تلاش مضحک مجاهدین برای مصادره میراث ماندلا
فرقه تروریستی مجاهدین خلق با این عنوان که”میراث ماندلا در مقاومت ایران زنده است”به شکلی کاملا مضحک در چند روز اخیر تلاش کرد به نوعی میان فعالیت های خود و ماندلا ارتباط برقرار نماید! این از ویژگی های فرقه است که در مواقعی چون فوت شخصیت های محبوب و تاثیرگذاری مانند ماندلا خود را وسط میدان انداخته و سعی می کند سوار بر موج ایجاد شده خود را به ساحل مشروعیت برساند.
وظیفه انسانی قربانیان، منتقدین و جداشدگان در قبال گروه رجوی
پاشنه آشیل گروه رجوی در فعالیت های حقوق بشری و افشای نقض حقوق انسانی اعضای جدایی خواه و فریب خوردگان تشکیلات مجاهدین است.پاشنه آشیل مجاهدین در ترورهایی است که از ۴۰ سال پیش شروع شده و اکنون در قالب ها و شکل های مختلف از عراق تا کشورهای اروپایی گسترش یافته و برای جامعه بین المللی به چهره ای کریه و غیر قابل تحمل تبدیل گردیده است.پاشنه آشیل رجوی در باز گرداندن او به لیست جادویی تروریسم بین المللی است.
چهل و دو تن شاهد وقایع کمپ اشرف کجا هستند؟
همزمان با فعالیت شدید رجوی برای پخش گسترده این مطالب در مطبوعات غربی در راستای مشروعیت بخشیدن به اعتصاب غذای تشکیلاتی مجاهدین خلق، مسئولین تحقیق در عراق تاکید می کنند که اگر چه همین بیانیه و نظرات منعکس شده بر حق دولت عراق برای تحقیق تاکید دارد و به مسئولین عراقی اجازه می دهد و میخواهد تا با چهل و دو تن شاهدین این واقعه مصاحبه کنند ولی سازمان ملل تا این لحظه نتوانسته این شاهدین عینی را در اختیار محققین امر قرار دهد.
محاکمه ۱۲۰ تن از سران مجاهدین درعراق درچشم انداز است
خبرخوشی درراه هست که عنقریب شماری به استعداد 120 تن ازعوامل سرکوب و سران تشکیلات مافیایی رجوی در دستگاه قضایی عراق محاکمه و پاسخگوی اعمال مخرب و ضدانسانی خود خواهند بود. مریم قجر بشدت ازاین واقعه درهراس است
به نقض حقوق بشر ما قربانیان مجاهدین خلق هم رسیدگی کنید
من و دیگر قربانیان فرقه مافیایی و تروریستی رجوی تقاضا می کنیم که به نقض حقوق بشر در درون تشکیلات فرقه رجوی هم رسیدگی شود چون ما هم بخشی از قربانیان خشونت و دیکتاتوری یک رهبر خود کامه هستیم که بهترین دوران زندگی مان در درون تشکیلات فرقه گرایانه رجوی با بدترین نقض حقوق انسانی سپری شده و هنوز هم از ان رنج می بریم.
افاضات جدید مریم عضدانلو در مورد حقوق بشر
ایشان در این سخنرانی کذایی خودش در حالی از حقوق بشر و آزادی و از این قبیل شعارهای تو خالی دم زد و برای مردم ایران نسخه پیچید که بیشترین نقض حقوق بشر را در تشکیلات مخوف این فرقه توسط خودش و شوهر فراری اش علیه نیروهای سازمان روا داشته است و آنها را از اولیه ترین حقوق انسانی نظیر ازدواج و ملاقات با خانواده محروم کرده است و برای نیروهای معترض در زمان صدام زندان و شکنجه و اعدام دایر کرده بود.
رجوی خود بزرگترین گروگانگیر در دنیاست
آقای حدادی که بشدت نگران سرنوشت برادرش بود گفت متاسفانه چند روز پیش با خبر شدیم که برادرم هم جزء نفرات اعتصاب کننده در کمپ لیبرتی است و این مسئله خانواده ما را حسابی نگران سرنوشت برادرمان کرده است. وی اضافه کرد اگر بحث رجوی مفقودی و به گروگان گرقتن چند تن از سرانش است پس خود وی چه جوابی دارد که به ما بدهد، که 26 سال است برادرمان را بعد ازاغفال درکمپ های خود درعراق بدون اینکه کوچکترین خبری از وی به ما بدهد محبوس و به گروگان گرفته؟
فرقه رجوی و استراتژی حیات خفیف و خائنانه
روزی برای اعمال فشارهای روحی و روانی بر اعضای جداشده در تیف به اربابان جدیدش گزارش و راپورت می دهد که این اعضا به این دلیل ازاین فرقه جداشده اند که حاضر نشدند سلاح خود را تحویل بدهند و کماکان از مشی مسلحانه حمایت می کنند!!! روزی دیگر به ژنرالهای آمریکایی گزارش می دادند که اینها کماکان برضد امپریالیزم هستند و دلیل جدایی آنها این بود که چرا ما با آمریکایی ها رابطه برقرار کردیم؟!!
ادعای نخ نمای مجاهدین درباره شهادت مهندسان ایرانی در عراق
رسانه های وابسته به مجاهدین امروز با درج خبر شهادت کارکنان شرکت نفت کشورمان در استان دیالی عراق، ضمن همراهی با تروریست های تکفیری، دولت مالکی را عامل مستقیم ترور این افراد معرفی کرده اند.در حالی که دولت عراق به شدت به دنبال بهبود صنعت نفت و بالا بردن میزان تولید روزانه خود از طریق استفاده از کارشناسان و مهندسان نفتی داخلی و خارجی است، گروه مجاهدین این ادعای مضحک خود را مطرح کرده است.
سوءاستفاده فرقه تروریستی رجوی از درگذشت نلسون ماندلا
سؤال اینجاست که چرا رجوی زمانی که رئیس جمهور ایران خاتمی با نلسون ماندلا دیدار کرد، او را نوکر جمهوری اسلامی ایران خواند و خود رجوی میگفت که هرکس با اینها دست بدهد ازهمان جنس است. براستی پس چرا حالا برایش کف میزنند و اورا یک رهبر ملی میدانند؟
فشارهای روانی و نقض حقوق بشر در فرقه رجوی
بارها گفته و مجددا تکرار میکنیم که جان و روان گروگان های رجوی در اردوگاه لیبرتی در خطر است و مسئولیت هرگونه عواقب نقض آشکار حقوق بشر در این اردوگاه توسط سران فرقه رجوی متوجه مسئولین بین المللی است که در انجام وظایف خود عمدا کوتاهی کرده و دست رجوی را در این رابطه کاملا باز گذاشته اند و حتی از بیان علنی آنچه خود شاهد آن هستند نیز سرباز میزنند.
بیاد «گوهر»هایی که هیزم آتش قدرت طلبی شما شدند
ای بی وجدانهایی که شرافت را فروختید، با شما هستم که همه عزیزانم را گرفتید و به دروغ خود را ضدامپریالیسم معرفی نمودید! آیا امروز که به منتقدین خود ناجوانمردانه حمله آورده اید می دانید ثروت نجومی امروزتان محصول همان رنج و خونها و دربدری های نسل ماست؟ آیا می دانید پولهایی که به جیب همان کارگزاران امپریالیزم سرازیر کرده اید تا کشورمان و آرمانمان را به باد بدهند محصول نابودی ماست؟