افشای توطئه مجاهدین نسبت به دیدار خانواده ها در فرانسه
علیرضا نصراللهی ضمن افشای اعمال ضد انسانی مجاهدین در رابطه با خانواده ها می گوید؛”چندی پیش با یکی از اعضای خانواده خود در مسافرت به پاریس قرار دیدار و ملاقات داشته است.اما مجاهدین مطلع شده و توسط”جمشید مجیدی” با تهدید و ارعاب مانع از ملاقات او با خانواده اش شده اند.مجاهدین ضمن”دشمن” خواندن”علیرضا نصراللهی” تهدید کرده اند که اگر در پاریس به دیدار”دشمن” ما بروید چنین و چنان خواهیم کرد…”و در نهایت این تهدیدات کارساز شده و مانع از ملاقات علیرضا با خانواده اش در پاریس شده اند.
آزادی دو اسیر از چنگال فرقه مافیایی رجوی مبارک
به این دوستان که از چنگال فرقه مافیایی ازاد شده اند تبریک میگویم و خواهشی که دارم اینکه الان شما ازاد هستید که راه و روش زندگی خودتان را انتخاب کنید اما یک چیز را فراموش نکنید من و شما هستیم که درهر کجا باشیم میتوانیم واقعیت درونی این فرقه مافیایی و عملکرد ضد بشری سران این فرقه را به گوش ایرانیان و مجامع بین المللی و حقوق بشری برسانیم.
هشدار به پناهندگان ایرانی و افعانی در فرانسه و افشای توطئه فرقه رجوی
فرقه رجوی برای این تظاهرات تمامی کانال ها و سر شبکه های افغانی خود را بسیج کرده که به دنبال بسیج نیرو بروند. برای تظاهرات روز نهم هرچه می توانند نفر جمع کنند. عوامل رجوی در بر خورد با هموطنان انگشت می گذارند روی مشکلات جدی پناهندگی، می دانند افرادی که تازه آمده اند با چه مشکلاتی مواجه هستند و با کلک و دروغ قول کمک کردن به آنها می دهند.
مسعود و مریم رجوی شاغول مبارزه را به سمت اعضای اسیر اشرف برگرداندند
مسعود و مریم رجوی نوک شاغول مبارزه با رژیم ایران را به کل فراموش کردن و نوک شاغول مبارزه را به سمت اعضای دربند در اسارتگاه اشرف چرخاندن برای جلوگیری از فرار افراد و برقرای اقدامات شدید کنترلی در سطح پادگان گشت های داخل اشرف اعم از گشت ماشین، گشت موتوری، گشت پیاده سطح قرارگاه، کیوسک های کنترلی سر چهار راه ها،گشت امنیت، گشت هوشیاری داخل مراکز، انتظامات ورودی مراکز
مجاهدین ناامید از یاری غرب
این نخستین بار نیست که ماشین تبلیغات مجاهدین برای فریب اذهان عمومی و رسانه ها دست و پا می زند. ادعاهای عوامل مجاهدین خلق برای غربی ها مهم به حساب نمی آید، چرا که از نظر مقامات امریکایی « شورای مقاومت قبلاً هم چنین ادعاهای مشابهی داشته است.» هر چند که حکومت امریکا همواره نسبت به برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی بدبین بوده است اما در این مورد مقامات امریکایی تصور می کنند که « باید در نتیجه گیری محتاط بود».
رهبران فرقه رجوی و بوی گند فساد اخلاقی
این است شعارهای توخالی رجوی که بالای سن خرج می کرد و یکسری هم فکر می کردند رجوی دنبال آزادی زن مجاهد خلق می باشد و برای آزادی زن قدم می گذارد نه به قول دختر بنی صدر که در کتابخانه یکی از یگانها که هنوز تصفیه نشده بود خواندم که از زبان او نوشته بودند که گفته مسعود یک فرد هوسباز است به همین خاطر من جدا شده ام. اما واقعیت ها به مرور زمان برملا می شود و تشکیلاتی به اصطلاح آهنی با رهبری فاسد و افرادی فرومایه و ملیجک صفت که چشم بر روی همه حقایق بستند، از درون متلاشی می شود.
دیدگاه مسعود رجوی درباره”جهاد” نکردن اعضای مجاهدین
مسعود رجوی با اشاره به ناکامی های”جهاد اصغر” از سال 1360 به این طرف، پرداختن به”جهاد اکبر” از سال 1368 را واجب عینی مجاهدین دانسته و خانواده ها و روابط انسانی درون تشکیلات مجاهدین در تمامی پایگاه های مجاهدین را درهم شکست.انتقامی”خداگونه” از جمعیتی که فکر می کردند مسیر مبارزه و رسیدن به مطالبات سیاسی و اجتماعی از فکر و اندیشه مسعود رجوی می گذرد.
طوفانی که به جان فرقه رجوی افتاده است
یکی از خنده دارترین کارهای فرقه رجوی این بوده که در خارجه مزدورهای اجیر شده و حقوق بگیرش را زیر پوش خانواده برای اعزام و دیدار با ساکنان اشرف آماده کرده است واز سازمان های بین المللی درخواست ملاقات با فرزندانشان در پادگان اشرف را خواستار شده اند و مدعی شده اند که: ما خواستار ملاقات با فرزندانمان هستیم ولی دولت عراق به ما ویزا نمی دهد!!! آیا اصلا خانواده ای در خارجه وجود دارد که تمایل داشته باشد با فرزندش ملاقات کند و کشور عراق به آن ویزا ندهد؟
نگاهی به نتایج تحصن هشت ماهه خانواده اسیران فرقه رجوی
این خانواده ها با شایستگی توانستند مسئله نقض حقوق انسانی اسیران فرقه رجوی را از یک مسئله داخلی در مناسبات ضد انسانی محدود در یک پادگان دربسته ومحصور را به گونه ای گسترده به افکارعمومی ایران وجهان بکشانند _ این کار بزرگ درحالی انجام گرفته که دستگاه تبلیغی و دروغزن رجوی تمامی امکانات رسمی و پوششی خود را برای مخدوش نمودن این اقدام به صحنه آورده بودند.
فراخوان های بی حاصل فرقه رجوی
مریم رجوی تلاش دارد تا وانمود کند که پذیرش آقای احمدی نژاد در مجمع سازمان ملل بی اعتنایی به نقض حقوق بشر از طرف دولتمردان آمریکایی است. او مدعی شد که دولتمردان آمریکایی 30 سال به استمالت از دولت ایران پرداختند ولی تا بحال نتیجه ای را حاصل نکردند.آنچه مریم رجوی در این سخنرانی آنرا استمالت آمریکا از نظام جمهوری اسلامی خوانده است در واقع نتیجه یک عملکرد ضد ایرانی و ضد انقلابی دولت های غربی و بویژه آمریکا در طول سی سال گذشته بوده است.
تناقض و خیانت مجاهدین
تاملی در نامه ی اخیر مریم رجوی به دبیرکل سازمان ملل، معاون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه امریکا که معمولا نیز پاسخی از سوی آنان دریافت نمی کند حکایت تلخ و درخوری ست از نهایت درماندگی ذهن و اطاعت کورکورانه از کسی که آگاهانه و بر اساس امیال پلید خویش سعی دارد به هر طریق، روش و شیوه ی ماکیاولیستی دست بزند تا به قدرت برسد.
تروریست های خوب (سازمان مجاهدین خلق) در میدان رقص
سال ها پیش ژنرال آمریکایی گفته بود که ؛” مجاهدین از جنس تروریست های خوب هستند.کارهایی که ما از انجام آن شرم داریم آنها بخوبی انجام می دهند”.وقتی چنین تزی در کنار همنشینی استراتژیک مجاهدین با انواع جریان های جنگ طلب قرار می گیرد چهره”ضد امپریالیست”! مجاهدین نیز رو می شود. نگاهی کوتاه به نوشته عباس داوری (بنیان مرصوص) این مسئله را به اثبات می رساند که محصول 40 سال آب در هاون کوبیدن، دست آخر جلسه گذاشتن و تظاهرات کردن برای رضای خاطر مشتی هفت تیر کش غربی و جنگ طلب از نوع خانواده”بولتون” ها است.