سی خرداد و گفتمان سازی تاریخی مجاهدین
برای کسانی که هنوز اصرار دارند فاز سی خرداد را مولود سهم خواهی مجاهدین از مدیریت سیاسی و اجتماعی تلقی و آن را مولود چالش های دو جریان سیاسی بدانند، شاید گذر این سه دهه و اتفاقات برآمده از آن بتواند آنها را متقاعد کند، که انگیزه های مجاهدین از خلق سی خرداد نه مولود سهم خواهی که حاصل یک تمامیت خواهی تمام و کمال با اهرم و ابزارهای ضدمدنی و متکی به خشونت و حذف صرف دیگراندیشی از حوزه و عرصه مدیریت جامعه بوده است.
تغییر خطی مشی در پیام مسعود رجوی
مسعود خان نتایج انتخابات به دست شما نیست بگذارید مردم خودشان نتایج را مشخص کنند گروههای وابسته به صدام سابق،اسرائیل امروز و بازیچه های تاکتیکی کشورهای غربی نمی توانند برای انتخابات درایران نظر بدهند چون در درون ملت نیستند و مردم ایران آنها راقبول ندارند،می توانید برای اثبات از نظر سنجی استفاده کنید
نشست مفتضحانه مجاهدین در پاریس
در 30 خرداد برابر با 20 ژوئن 2009 در پاریس محفلی با چند کارگر و مهاجر که همگی دستمزدهای روزانه و سرویس ایاب و ذهاب خود را دریافت نموده بودند تشکیل شد.در این نشست که مریم عضدانلو یا به عبارتی مریم رجوی کار سخنرانی و حرافی تو خالی را بر عهده داشت، دم از دموکراسی در ایران و حمایت از قرارگاه بد نام اشرف را می زد
یاوه گوئیهای مریم قجرعضدانلو در پاریس
در 30 خرداد برابر با 20 ژوئن 2009 که این نمایش دروغین از طرف چند خیمه شب باز انجام شد، تعدادی از افرادی که وطن فروشی آنها بیش از حد و مرز است و تعداد انها در این نشست شاید به بیش از 6000 نفر نیز نرسیده، ادعای افرادی را در آورند که برای کشور ایران سیاست گذاری می کنند و با نمایش دادن چند پلاکارد و شعار خواستند به قول خودشان از اعتراض مردم سوء استفاده نمایند.
فرقه ها چگونه عمل می کنند – قسمت هشتم
در فرقه مخرب رجوی اعضاء باید مراقب هم باشند. آنها باید هر چه درباره همقطاران خود می دانند یا می فهمند به مسئولان گزارش دهند تا از این طریق اعتبار خود را در نزد رهبرانشان بیشتر کنند. سیستم کنترل ذهن باعث می شود که آنها فکر کنند که یک عضو تمام عیار فرقه کسی است که بیشترین وفاداری خود را به رهبران نشان دهد
فرقه رجوی در سودای خون مردم ایران
سران فرقه رجوی نمی توانند از خون مردم ایران برای خودشان کیسه بدوزند مردمی که در تلاش هستند از طریق راه حل های دمکراتیک ومسالمت امیز به حقوق خودشان دست پیدا کنند ونه راه حل های شکست خورده وغلط سران فرقه اگر شما راست می گوئید بیائید بگوئید که روش هایتان اشتباه بوده بیائید بگوئید که نباید با صدام حسین هم کاسه می شدید شما حتی نمی توانید از خودتان انتقاد کنید بیائید از انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک بگوئید که چگون خانواده ها را از هم پاشیدید
مریم رجوی دروغگویی چاره ساز نیست
مریم قجرسعی کرد علاوه بر درو غگوییهای شاخدار به لاپوشانی وضعیت فرقه نیز بپردازد. بانو مریم قجر سعی کرد خیزشهای مردمی و خود جوش را به فرقه خودش ربط بدهد در صورتیکه همه اگاهان به مسائل سیاسی و بطور خاص انهایی که مسائل و تحولات ایران را از نزدیک دنبال می کنند در هیچ جا اشاره ای به نقش این فرقه نکرده اند.
سوء استفاده تبلیغاتی فرقه رجوی
در ایران یک خیزش ابرومند و مردمی وتماما ایرانی است و این خیزش شرافتمند و کاملا مردمی هیچ نیازی به حمایت سود جویان و فرصت طلبان و همکاران و مزدوران صدام حسین که دوشادوش رژیم بعثی با مردم ایران جنگیدند و خون ایرانیان را بر روی زمین ریختند را ندارند و هر گونه موج سواری بر روی خونهای پاک مردم شرافتمند ایرانی انهم با شعارهای سرنگونی استبداد دینی که شما و فرقه شما شاخص استبداد دینی در مناسبات فرقه ای خود هستید، هر وجدان اگاهی را می ازارد.
دیدار فرزند، آخرین خواسته آقای ساجدی فر
پدر غلامعلی ساجدی فر با صلیب سرخ و وزیر حقوق بشر عراق، رئیس پارلمان اروپا و مطبوعات در رسانه های گروهی سخن می گوید.او فقط یک خواسته دارد غلامعلی را ببیند وبعد… تسلیم سرنوشت شود.آیا این یک خواسته غیر منطقی است؟ آنهایی که انسانیت و وجدان بشری را به چالش می طلبند چه پاسخی در قبال این در خواست دارند.
قلعه اشرف در عراق و قلعه اوورسورواز در فرانسه – قسمت چهارم
روشن است که فرقه مجاهدین خلق در این وادی نیز کاری به پیش نخواهد برد و همچنان این مرده در قبر خواهد ماند، چنانچه ایرانیان در کشورهای مختلف جهان اجازه شرکت آنها را در صفوف اعتراضات خود به نتایج انتخابات ایران نمی دهند و این فرقه مجبور است در اجتماعات 10، 12 نفره با عکس مریم رجوی و مسعود رجوی و در انزوای کامل شرکت کنند.
خانم مریم عضدانلو از تغییر دمکراتیک صحبت میکند
ابتدا باید به خانم مریم عضدانلو رئیس جمهور تحمیلی و اقای مسعود رجوی رهبر عقیدتی فراری این فرقه گفت که این جوش وخروش واین خیزش مردمی در ایران هیچ ربطی به فرقه شما ندارد وحمایت سودجویانه فرقه شما فقط باعث بدنامی و زیر سوال رفتن مبارزات حق طلبانه مردم شریف ایران میشود چون مردم شریف و بسیار اگاه ایران هیچوقت همدستان و مزدوران صدام حسین در تجاوز به خاک ایران و ترور و قتل و به خاک و خون کشیدن شهروندان ایرانی را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
تلاش گروه تروریستی مجاهدین و هشیاری ما
گرچه فهم ودرک توقعات جوانان ایران زمین درشرایط کنونی قابل پذیرش می باشد ولیکن هشیارباشیم _ حمله به مراکزنظامی وانتظامی _ به آتش کشیدن وسائل نقلیه عمومی _ حمله به بانکها وادارات دولتی _ شلیک گلوله ازمکان های پنهان بسوی تظاهرکنندگان و وشعارسرنگونی ازجمله حرکت ها واقداماتی است که بقایای این گروه تروریستی دردستور کاری خود قرارد اده اند