مسول مرگ برادرم، رجوی و سرکردگان این گروه است
متاسفانه پدر و مادرقربانی اخیر رجوی درحملات موشکی لیبرتی درحسرت در آغوش گرفتن جگرگوشه خود چشم انتظار بدرود حیات گفتند و سایر اعضای این خانواده به امید روزی بودند که بتوانند محمود را در آغوش بفشارند ولیکن انتظار این خانواده با به قربانگاه فرستادن محمود بتوسط رجوی و تشکیلات مافیایی اش به پایان رسید و برای همیشه داغدار شدند و مانده است لعن و نفرین ابدی این خانواده به رجوی و سایرسران تشکیلات آدمکش که بی محابا در پی رسیدن به قدرت و شهوت از اعضای نگون بخت خود مایه میگذارند
عهدنامه ی سال نو مجاهدین چهل ساله شد!
فرقه ی رجوی که در کمپ های عراق با سرنوشت مبهم و آینده ای نامطمئن مواجه شده بود، شاهد فروپاشی سرابی بود که رجوی ها سالها برای اعضا به تصویر کشیده بودند. جدا شدن از سازمان شدت گرفت و حکومت نوپای عراق نیز مزدوران صدام را در خاک خود برنمیتافت. سران سازمان مجاهدین خلق تلاش بسیاری کرد تا متحدان تازه ای درمنطقه پیدا کند که شامل عربستان سعودی و حتی اسرائیل می شد.
در فرهنگ رجوی کشتار مردم بی گناه معنی آزادی می دهد
گروه تروریستی داعش بخاطر جنایتی که در سوریه علیه مردم آن کشور انجام داده و عملا نشان دادند که شاخه ای از القاعده هستند و از کشته های آنان مدرکی بدست آمده که گواه این است که این تروریست ها با همکاری کشورهای مرتجع منطقه به سوریه اعزام می شوند تا با دامن زدن به آشوب ها و بر پایی جنگ حکومت سوریه را سرنگون کنند.رجوی ها به خاطر ماهیت تروریستی شان از این جنایت کاران حمایت و فکر می کنند که با سرنگونی دولت سوریه بعدا نوبت عراق خواهد شد
آیا زمانِ طرف حساب قرار دادن تک تک افراد نرسیده است؟
هر چند رجوی ها تلاش می کنند تا اینگونه جلوه دهند که در این ماجرا دولت عراق مقصر است اما تاریخچه این فرقه نشان می دهد که زجر کش کردن اعضای بیمار و قرار دادن بیماران در جاده مرگ، ربطی به شرایط پیرامون فرقه و منجمله حاکمیت عراق ندارد، بلکه نشأت گرفته از افکار ضد انسانی رجوی هاست. نگاهی به آمار طویلِ اعضای بیماری که در این فرقه در زمان صدام یا در هنگام کنترل نیروهای آمریکایی بر اشرف و یا در اروپا (که فرقه آزادی عمل زیادی دارد) بخاطر عدم رسیدگی و ممانعت از دسترسی به دکتر و درمان کشته شدند
مرگ اسرار آمیز«مسعود دلیلی»، مجاهد مجهول الهویه
جالب ترین قسمت برای رقت انگیز نمودن مرگ یک مجاهد از «لشگر فدایی پادگان اشرف» دسته پول ایرانی است که در کنار جسد قرار گرفته است.در ناحیه پادگان اشرف، تابستان و زمستان باد می وزد.عجیب است که دسته پولی در کنار جسد از جایش تکان نخورده و وانمود شده است از جیب مقتول که با نیروهای عراقی وابسته به ایران همکاری داشته افتاده است.اما مقتول چگونه توانسته است پس از مرگ پول هایش را از جیب بیرون کشیده و در کنار خود قرار دهد
پشت پرده مرگ مسعود دلیلی
مشخص است که مسعود دلیلی پس از جدایی از سازمان توسط همین سازمان و به فرمان شخص رجوی مجددأ ربوده شده و به اشرف برگردانده شده و پس از تحمل شکنجه ها در نهایت نیز توسط فرقه کشته شده است واین احتمال وجود دارد که برای رد گم کنی و نسبت دادن خود زنی دهم شهریور92 و نسبت دادن این واقعه به نیروی بیرونی و خارج از قرارگاه اشرف مسعود دلیلی را هم در همان زمان به قتل رسانده
فرقه رجوی و سوءاستفاده رذیلانه از عواطف خانواده ها
واقعیت این است که چنانکه خانواده اسدی با هوشیاری تشخیص داده اند هدف اصلی این فرقه نیاز مالی نبوده بلکه طراحی یک توطئه کثیف برعلیه خانواده ها با سوءاستفاده ازعواطف واحساسات انسانی وعمق احساس مسئولیت آنها درقبال عزیزانشان می باشد. فرقه جهنمی رجوی که خود عامل اصلی کشته ومعلول شدن اعضا است اکنون که با اعتراضات مستمرآنها روبرو گشته برای فرار از پاسخگویی و انحراف اذهان قربانیانش، خانواده ها راهدف قرارداده است
آیا با کشته شدن چند اسیر و گروگان رجوِی، بحران جمهوری اسلامی حل میشود؟
چون هیچ عقل سلیمی ارتباط بمباران مورد بحث و بحران های داخلی مورد ادعا در ایران را دریک سطح نمیبیند بنابراین دارندگان این عقل سلیم مسئله را طور دیگری تعبیر میکنند و آن تعبیر باین شکل است که برعکس، این بمباران ها، فقط وفقط خوراک تبلیغاتی سست و ناچیزی را بدست گروهی بنام گروه رجوی میدهد که از سر استیصال، مدت زمان گذار این ستون تا آن ستون رافرجی برای خود میبند وخودرا محتاج این حوادث!!
انحلال فرقه تروریستی مجاهدین تنها راه پذیرش اعضا در کشور ثالث است
رجوی ها با مانع تراشی در کار کمیساریای عالی پناهندگی و چوب لای چرخ انتقال اعضا به کشور ثالث گذاشتن، زمینه ساز کشته شدن اعضای اسیر در لیبرتی هستند، همانگونه که با مانع تراشی در مسیر خروج آنها از اشرف، باعث کشته، مجروح و معلول شدن چند صد نفر از اعضا شدند.تنها راه نجات خارج کردن اعضای اسیر از سیطره تشکیلاتی این فرقه مخوف است.
رجوی کجاست و چرا همچنان در مخفی گاه به سر میبرد؟
در مورد این سوال که رجوی کجاست گمانه زنی های زیادی است از اینکه به اردن و یا اسرائیل و یا عربستان گریخته و یا در پایگاهی بنام مرکوری دست آمریکایی ها است که مهم نیست کجاست و مهمتر از این که کجاست این است که چرا هنوز مخفی است مگر نباید بعد از در آمدن از لیست تروریستی احساس امنیت می کرد و خودش و نیروها را به کشورهای اروپایی میبرد و به فعالیت سیاسی می پرداخت و مگر در این شرایط حساس و اسف باری که سازمانش در آن قرار گرفته
ادامه دخالت های مجاهدین در امور داخلی عراق
فرماندهان مجاهدین طی سال های گذشته برای مخالفت با اخراج شان از عراق، تظاهرات سنی های طرفدار حزب بعث بر علیه دولت نوری المالکی را سازماندهی و پشتیبانی نموده اند.این مسئله زیر نظر گروه های عراقی قرار داشته و دخالت نامربوط مجاهدین در اوضاع عراق،عملا آنان را در بازی خونین بین شیعه،سنی و القاعده گرفتار نموده است.از طرفی مسعود رجوی رهبر غائب و فراری مجاهدین نیز با سخنرانی های مداخله جویانه و تحریک کننده بیش از هر زمانی اعضای مجاهدین را زیر خطرات مختلف قرار داده است.
ما مغز نمیخواهیم، قلب میخواهیم با چشم و گوش بسته!
این شیوه و تاکتیک تمامی گروه های فرقه ای است که از اینچنین شیوه هایی برای هر چه بیشتر در اختیار گرفتن ذهن و اندیشه و فکر نفراتشان از ان استفاده میکنند! سازمان حتی در درون خودش هم برای نفرات قسم خورده خود مراقب میگذارد! برای کسی که ده ها عملیات برایش انجام داده است و مسول نیروست شخص دیگری را بعنوان مراقب و بدون اینکه خود شخص بداند مراقب میگذاشت!