تردید دولت آمریکا در خروج مجاهدین از لیست تروریستی
از سال گذشته که دادگاه استیناف واشنگتن خواستار بازنگری وزارت امور خارجه آمریکا در مورد استاتوی سازمان مجاهدین خلق شده بود،جنگ طلبان و لابی های صهیونیستی فعالیت های خود را برای تعیین وضعیت جدید سازمان مجاهدین به میزان قابل توجهی بالا برده اند. بر اساس گواهی تلویزیون آمریکا (رایزنی های سازمان مجاهدین خلق در آمریکا)،هر کدام از این لابی ها بین 25000 تا 40000 دلار برای هر فعالیت مقطعی از سازمان مجاهدین پول دریافت میکنند.
گواهی به یک حقیقت در رابطه با مجاهدین
رهبران گروههای فرقه ای ازخود تصویری در اذهان کادرهایشان بوجود می آورند که گویی جهان بخاطر آنان خلق شده و آنانند که پاسخ تمام سوالات تاریخ هستند و از اینرو از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند! در سازمان فرقه ای مجاهدین هم حقیقتا همینطور بود. یعنی در عمیقترین لایه های ذهن نیروها این بود که این مسعود و مریم هستند که از لحاظ صداقت و پاکی در منتهای تکامل قرار دارند و بهمین دلیل بایستی بمانند خداوند همیشه و در همه حال آنان راحاضر و ناظر عملکردهای خود داشته باشند.
برنامه های سیمای فرقه رجوی شادی و جشن است یا مشغول کردن اذهان”اشرفی ها”؟!
خودم چندین سال در بطن ترانه خوانی ها و ساز و آوازها بودم. تمامی ترانه ها و آهنگ ها توسط 2 نفر به اسم ” کامیار” و” همایون” نواخته شده و ادیت می شود و فقط نفر ترانه خوان از روی آهنگ می خواند، سپس همه نفرات داخل سالن جمع شده و به هر کسی یک ساز داده می شود که حتی بلد نیست اسم آن ساز چیست؟سازمان همه کارهایش اینطوری است، ظاهری شیک و آراسته درست می کنند و اهداف و کارهای کثیف و پلید” رجوی” را پشت آن سازماندهی می کنند و اسمش را هم می گذارند” تلاش برای آزادی خلق قهرمان”.
انحلال بجای خروج از لیست تروریستی، دستاورد رجوی ها از وطن فروشی
بعد از آن همه مزدوری و خوش خدمتی برای آمریکایی ها، بعد از آن همه جاسوسی و وطن فروشی، بعد از آن همه پول دادن به نفرات از دور خارج شده ریز و درشت غربی برای شرکت در مراسم فرقه و بعد از آنکه در چند سال اخیر در مراسم فرقه در پاریس در نبود سخنران ایرانی سخنرانان خارجی با دریافت پول کلان صف می کشیدند، معلوم است که این ضربه باید برای رجوی ها شوکه کننده و سوال برانگیز باشد چرا که نه تنها خبری از خارج کردن نام فرقه از لیست تروریستی نیست بلکه آمریکا می گوید باید سازمان شان را منحل کنند.
توهم رهبر عقیدتی مجاهدین و گزارش اف بی آی
گزارش اف بی آی تصریح دارد که کادرهای کلیدی وتشکیلاتی مجاهدین خلق با اعضای ناآگاه کنگره امریکا در تماس مداوم و مسستمر هستند و به لابی با این افراد تحت پوشش حقوق بشر می پردازند در حالی که از نیات و انگیزه های درونی خود حرفی نمی زنند و هرگز در باره ی واقعیت ساخت ذهنی رهبر عقیدتی مجاهدین که مبتنی بر مطلق انگاری، بنیادگرایی مذهبی و رد الگوها و مدل های فکری لیبرالیسم و آزادی اندیشه است به اعضای کنگره امریکا سخنی نمی گویند.
پدیده فرار در فرقه رجوی
بخاطر دارم که سال 1385 تعداد زیادی از کادرهای بالای سازمان از تشکیلات جدا شدند و اغلب آنها هم بصورت فرار از مناسبات خود را به کمپ پناهندگی آمریکاییها که جنب اشرف برپا شده بود رساندند. از جمله آن افراد می توان از عماد باقری، پرویز فرهمند، نصرالله آذری، البرز سالمی، حمید محبی و تعدادی دیگر نام برد. که سازمان در درون مناسبات برای توجیه این واقعه برای اعضای خود بحثی پیرامون «اپورتونیسم» را راه انداخت که حدود یک سال طول کشید تا همه لایه های تشکیلاتی را در این باره توجیه کرد.
رجوی های خونریز کماکان راه را بر خروج مسالمت آمیز اسیران از اشرف می بندند
رجوی ها هرگز خواهان حل مسالمت آمیز مسئله اسیران اشرف نبوده و نیستند و حتی حالا که بهانه از دست شان گرفته شده و نیروهای غیر عراقی همچون دولت آمریکا و صلیب سرخ جهانی هم وارد موضوع شده اند باز با تمام توان دنبال کارشکنی بوده و جلوی هر راه حلی ایستاده اند و قصد دارند به هر قیمت اسیران اشرف را به کشتن بدهند.
پناهنده نبودن ساکنان پادگان اشرف از زبان سفیر آمریکا و قوانین بین المللی
از مهم ترین بخش های سخنان جفری آنجاست که یکی از ادعاهای کذب مجاهدین خلق را زیر سوال می برد. این ادعای کذب مربوط به بحث پناهندگی مجاهدین خلق است. جفری بیان داشت که”مجاهدین خلق باید با انحلال سازمانشان این اجازه را به کمیساریای پناهنگی سازمان ملل بدهند تا آنها را ثبت نام کنند و در مرحله بعد زمینه انتقال آنها به نقطه ای دیگر از خاک عراق فراهم شود.”
مرگ مهدی افتخاری و ریاکاری مریم رجوی – قسمت دوم
خانم مریم رجوی شما نباید یادتان رفته باشد که وقتی اخبار آزار، اذیت و شکنجه نیروها و اعضای مجاهدین در داخل قرارگاههای مجاهدین و به خصوص اشرف به بیرون درز کرد شما از قول افرادی مثل مهدی افتخاری و علی شکری (معروف به علی باقری) و… که همیشه در نشست ها سوِژه بودند و مورد دشنام های رکیک و هتاکی های ناجوانمردانه قرار می گرفتند، در تکذیب افشاگری جدا شدگان به دروغ اطلاعیه صادر کردید
آمریکا نیز خواهان اخراج مجاهدین از عراق شد
انتقال اعضای کمپ اشرف به هر نقطه دیگری غیر از اشرف مساوی است با فروپاشی و از هم گسیختن زنجیری که رهبری سازمان آنها را به اسارت کشیده است. این موضوع را قبل از هر کس خود رهبری مجاهدین می داند کما اینکه اولین کسی که در مورد اظهارات سخنگوی آمریکایی موضعگیری کرد، محدثین از رهبران مجاهدین بود که بشدت از آن انتقاد کرد و حتی گفت «اعضای کمپ اشرف حتی به بهای مردن هم باشد خواهان ماندن در اشرف هستند.»
اسیران اشرف تا دیر نشده بجنبید!
سازمان مجاهدین مانند تمامی گروههای فرقه ای توان تحمل کسی که ساز مخالفت بزند را نداشت و از هرگونه تلاشی برای خفه کردن او فروگذار نمیکرد.در سال 1368 که مهدی افتخاری به انقلاب خود ساخته رجوی نه گفت او را به مرگ تدریجی محکوم کردند. در هر نشستی حتی نشست های بزرگ او را سوژه و بطرز بی رحمانه ای تحقیر میکردند.آنچنان اورا تحت فشارهای روحی و روانی گذاشته بودند که بطور واقعی از حالت عادی خارج شده بود.
پدیده مغز شویی و تلقینات مذهبی در فرقه رجوی – قسمت اول
سازمان مجاهدین خلق از سال 1364 بحث های موسوم به تحول جدید ایدئولوژیکی یا انقلاب ایدئولوژیک (Ideological mutation) را در سازمان و در مناسبات درونی خود آغاز کرد که این تحول ایدئولوژیک با طلاق خانم مریم عضدانلو ازآقای مهدی ابریشمچی و ازدواج او با مسعود رجوی شروع گشت و این ازدواج موجی از تغییرات اساسی و بنیادی را در سازمان بهمراه داشت که طی آن تمامی ساختارهای فرماندهی و بنیادی سازمان منحل شد