رهبران همیشه فراری مجاهدین و مریدان همیشه قربانی
آنچه که ما درباره رهبران و فرماندهان شجاع در طول تاریخ خوانده ایم یا شنیده ایم یا در فیلم ها و افسانه ها دیده و شنیده ایم بیانگر این بود که رهبران حقیقی همواره در پیشاپیش مریدان و پیروان خود بوده اند. اما رجوی نه تنها پیشتر و جلوتر از افراد خود نبوده بلکه همیشه در شرایط سخت، یا صحنه را ترک کرده و فرار را بر قرار ترجیح داده است و یا اصلا وارد صحنه نشده و نیرو هایش را به صحنه فرستاده است.
بتول سلطانی: رجوی در صدد خلاص شدن از شر بدنه است
سلطانی: رجوی یکبار در نشستی بعد از سقوط صدام حسین گفت که اگر همه این بدنه سازمان هم در راستای حفظ ظرف استراتژی ما جلوی درب اشرف کشته شوند خیالی نیست و طبق شناخت دقیقی که من از رهبری این سازمان دارم با حاشیه پردازی و جو سازی سعی در حفظ پادگان اشرف به مثابه ظرف ایدئولوژیکی و استراتژیکی سازمان دارد و در این میان به قوانین بین المللی و میثاق های جهانی مبنی بر حق حاکمیت دولت ها بر سرزمین شان آشکارا دهن کجی می کند.
تداوم فاجعه انسانی توسط سران مجاهدین
سران جنایتکار فرقه رجوی بعد از پدید آوردن یک فاجعه دلخراش در پادگان اشرف که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از اسیران فرقه شد هنوز هم به جنایت خودشان به شکل دیگر ادامه می دهند و اسیران اشرف را وارد اعتصاب غذا نا محدود کرده اند تا به خیال خود دیوار فروریخته فرقه را دوباره بسازند تا ابزار و امکان به اسارت نگه داشتن اسیران در اشرف را از دست ندهد.
اعتصاب غذا یا خودکشی تشکیلاتی در فرقه رجوی
همانگونه که فیلم ها وعکس های گزینشی وارسال شده وجهت دار این گروه نشان می دهد آنچه درآنروز و روز بعد از حمله پلیس عراق به اشرف رخ داد درحقیقت خودکشی تشکیلاتی برخی از این افراد وهمچنین قمه زنی برخی دیگربود آنها با فریاد یاحسین خود را زیرچرخ ها می انداختند.. عکس ها نشان می دهد تعدادی از این افراد قمه زده وفرق خود را شکافته اند تا هم صحنه را خونین نموده وهم برای تبلیغات مظلوم نمایی گروه خوراک تبلیغی فراهم آورند.
شمارش معکوس اردوگاه اشرف
فروریختن دیوار فیزیکی اشرف ک مطمئنا در آینده نزدیک منجر به فروپاشی دیوار تشکیلاتی و ذهنی افراد خواهد شد از یک طرف باعث خوشحالی خانواده ها شده که پس از سالیان بی اطلاعی از عزیزانشان می توانند امیدوار شوند که با آنان تماس گرفته و یا ملاقاتی بدور از حضور مسئوولین فرقه با آنان داشته باشند.تنها خوشحالی این خانواده ها از اقدام اخیر دولت آقای نوری المالکی امیدواری به پایان دادن چشم انتظاری 25 ساله از عزیزانشان در عراق می باشد.
غوغاسالاری رهبران مجاهدین
بی شک، مواضع مقامات دولت عراق چیزی جز اذعان به پایبندی به اجرای قوانین داخلی کشور عراق و تعهدات و مسئولیت های قانونی خویش نیست. پس چگونه است که رهبران بیمار مجاهدین با وجود علم و آگاهی به قوانین، تعهدات و میثاق های مطروحه همچنان به خواسته های غیر قانونی و مداخله جویانه خویش مبنی بر حضور بی قید و شرط در قرارگاه اشرف و خاک عراق اصرار و در این میان از غوغاسالاری و مهمتر از آن قربانی کردن نیروها و کادرهای تشکیلاتی خود نیز ابایی ندارند؟!!
چگونه می توان به ساکنین کمپ اشرف کمک کرد؟
اکنون جان 3500 نفر در اثر اعتصاب غذا در کمپ اشرف در خطر است و دولت عراق هیچ علاقه ای به زنده بودن این افراد ندارد و می خواهد به هر نحو ممکن این گروه از عراق خارج شوند رهبری مجاهدین باید بفهمد عراق جای حضور دائمی مجاهدین نیست و اگر این ماجرا ادامه یابد همه این 3500 نفر با مرگ تدریجی و یا در حوادث ناخواسته کشته خواهند شد ما در مقابل جان این افراد مسئول هستیم. پس شایسته است که همه تلاش کنیم و سازمان مجاهدین را زیر فشار قرار دهیم تا نیروهای خود را از جهنم عراق خارج نماید
مریم ناپاک
مریم ناپاک که نمی داند اربابانش پس از شکست طرح خاورمیانه بزرگ در پی فرار همه جانبه می باشند، معترض به اخراجشان از عراق می گوید: امریکا مسئول تأمین امنیت مجاهدین خلق و موظف است در چنین رویدادی دخالت کند «کوری عصاکش کور دگر شود» و در ضمن چنین تکلیف شاقی امریکا را ترسانده، می گوید وگرنه مجاهدین در صورت فراهم شدن شرایط به ایران باز خواهند گشت و شرط تشریف فرمایی به ایران را چنین بیان می کند: امریکا، مسئول تامین امنیت سازمان بوده و از اوباما می خواهیم تا در این رویداد دخالت کند.
مریم رجوی و اشک تمساح ریختن برای ساکنین اشرف
مریم رجوی شما نظری دادید که تا یک نفر باقی بماند از قرارگاه دفاع خواهیم کرد علت این نظریه هم از جانب شما این بود که درب اشرف هیچ موقع باز نشود چون اشرف مثل یک چاه است که اگر درب آنرا برداریم خیلی چیزها روشن خواهد شد ,مثل گور دسته جمعی , سر به نیستها , شکنجه ها , فشارهای روحی واساسی تر از همه اینها فشار هایی است که به زنان در این سالها درآن قرارگاه وارد آمده.
عاملان جنایت در اشرف، مجلس ختم در پاریس بر پا می دارند
چرا به خوش نشینان اوری تان دستور اعتصاب غذا نداه اید؟ آیا خود نیز در اعتصابید؟ ما می دانیم و افشا می کنیم که شما علی رغم مظلوم نمایی و ادعاهای حمایت از افراد قرارگاه اشرف، حاضرید برای بقای سیاسی فرقه خود هر چه بیشتر این افراد اسیر در عراق را به کشتن داده تا به اهداف شوم خود برسید، حال این کشتار توسط ارتش عراق یا بر اثر اعتصاب غذا و یا عملیات انتحاری و… باشد.
فرو ریختن اشرف، پیامی شادی بخش برای خانواده ها
مرحله دوم فروپاشی اشرف فرا رسیده و وارد مرحله تازه ای شده است دیوارهای اشرف فرو ریخته و اکنون عمر این فرقه به شماره افتاده است و باید منتظر ریزش زیاد نیرو در اشرف باشیم همانطوری که در همان روز اول تعداد زیادی فرار کردند. طی این دو هفته برای همگان مشخص شد که این زن و شوهر فقط دنبال قدرت هستند و برای رسیدن به آن حاضر هستند همه نیروهای خودشان را به کشتن بدهند.
گمانه زنی درباره فرایند فاجعه انسانی مسعود رجوی
این قربانیان نه خودکشی کرده و نه مورد تعرض و تهاجم کسی قرار گرفته اند، بلکه به وضوح توسط رهبران خود به کشتن داده شده اند. رجوی سال ها است با تکرار این ادعا که اگر اشرف بایستد جهانی بپا می خیزد و می ایستد، خواسته یا ناخواسته، آگاهانه یا اتفاقی بر روی یکی از مهمترین مولفه های فرقه ای تاکید می کند.