اعتراف یک عضو مرکزیت سازمان به شکست کامل فرقه و بلاتکلیفی نیروها
فردی بنام اسماعیل وفا یغمایی که یکی از اعضای مرکزیت سازمان بوده است در نوشتاری خطاب به مریم رجوی که در یکی از سایت های حامی این فرقه درج شده است به نکات بسیار مهمی اشاره می کند. او در حالی که هنوز بر حمایت خود از فرقه تاکید دارد اما برای آنکه تکلیف خود را بداند از مریم رجوی می خواهد که بجای برخورد احساسی که تنها برای درون فرقه مصرف دارد به تحلیل اوضاع پرداخته و به جای شعارهایی همچون آلترناتیو بودن و… که هیچ جایی در واقعیت ندارد، حقیقت موجود را به هواداران و حامیان خود بیان کند.
یادی از بهروز ثابت از قربانیان ۱۹ فروردین اشرف
یادم نمیرود که در جلسات عملیات جاری موسوم به طعمه درسال 81 که با حضور و مسولیت شخص رجوی ترتیب داده شده بود هنگامی که شخص ناراضی بنام امیرموثقی با فحاشی وضربات مشت ولگد گماشتگان رجوی به بیرون جلسه منتقل شده بود وسالن جلسه زیرخفقان موجود تماما درسکوت معنی دار فرورفته بود به ناگهان ازقلب سالن چهارهزارنفری فریادی برخاست که من هم خسته شدم ومیخواهم بروم.
از وقاحت و بی شرمی مسعود و مریم متعجب می شویم
از جمله مواردی که همیشه در نشست های ایدئولوژیک گفته می شد تهدید درون سازمان و نیروهای بورژوازی بود، در این رابطه بحث ها و نشست های کشافی برگزار می شد و تک تک نیروها در این رابطه زیر تیغ می رفتند که چرا گرایشات درونی نسبت به بورژوازی دارند اما در کمال تعجب دیدیم مریم و مسئولین تراز اول سازمان قبل از شروع حمله آمریکا به عراق به پاریس گریختند.
سکوت مرگبار رجوی خائن
هر چند که رجوی با دجالیت منحصر به خود در هر بار فرار و جاخالی دادن مبارزاتی آن را رنگ و لعاب سیاسی و ایدئولوژیک داده و بر ضرورت این اعمال ننگین خود نشست های مبسوطی برای اعضای سازمان بر گزار و توجیهاتی را ارائه می دهد.اما این سکوت مرگبار او از 29 بهمن 89 معنای جدیدی به خود گرفته است که با درگیری 19 فروردین و ادامه سکوتش سئوالات زیادی را در اذهان عمومی تداعی می کند.
جسم بی قلب اعضاء مجاهدین
در سایت های خبری خواندم رضا شیر محمدی ایست قلبی کرده، خداوند از سر تقصیراتش بگذرد. بعضی از افراد داخل تشکیلات رجوی مدت زمان زیادی است که ایست قلبی کرده اند یعنی ارزشگذاری فرقه رجوی بر این است که افراد باید هر آنچه که ارزش های انسانی ست و قلب برای آن می تپد را از خود دور کنند و متاسفانه رضا شیرمحمدی از جمله کسانی بود که به این خواسته ی رجوی لبیک گفته بود.
عقب گرد ارتش آزادیبخش مجاهدین و حرکت به سوی غرب
اصولا اگر یک نگاه گذرا به کارنامه رجوی بیندازیم بخوبی مشاهده میکنیم که ایشان در تمامی سرفصل ها هنگامی که از بیرون خود تحت فشار قرار میگیرد از مواضع خود براحتی عقب نشینی میکند و برای این عقب نشینی هم دهها دلیل میاورد. و این بدلیل بی مایگی و بی اصالت بودن ایشان است. روزگاری امریکا جهانخواربود و سرود نبرد با امریکا میساختند وحتی قبل از پیروزی انقلاب در تهران امریکایی ترور میکردند ولی وقتی تحت فشار ارتش امریکا قرار گرفتند از امریکا بعنوان دوست و متحد استراتزیک خود یاد میکنند.
قسمتی از متن ویدئو افشاگرانه دکتر علیرضا نوری زاده
دستور داده بودن برین جلوی تانک ها بپرین.برین جلوی بولدوزرها بپرین.دستور بود!آقای رجوی خون میخواد.والا مجلس روضه اش رو توی سیمای آزادی چه جوری برپا کنه؟عین اینکه مردم رو خر تصور کردن!نشسته پشت جعبه آینه،عروسک پشت پرده،یه عده بچه بیگناه مجروح بدبخت که از زندان اومدن یا مجروح شدن اونجا رو برانکارد و روی صندلی نشستن بعد ایشون بغل گوشش هم برادر ابریشمچی داره اسم ها رو میگه.
مدیر مرکز تحقیقات ایران مدرن روسیه: غرب نیز تروریست های خوب و بد خود را دارد
رجب صفروف، مدیر مرکز تحقیقات ایران مدرن روسیه نظرات خود را درباره رابطه بین غرب و جمهوری اسلامی با روزنامه پراودا در میان گذاشت. غرب امیدوار است که گروه مجاهدین به ابزاری برای مهار ایران تبدیل شود. مجاهدین در حقیقت به طور فعالانه ای در طی 20 سال اخیر با غرب همکاری کرده است. آنها با دشمن قسم خورده ایران یعنی صدام حسین همکاری می کردند. صدام حسین نیز از آنها برای پیشبرد منافع خودش در مواقع لزوم استفاده می کرد.
“اشرف” به صفت یک پادگان فرقه ای بسته، دیگر نمیتواند در خاک عراق وجود داشته باشد
درست 8 سال است که عراق تحت فشارهای نیروهای آمریکا و لابی های صهیونیستی در غرب مجبور بوده است همدستان صدام حسین در سرکوب و کشتار فجیع مردم عراق را تحمل کند اما بالاخره کاسه صبر آنان روزی لبریز خواهد شد و آنوقت تر و خشت با هم خواهد سوخت. دولت عراق حق دارد و موظف است که منافع ملی خود را بر منافع هر کس دیگری ترجیح دهد و این بر عهده خانواده ها و جداشدگان است که برای نجات عزیزان و دوستان خود هر تلاشی میتوانند انجام دهند و کسی جز آنان نماینده واقعی افراد داخل پادگان اشرف نیست.
خانم مریم رجوی گوش کن!
شاید باورتان نشه ولی ایندفعه هیئت وزیران عراق برای اخراج حتمی فرقه رجوی مصوبه ای را گذرانده که بی شک آرزوهای مخرب شما را تیره ودر کنارش دادو فغان مادران و پدران پیری که یکسال در جلوی درب اشرف به انتظار دیدار فرزندانشان نشسته اند روزگار سیاه و پرنکبتی را در این 9 ماه بحول قوه الهی وبا افشاگری های جانانه رقم خواهند زد.
رهبران مجاهدین و جشن خون
مسعود ومریم رجوی که ایدیولوژی خون را نمایندگی میکنند برعکس اصرار دارند که نیروها همچنان دراردوگاه اشرف بمانند تا با تکرار سناریوی تحریک و وادار کردن آنها به درگیری با نیروهای حفاظتی عراقی باز خون بریزند واز خون این قریانیان برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده نمایند.براستی اگر ماندن دراردوگاه اشرف ومقاومت تا آخرین نفر وآخرین سنگر یک وظیفه ملی وانقلابی وشرافتمندانه است پس چرا آنها فرار را بر قرار ترجیح داده واز این سعادت محروم شده اند؟
مجاهدین: «اصراری برای ماندن در خاک عراق نداریم»
موسی افشار، یکی از اعضای”شورای ملی مقاومت ایران” در پاریس در گفتوگو با دویچه وله عربی میگوید: « دو روز قبل از حمله نیروهای عراق به پادگان اشرف، به نماینده نیروهای آمریکایی و بینالمللی حاضر در عراق و همینطور نماینده سفارت آمریکا در عراق گفته بودیم که ما اصراری برای ماندن در خاک عراق نداریم. گفتیم میتوانید همین الان هواپیما بیاورید و همه ساکنان پادگان اشرف را به خاک ایالات متحده آمریکا منتقل کنید. گفتیم همچنین میتوانید ساکنین پادگان اشرف را به اروپا منتقل کنید. ما آمادهایم هزینه و خرج و مخارج این کار را هم بپردازیم. بهخصوص این که نیروهای مجاهدین توسط آمریکاییها خلع سلاح شدند.»