز پیش، برخی نمایندگان پارلمان اروپا با ارائه قطعنامهای خواستار آن شدند تا”کاترین اشتون” مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزارت خارجه آمریکا را مجاب به خارج کردن نام گروه تروریستی مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی این کشور کند. کارشناسان معتقدند این حرکت همانند حمایت اتحادیه اروپا از گروه القاعده و خواستار شدن خروج نام این گروه از لیست تروریستها میماند! به همین دلیل است که فعالان سیاسی، از”بده بستانهای بزرگ” در پشت پرده این اقدام خبر میدهند؛
سلامت و امنیت ساکنان اشرف در خارج از سلطه رجوی بهتر و بیشتر تأمین میگردد
اتفاقات بوقوع پیوسته طی یک دهه گذشته به خوبی نشان میدهند که آن دسته از ساکنان اشرف که توانسته اند به نوعی از این پادگان فرقه ای فرار کرده و خود را از زیر سلطه رجوی آزاد سازند نهایتا تأمین جانی بهتری یافته اند. حال آنکه شواهد، بیان کننده این واقعیت است که آنان که در اشرف مانده اند مدام در معرض تهدیدات مختلف از قبیل مرگ بر اثر خودکشی، خودسوزی، خودزنی، شلیک ناخواسته، حوادث و سوانح مختلف، عدم رسیدگی پزشکی و… هستند
اقدامی که بدون شک منجر به گسترش اقدامات ضد انسانی فرقه رجوی خواهد شد
برخی از نمایندگان پارلمان اروپا با ارائه قطعنامه ای خواستار آن شدند تا کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، وزارت خارجه آمریکا را مجاب به خارج کردن نام گروه تروریستی مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی این کشور نماید. در واقع این روند عاملی برای گسترش اقدامات ضد انسانی این گروه و دیگر سازمانهای تروریستی خواهد گردید.
بازی با برگ سوخته مجاهدین
بر اساس یک نظر گاه که در چرخه سیاسی دولت مردان آمریکایی نیزطرفدارانی دارد آمریکا برای مواجهه با حکومت تهران نیاز به مجاهدین دارد و به عنوان شبه نظامیان کارآ!! که به زبان فارسی مسلط هستند میتوانند مثمر ثمر باشند. آنها (مجاهدین) قادراند کارهایی را انجام دهند که یا از عهده آمریکا خارج است و یا اگر برایش امکان پذیر باشد هزینه سیاسی هنگفتی را باید بابت آن بپردازد. دراین نقطه است که مجاهدین به عنوان نیروی ذخیره و پیاده نظام آمریکا میتواند نقش خود را پیدا کند
خودکشی آقای احمد رازانی یا اعدام ایشان توسط مجاهدین!؟
امروز که از سایت این خبر را شنیدم که رهبران فرقه اعلام کرده اند احمد رازانی خودکشی نموده برای من که با او هم صحبت بودم قابل هضم نیست چون ایشان اگر قرار بود خودکشی کند درآن سال که از همه جهت تشکیلات بسته بود این کار را می کرد نه امروز من به این یقین دارم که ایشان به خاطر اعتراض در نشست های درونی به ایشان حکم اعدام دادند وآن را اجرا نمود تا سه مسئله در مناسبات در حال فروپاشی را حل کنند.
سکوت رجوی کفتار در مقابل پیروزی شیران ایرانی در گوانگ ژو
با توجه به موفقیت های ورزش کاران ایرانی و کسب بیست مدال طلا و چندین نقره و برنز در بازی های آسیایی چین فرقه رجوی از ترس اینکه نیروهای وارفته وی از این پیروزی ها با خبر شوند تاکنون هیچ گونه اخباری در این زمینه پخش ننموده است.چرا رجوی وطن فروش حتی از موفقیت و پیروزی جوانان ورزشکار ایرانی وحشت دارد؟ و حتی حاضر نیست نامی از آنان در سایت ها و رسانه های خود به میان بیاورد و یا حتی کوچکترین خبری از پیروزی آنان را انعکاس دهد؟
باز هم شکستی دیگر در تحلیل های رجوی فریبکار
به خاطر ماهیت رجوی پلید وی حاضر نیست به اشتباه خودش اعتراف کند چرا که اگر این کار را بکند باید سالیان گذشته را به نقد بکشد و به همین خاطر همیشه این دیگران هستند که کار وی را درست انجام ندادند. از طرف دیگر رجوی پلید همانند سران فرقه های دیگر می خواهد با ریختن خون نفرات آبرویی برای خود بخرد چرا که رجوی فقط در کشتن و کشته شدن دیگران زنده است و به همین خاطر بعد از شکست در انتخاب نخست وزیر در عراق حاضر نیست از موضع قبلی خودش کوتاه بیاید و می خواهد در این راه تعدادی از نفرات خودش را به کشتن دهد.
نقد جدید ترین کتاب مسعود رجوی
چون دیدار خانواده ها با فرزندانشان یعنی از دست دادن همان 3400 تن باقیمانده.بهمین دلیل باید داستانسرایی کنم، از”خدا،نوح،مسیح و…” کلامشان را ذبح کرده و تفسیر به رای کنم تا اعضای مجاهدین مبادا گرایشی به سمت خانواده هایشان پیدا کرده و مرا ترک کنند.آنها را باید بین مرز سرخ و حائل مبارزاتی شان قرار دهم تا تحت عنوان مبارزه مکتبی پدران و مادران خودشان را نفی کنند.
فرقه رجوی سر بر آستان بیت العدل!
سرنوشت و ماهیت به شدت مشابه دو فرقه بهاییت و رجوی، به ویژه اعتقادات بدعت آمیز و ضد شیعی این دو فرقه، باعث شده تا در این دوران نیز علیه ایران به اتحاد برسند.بر پایه اطلاعات به دست آمده، چندی است که عوامل فرقه رجوی به تعدادی از سرشاخه های فرقه بهاییت وصل شده و به پیشبرد طرح ها و برنامه های ضدایرانی که مهمترین آن تشویق آمریکا و اسرائیل به حمله نظامی به ایران و تحریم همه جانبه و شدید مردم ایران است، با هماهنگی یکدیگر مشغولند.