پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
اسیران اشرف، پناهنده یا قربانی 31 شهریور 1390

اسیران اشرف، پناهنده یا قربانی

در دوران دیکتاتور سابق عراق (صدام). کشور عراق به هیچ عنوان کشوری پناهنده پذیر نبوده است. و از فرقه رجوی به عنوان” جماعه مجاهدین” یا” جماعه رجوی” اسم برده می شد. و رجوی شخصا در نشست های درونی به اعضاء خاطر نشان میکرد” موقعیت ما در عراق دوستان سید الرئیس میباشد.”. علاوه بر اینکه به هیچ وجه موقعیت پناهندگی به هیچ یک از اعضای فرقه ابلاغ نگردیده بود.

جایگاه مسئول اول در فرقه مجاهدین ضد خلق 31 شهریور 1390

جایگاه مسئول اول در فرقه مجاهدین ضد خلق

فرقه و تشکیلاتی با این مشخصات چگونه میتواند مدعی برگزاری آزادانه انتخابات درون تشکیلاتی و انتخاب مسئول اول سازمان باشد؟ مریم قجر عضدانلو با بیشرمی وصف ناپذیر مدعی است که انتخاب مسئول اول در سازمان مجاهدین خلق از مظاهر دمکراتیسم درونی مجاهدین میباشد. وی در مراسم انتخاب مسئول اول جدید فرقه در پانزدهم شهریورماه سال جاری ادعا نمود که تکیه بر رهبری جمعی و رهبری مسئولیت پذیر و قابل انتقاد یکی از مشخصه های سازمان مجاهدین است.

این دیوار بالا بلند، قد و قواره برادر مسعود نیست 31 شهریور 1390

این دیوار بالا بلند، قد و قواره برادر مسعود نیست

شخص رجوی درموضع مسئول جلسات مغزشویی ضمن مظلوم نمایی احمقانه ودجالگری مدرن! با بیان اینکه آب ندارم. خانه ندارم ‍. خاک ندارم. قدرت ندارم. سلاح وتجهیزات آنچنانی ندارم وچی وچی های دیگررا ندارم با نشان دادن عکس شخصی که با تقلای زیاد و با جون کندن بی ثمراصرار بر بالا رفتن ازدیواری را داشت که مدام با دو دستانش لبه دیواررا میگرفت وبا دوپایش تلاش میکرد که خودرا بالای دیواربکشاند ولیکن هربار به طرز ناگوار و دلخراشی نقش برزمین میشد

رجوی و کابوس فرار نیروها 30 شهریور 1390

رجوی و کابوس فرار نیروها

سه تن دیگر از یاران اسیرمان خوشبختانه دیروز یکشنبه موفق به فرار از اسارتگاه اشرف شده اند، قبل از هر کلامی باید از صمیم قلب به آنها تبریک بگویم و آرزوی موفقیت کنم. این خبر از جهات بسیاری برایم خوشحال کننده بود از آزادی دوستان دیگرمان و از اینکه میتوانند از این پس در دنیای آزاد و فارغ از فشارهای خرد کننده تشکیلات جهنمی فرقه رجوی زندگی آینده خود را رقم بزنند و از اینکه این فرارها نوید بخش فروپاشی محتوم تشکیلات فرقه و محو اندیشه ارتجاعی رجوی است.

یک گام دیگر به پیروزی نهایی برای اسرای اشرف و فعالان حقوق بشر 30 شهریور 1390

یک گام دیگر به پیروزی نهایی برای اسرای اشرف و فعالان حقوق بشر

درشرایطی که صدام حسین سرنگون شده سازمان مجاهدین قلدرمابانه سعی بر تحمیل تشکیلات جهنمی خود در عراق داشته است و اینک با حرکتی که کمیساریای پناهندگی سازمان ملل انجام داده گامی مهم و حیاتی برای برچیدن تشکیلات این سازمان در عراق و بر رسمیت شناختن حق تک تک افراد برای زندگی آزاد برداشته شده است و شکی نیست که این امر برای تمامی منتقدان و فعالان حقوق بشر یک پیروزی مهم بشمار می‌رود.

سازمان تروریستی مجاهدین و افزایش تهدیدها علیه جداشدگان 30 شهریور 1390

سازمان تروریستی مجاهدین و افزایش تهدیدها علیه جداشدگان

بنابه اطلاعات واصله در ادامه تهدیدات و حمله های فیزیکی و روحی روانی عوامل تشکیلاتی فرقه مجاهدین خلق در پاریس در دوماه اخیر و سپس ضرب و شتم آقای بهزاد علیشاهی در هلند، این بار در یک هفته اخیر یکی ازاعضای جداشده سازمان، آقای محمد رزاقی پس از تعقیب های خیابانی از سوی مجاهدین خلق به مرگ تهدید می شود. البته جا دارد فعالین حقوق بشر در ایران و اروپا و هکذا امریکا با حساسیت ویژه این گستاخی گروه گشتاپوی رجوی را با دقت و قاطعیت تمام، ابتدا افشاگری و سپس محکوم نمایند

ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت ششم 30 شهریور 1390

ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت ششم

” مریم” می گفت: بر سردر این قرارگاه نوشته شده است”فدا و صداقت”! اما تنها چیزی که وجود نداشت این دو بود. یکبار مسعود می گفت: اشرف خروجی ندارد، و” مشت آهنین” در انتظار کسانی است که قصد خیانت و جداشدن از ما را داشته باشند، سالها مسعود رجوی عربده می کشید و همه را تهدید می کرد، خیلی ها را زندان و شکنجه کرد و حتی می کشت، اما امروز این درب دیگر در اختیار سازمان نیست و سازمان به پایین تراز این درب عقب رانده شده است، همه جا گرد و خاک و کثیف است و پر از خاطرات سیاه و تاریک.

ستیزه جویان مجاهدین و پارادوکس امریکایی 30 شهریور 1390

ستیزه جویان مجاهدین و پارادوکس امریکایی

فرقه ی مجاهدین برای بیش از دو دهه آشکارا در خدمت حکومت صدام منفورترین و مستبدترین رژیم منطقه ی خاورمیانه بودند و از حمایت رژیم بعثی به خود می بالیدند. پس از سرنگونی رژیم صدام سران مجاهدین که از این رویداد مات و مبهوت مانده بودند برای بقای تشکیلات مخوف خود دست به هر کاری زدند تا شاید در معادلات منطقه ای، بین المللی و شرایط متغیر جهانی به بازی گرفته شوند. آنان به شتاب اما به شکلی حماقت آمیز درصدد بر آمدند تحت حاکمیت نیروهای امریکایی قرار گیرند

اگر مجاهدین را ترک کنید از بین می روید 30 شهریور 1390

اگر مجاهدین را ترک کنید از بین می روید

یکی از مهمترین بحث ها که بعد از سرنگونی پدر خوانده رهبری فرقه روی میز فرقه بود بحثی بود که شما نباید سازمان را ترک کنید از سازمان جدا شوید زندگی بیرون از مناسبات سازمان شما را از بین می برد. در پادگان اشرف عجب روزگارتلخی داشتیم یادم می آید در یک نشستی که مژگان، رقیه عباسی، زهره قائمی، مسئولیت نشست را بر عهده داشتند در نشست گفتند هر فردی از سازمان جدا شود در زندگی عادی نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد و سریع از بین می رود.

آخرین تلاش های لابی فرقه مجاهدین در کنگره امریکا 29 شهریور 1390

آخرین تلاش های لابی فرقه مجاهدین در کنگره امریکا

البته ماجرای شل ماندن سر کیسه گروه تروریستی مجاهدین گویا برای شماری از نمایندگان کنگره قابل بهره برداری ارزیابی شده و تصمیم گرفته اند در یک سراشیب پرسقوط و بی حاصل، مجاهدین را سرکیسه نمایند ولی در هرحال این اقدامات نهایت بی توجهی و ایران هراسی هیئت حاکمه امریکا را برملا می کند که برای هر دشمنی با ایران دست به هر عمل غیر متعارف سیاسی و بین المللی میزند.

آب در هاون کوبیدن فرقه رجوی – قسمت دوم 29 شهریور 1390

آب در هاون کوبیدن فرقه رجوی – قسمت دوم

اگر رجوی خود خواه نبود در 3 مرحله جمع بندی خود واحترام گذاشتن به هیئت اجرایی می توانست سرنوشت خود را طور دیگر رقم بزند وحتی رجوی به خواسته اعضای شورای ملی مقاومت هم احترام نگذاشت وفقط یک نفر در این گروه می توانست تصمیم بگیرد وخود رجوی بود. نام این تصمیم ها را هم می گفتند تصمیم رهبری تا کسی هم نتواند اعتراض نماید و اینطور شد که رجوی فرقه خود را با عمر صدام یکی کرد وتمام تصمیم ها با منافع صدام باید هم خوانی می شد.

هشدار: جان مخالفین مسئول اول فرقه رجوی در خطر است 29 شهریور 1390

هشدار: جان مخالفین مسئول اول فرقه رجوی در خطر است

این مخالفت ها اگر چه در ظاهر مخالفت با کاندید مورد نظر رجوی ها بود اما در باطن خود و بدلیل ساختار فرقه یک اعتراض و نه بزرگ به شخص رجوی و مریم قجر بوده است.بنابراین اگر چه رجوی ها بعد از شکست پروژه خارج کردن نام فرقه از لیست سیاه وزارت خارجه آمریکا دنبال این بودند که بگویند فرقه شان فرو نپاشیده و برای گریم کردن چهره دیکتاتور خود به ترفند انتخابات با چند کاندید متوسل شدند

blank
blank
blank