فریب کاری رسانه ای فرقه رجوی
سیمای فرقه در یک اقدام عجولانه اقدام به پخش یک ویدیویی از مسعود رجوی کرده که گویا طبق زیر نویس آن مربوط به چند ماه پیش و بهمن ماه است در حالی که صحبت هایی که در آن می شود مربوط به همین خانواده ها و حضور دادخواهانه و حق طلبانه آنها در مقابل درب کمپ اشرف است و به بیننده اینطور القاء می شود که گویا تمام حقایقی که در این فاصله افتاده
حقوق بشر سیاسی
در واقع نمایندگان کنگره امریکا رسما دغدغه دفاع از حقوق بشرشان را در مسیر سیاسی تعریف کرده و دفاع از جان اشرفی ها را برای تغییر نظام حاکم بر ایران در پیش گرفته اند. جالب اینکه گویی این کار عین دفاع از حقوق بشر است که با افتخار رسانه ای میشود و شاید حتی انتظار الگو برداری جامعه حقوق بشری از این حرکت را هم داشته باشند.
سالی که رفت و سالی که در پیش روست برای مجاهدین
این شکست های پی در پی برای گروهی مثل شما از لحاظ سیاسی میدان را تنگ می کند و چون دولتی مثل صدام که از شما علناً حمایت می کرد نیست پس روز به روز با شکستهای اساسی روبرو خواهید شد. گاه شکست سیاسی را می شود حل و فصل کرد. اما از اسفند ماه که خانواده ها در جلوی درب اشرف برای دیدار فرزندان خود آمدند و شما هنوز جواب مثبت ندادید و آنها را از دیدار منع کردید برای شما یک شکست بزرگ محسوب می شود که نتوانستید حتی خانواده هایی که در نزد شما بچه هایی دارند مورد توجه قرار دهید
فرسودگی، راه را برای فرو ریختن هموار می کند
حضور خانواده ها حتی ملا عمر مجاهدین یعنی مسعود رجوی که گویا قرار است دیده نشود را وادار کرد که با اسیران اشرف نشین به گفتگوی تلفنی بپردازد که شاید از این راه کمی بتواند آنها را به آینده خوشبین کند و ترغیب نماید که چند صباحی دیگر نیز در اسارت بمانند و وعده آینده روشن بدهد
انقلاب مریم، چهره مجاهدین را به خانواده ها شناساند
رجوی با شور و شعف در ستایش سیستم ایدئولوژیکی که ساخته است اظهار میدارد چه کلیت تشکیلات، چه تک تک نیروها، ثانیه و دقیقه ای بدون انقلاب نمی توانند سرپا بمانند و حفظ آن تنها وظیفه ی نیروها است. بالمآل گردانندگان تشکیلات مجاهدین مسئولیت نظارت بر حسن انجام چنین وظیفه ای از سوی اعضاء را بر عهده دارند.اقرار ِ مفتخرانه ی رجوی به کارکرد انقلاب ایدئولوژیک، نه تنها اعتراف به عدم آزادی و اختیار در میان اعضاء است، بلکه دفاع از سرکوب هر آنچه از نظر وی غیرانقلابی و حمایت از برقراری و تعمیق اختناق ِ تشکیلاتی در راستای انجام وظیفه برای زنده نگهداشتن انقلاب ایدئولوژیک است.
پرواز در قفس – قسمت چهارم
تا سال 76 تشکیلات طبق تعاریف سازمان متشکل از مجاهدین و نیروهای ارتش آزادیبخش بود ولی ناگهان بصورت عجیبی این تعریف در داخل اشرف (تاکید می کنم فقط در داخل اشرف) تغییر پیدا کرد. مسعود در نشستی گفت:” ما در اشرف به غیر مجاهد نمی توانیم داشته باشیم مجاهد یعنی مسئولیت پذیر ما همه شیعه علوی هستیم این اسامی که بعضی ها برای خود انتخاب کرده اند یک هدف و منظور بیشتر ندارند یعنی از زیر مسئولیت شانه خالی می کنند.”
رجوی و خودشیفتگی
پیام های اخیر به خوبی می توانند آن صفت خودشیفتگی رجوی را از زبان خودش مورد تاکید قرار بدهد. رجوی آنچنان که تاکید کردم در جای جای این پیام سریالی فقط متوجه بزرگ کردن و محور کردن خود است. به گونه ای که تمام تحولات تاریخ معاصر ایران را به هر شکل ممکن به خود گره می زند.
انتخابات عراق و فرقه رجوی
مسلماً هر دولت دیگری که در عراق بر سر کار بیاید نیز بطور اصولی همین خط را دنبال خواهد کرد مشروط بر اینکه بصورت جدی خواهان مبارزه با تروریسم و فرقه گرایی در همه اشکال آن باشد کما اینکه دست کم در شعار هم که باشد تمام این گروههای حاضر در انتخابات و از جمله همین گروه فعلاً برنده نیز روی این شعار مشترک بوده اند که خواهان فرقه گرایی نیستند و روی آن تاکید دارند. و از این حیث هم باز فرقه رجوی جایی در عراق ندارد حال چرا از این نتایج استقبال می کنند یک تناقض بزرگ است.
مجاهدین خلق و محاسبات اشتباه در عراق
حتی در صورت پیروزی علاوی در ائتلاف با دیگر گروهها و به دست آوردن کرسی نخست وزیری، تفاوتی در وضعیت سازمان تروریستی مجاهدین که در لیست گروههای غیر قانونی و تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا است به وجود نخواهد آمد این نکته نیز در صحبت های گذشته و جدید ایاد علاوی کاملا بارز است. فراموش نکنیم که علاوی نخستین کسی بود که در دوران حکومتش سازمان را خلع سلاح کرد و از آنها خواست تا مرتکب آذار و اذیت همسایه شرقی عراق نشوند.
انتخابات عراق و اداهای مجاهدین
رجوی ها خوب می دانند بازگشت به دورانی مثل دوران صدام امکان ندارد، پس این ویژه کردن چند تن از وزرای جدید عراقی تنها دو دلیل می تواند داشته باشد، اول اینکه با این کار قصد دارند به آستان بوسی دولت جدید عراق بروند تا شاید راهی برای بقای خود درعراق پیدا کنند، دوم اینکه با این تبریکات بتوانند افرادی را که در اردوگاه اشرف در بلاتکلیفی به سر می برند باز هم به امید های واهی سرگرم کنند.
رجوی به دنبال ارباب جدید در عراق – قسمت اول
در چند ماه گذشته سران فرقه مافیایی رجوی دوباره رو به عراق دراز کش شده اند تا بتوانند در عراق ارباب جدیدی پیدا کنند! سران فرقه رجوی اینبار چهار نعل در پی پس مانده های حزب بعث و به گفته خودش چند مزدور سابق سیا و انگلیس چنان له ؛ له زنان می تازد که نگو! اگر باور نمی کنید به سایت فرقه مافیایی رجوی نگاه کنید اصلی ترین موضوع برای فرقه رجوی انتخابات عراق هست
مجاهدین؛ دوستان یا دشمنان مردم
طبق معیارهای فکری و سیاسی، پرنسیب های اخلاقی و فرهنگی و نیز قوانین داخلی اتحادیه اروپا هر گروه و یا دسته ای که از سوابق تروریستی، کشتار شهروندان بی گناه و غیر نظامی برخوردار است بایستی از هرگونه امکان حمایت سیاسی یا مالی و معنوی محروم گردد. در حالی که افکار عمومی هم اکنون شاهد و نظاره گر است خانم مریم عضدانلو یکی از رهبران مخوف ترین گروه تروریستی دهه های اخیر در میان پارلمانترها و سیاستمداران یک کشور توسعه یافته و پیشرفته، حاضر و به راحتی از عملکرد و مواضع گذشته، تفکر و ایده های فرقه ای و مذهبی گروه خویش دفاع می کند و مقامات آلمانی را در میان بهت و ناباوری خطاب قرار می دهد