آیا پشتببانی جمشید چالنگی از فرقه رجوی را باید تنها دلیل ناآگاهی نامبرده دانست؟
حدودا مدت یکسال است برنامه های جمشید چالنگی را بگونه ای مداوم دنبال کرده ام _ جمشید چالنگی بنظر من مجری متوسط و بی سوادی است ودانش او بسیار اندک است _ او به شدت تحت تاثیر دجال گریها و دروغگویی های فرقه تروریستی رجوی است ومنابع دانش او از این فرقه منفور از مطالعه سایت های دروغزن وتلویزیون تبلیغی شیاد وفریبکار تجاوز نمی کند وبهمین دلیل است که سخت تحت تاثیر این فرقه تروریستی قرارداشته و بگونه ای موذیانه از این گروه منفور حمایت وپشتیبانی می کند
برگزاری نشست ماهواره ای رجوی به مناسبت سالگرد عملیات فروغ
رجوی در بخش دیگری از اظهارات اش در خصوص حضور جان بولتن در این تجمع یادآور شد، دولت آمریکا و مردم آن متقاعد شده اند که باید در ایران تغییرات روی دهد و این تغییر بدون توجه به آن روی سکه یعنی مجاهدین و برداشته شدن موانع آن از سوی آمریکا امکان پذیر نیست. رجوی دربخش های دیگری از اظهارات اش درباره اهمیت عملیات فروغ صحبت و تأکید کرد عملیات فروغ تضمین کننده حیات سازمان بوده و تا امروز هر اتفاقی افتاده در تأیید و درستی و ضرورت این عملیات بوده است.
چرا آمریکا، مجاهدین را از لیست تروریستی خود خارج نخواهد کرد؟
برای آمریکا چنانچه بارها تأکید شده این اصل احراز شده که متوقف کردن اقدامات تروریستی مجاهدین بیش از اینکه بر تغییرات درونی و تحولات استراتژیک دلالت داشته باشد، ناشی از ناگزیری و ارتباط سیتماتیک و مستقیم با تحولات جهانی و بخصوص منطقه ای و مشخصاً سقوط صدام و قفل شدن اجتناب ناپذیر مجاهدین دارد.
عراق و خروج آمریکائی ها
آمریکا باید بهرحال مسئولانه از عراق خارج شود. خروج ما تبعاتی برای بسیاری از عراقی ها به دنبال خواهد داشت. نادیده گرفتن مسئولیت هایمان به قول نماینده کنگره آمریکا برد شرمن”بعد از خروج ما از عراق به یک فاجعه حقوق بشری منجر خواهد شد”. همانطور که اشاره شد بر می آید برای اولین بار منابع نیمه رسمی در غرب خواستار محاکمه سران سازمان مجاهدین خلق شده اند و برای اولین بار صدای درخواست محاکمه رجوی ها در دادگاههای بین المللی شنیده می شود.
مواضع ضد میهنی خانم مریم رجوی
در روزگاری که سیاستمداران نظام سرمایه داری جهانی و مهره های کلیدی امپریالیسم سعی دارند تا برای تامین اهداف اقتصادی و غارت منابع ملت ها، سیطره ی همه جانبه ی خویش را بر ملت ها استمرار بخشند همسر رهبر عقیدتی مجاهدین بر خلاف اهداف و اصول فکری و سیاسی بنیانگذاران مجاهدین، در راهی گام گذاشته است که جز خیانت به ملت هیچ تعریف و تفسیر دیگری نمی توان برای آن متصور شد.
چگونه مشروعیت مجاهدین محو شد؟
سابقه سیاه مجاهدین در استفاده از خشونت و ترور علیه شهروندان بی گناه، نه تنها از محبوبیت آن ها در میان ایرانیان کاست بلکه چهره آن ها را برای سیاستمداران و روشنفکران غربی برای همیشه خدشه دار کرد. به ویژه سیاستمداران امریکایی که حملات تروریستی مجاهدین علیه هموطنانشان در دهه 70 را فراموش نمی کنند و آن را غیرقابل بخشش می دانند.
غبار روبی از رای دادگاه کلمبیا در مورد سازمان مجاهدین
این برای حداقل چهارمین بار است که سازمان درخواست حذف از لیست تروریستی وزارت امورخارجه می دهد و باز به استناد متن حکم در هر چهار بار گذشته وزارت امورخارجه آمریکا کاری جز تمدید و ابقای نام مجاهدین در لیست خود نکرده و اینکه رأی امسال دادگاه کلمبیا نیز در نهایت ارزش و اعتباری فراتر از از آنچه در سالهای گذشته صادر شده، ندارد.
توهم سرنگونی در عرض دو یا سه روز با نام دروغ جاویدان
پذیرش قطعنامه توسط طرفین درگیر جنگ معادلات و تحلیل های نظامی و استراتژیک آبکی رجوی یک شبه به باد فنا رفت و او به این فکر افتاد که اگر چنانچه دست به اقدام خاص هم چون خودکشی جمعی و سازمانی (عملیات فروغ) در این مقطع حساس نزند برای همیشه نیروها و ارتش به اصطلاح آزادی بخش او در عراق دفن خواهند شد و به عنوان خائنین به خلق و وطن لعن تاریخ را برای خود خواهند خرید.
به بهانه حمله نظامی مشترک صدام – رجوی در مرداد ۶۷ – قسمت دوم
امروز 22 سال از سخنرانی ابلهانه سرکرده فرقه رجوی درپایگاه تروریستی درحال تخلیه اشرف می گذرد و لذا نگاهی دیگر به این سخنرانی می تواند پاسخ گوی هزاران سدوال بی جواب درمورد سلامت فکری سرکرده فراری ومخفی شده این گروه باشد _ مسعود رجوی یک جنایتکار وبیمار است که به ده ها بیماری فکری _ شخصیتی دچار است _ او از سال 60 تاکنون باعث مرگ دست کم دهها هزار ایرانی وعراقی شده است
دولت کردستان عراق باید علیه جنایات مجاهدین در قتل عام کردها اقدام کند
سازمان مجاهدین خلق متشکل از گروه مخالفان ایران است که در دهه 60 برای مخالفت با شاه ایران، کاپیتالیسم و امپریالیسم غربی تشکیل شد. بعدها ایدئولوژی خود را تغییر داده و درصدد مبارزه با انقلاب اسلامی ایران بر آمد. همکاری سازمان مجاهدین خلق با صدام حسین علیه شهروندان کرد در ناحیه کردستان جنوبی و قتل عام آنان جنایتی وحشتناک بود که از نظر اخلاقی ما را وادار می کند تا اجازه دسترسی این سازمان را به کوه های کردستان نپذیریم.
مجاهدین خلق از کجا تا به کجا؟
راستی چه کسی در جهان شنیده و یا دیده که یک دیکتاتور، نفرات خانوادۀ تمامی اعضای خود، به جز اندکی که دست چین شده باشند را مزدور بخواند و انبوهی پدر و مادر پیر و خواهر و برادر نگران و فرزندان تشنۀ دیدار والدین را سگهای هار حکومتی بخواند؟ این چنین قرار بود رجوی ایران را آزاد سازد؟ اینهمه ددمنشی و رذالت از چه کسی دیده شده است؟
مجاهدین از مزدوری صدام تا مزدوری برای جناح جنگ طلب آمریکا
همانگونه که رجوی مزدور برای ا رباب سابق خود یعنی صدام وطن فروشی می کرد، این عمل او نیز فقط در راستای چاپلوسی و دم تکان دادن برای اربابان جدید آمریکایی اش است. همانگونه که مزدوری صدام برای او نان و نوائی نداشت، بی شک مزدوری آمریکا نیز او را به نوایی نخواهد رساند الی اینکه پرونده سیاه او را در وطن فروشی و خیانت سیاه تر نماید.