دروغ سازی فرقه رجوی از فرط استیصال
در تاریخ 9 مرداد ماه 1389 مطلبی در سایت فرقه رجوی دجال درج شده بود که نشانگر اوج درماندگی و استیصال این فرقه بوده و نشان می دهد که چگونه کفگیر تبلیغاتی شان به ته دیگ خورده است. این مطلب با ذکر نام موسی ایزکیان درج شده است که سراسر آن مملو از اشتباه و غلط دروغ است و نشان می دهد که این متن در چه شرایط بهم ریخته ای سر هم بندی شده است.
مجاهدین برای امام حسین گریه میکنند و به راه یزید میروند
در کجای تاریخ دیده ایم که امام فتوای ترور داده باشد. در کجا دیده ایم امام فتوای دروغ داده باشد؟ کارهایی که در سازمان مثل آب خوردن توسط رهبری آن انجام میشود! در سازمان رسم برانگیزانیدن افراد بود تفاوت در نوع فکر فردی بود که مورد فشار تبلیغاتی سازمان قرار گرفته باشد. مثلا اگر فرد مذهبی بود وی را با این عناوین تحریک میکردند و کتابهایی از این قبیل را به وی میدادند که بخواند و روی اعتقادات فرد تاثیر گذاشته تا بتوانند وی را برای عملیات آماده کنند.
رجوی، خداوند اشرف
متأسفانه، به نام اسلام و به نام آزادی و دمکراسی، پس از نیمه دهه 80، اعضای مجاهدین به سرعت تبدیل به فدائیانی منزوی شدند. آن ها مجبور به ماندن در مجموعه ها و پادگان های مستقر در عراق شدند که بزرگ ترین آنها قرارگاه اشرف بود که هنوز بسیاری از اعضا در آن ساکن هستند و از دانستن آنچه در دنیا می گذرد باز داشته می شوند. رهبران مجاهدین مریم و مسعود رجوی به بت های آن ها می مانند.
تقدیر از مصاحبه های جسورانه خانم بتول سلطانی
سلسله مصاحبه های افشاگرانه خانم بتول سلطانی عضو سابق شورای رهبری سازمان مجاهدین خلق، با سایت ایران قلم تاکنون باعث روشنگری زیادی درباره مناسبات فرقه ای رجوی کثیف گشته است. اما قسمت دوازدهم این مصاحبه ها با نام «آیا استثمار جنسی آخرین حلقه فروپاشی فرقه هاست؟» حاوی مطالب تکاندهنده ای است که ماهیت استثماری افکار رجوی دجال را بطور واضح روشن کرده و هدف او از انقلاب ایدئولوژیک را عیان نمود.
فرار مریم رجوی با پرچم سرخ عاشورا گونه
اگر نمی پذیرفتی وارد انقلاب بشوی از سرنوشت خود بی اطلاع بودی و کسانی هم بودند که بطور شبانه معلوم نشد به کجا منتقل شدند و چه سرنوشتی در انتظارشان بود. خلاصه مدتی که در تشکیلات بودم هر چه زمان می گذشت اختناق و فشار بر روی نیروها تحت عنوان انقلاب ایدئولوژیک سخت تر و شدیدتر می شد. البته همه اینها علت خاصی داشت چون زمان بکلی به ضرر سازمان بود و باعث می شد خیلی از مسائل برای نیروها روشن و شفاف شود و بنوعی افراد به ماهیت دروغین سازمان و نفراتش پی می بردند و افراد در تشکیلات به انفعال کشیده می شدند و سازمان بهای این دروغگویی هایش را سنگین می داد لاجرم هر روز تحت نام بندهای انقلاب بحث های ایدئولوژیک می کردند تا هر چه بیشتر افراد را به بند اسارت ذهنی و روحی بکشانند
چرا مجاهدین خانواده ها را مزدور خطاب می کنند؟
رجوی صراحتا اعلام کرد که مجاهد با خانواده نداریم و نمی توانیم داشته باشیم. در پادگان حصار بسته اشرف فرد متعلق به رجوی است غیر از این باشد فرد، فرد عادی محسوب می شود. در شرایطی که سازمان در آن قرار دارد تخم کینه در افراد حاضر در اشرف را آبیاری می کند که بیشتر به خانواده های خود بتازند در واقع سازمان به دنبال همین خط است که آن را در افراد جاری کند.
سکوت مسعود رجوی در مقابل افشا شدن تجاوزات جنسی، ایدئولوژیکی وی علیه زنان
فرقه رجوی به هر عضو و سطح تشکیلاتی سازمان می تواند هر مارکی بزند اگر بخواهد به رده شورای رهبری اش هم مارک بزند معنی اش این است که ایدئولوژیک ضربه خورده است و تشکیلاتش سوراخ خواهد شد لذا مثل خر در گل مانده است تا با این مسئله چگونه برخورد کند بعد از جنگ آمریکا و عراق و سرنگون شدن صاحبخانه صدام حسین از نظر فرقه رجوی نیروهای زیادی از رده های مختلف از فرقه رجوی جدا شده اند اما تنها یکی از شورای رهبری تا کنون جدا شده است.
آخرین گزارش از خانواده ها در عراق
خانواده ها که از اقصا نقاط جهان جمع شده اند مصمم هستند تا دست خالی باز نگردند و خبری از عزیزان خود بدست آورند. آنان دست یاری به تمامی کسانی که میتوانند صدای آنان را به گوش جهانیان برسانند و چهره پلید رجوی و همدستانش را بر ملا سازند دراز میکنند. فشار بین المللی بر روی رهبران فرقه افزایش یافته و باید این فشار تا به تسلیم در آوردن آنان در برابر خواست خانواده ها مستمرا ادامه یابد.
افشاگری داوود صادقی بیاتی از اعضای جدا شده مجاهدین
داوود صادقی بیاتی یکی از اعضای جدا شده ی فرقه تروریستی رجوی ضمن مصاحبه، گوشه ای از فریبکاری رجوی را افشاءِ کرد. … به ما می گفتند نماز بخوانید، شیعه باشید اما شیعه رجوی، یعنی آنطور که آنها می خواستند باید به دین عمل می کردیم، چند نفری هم لباس روحانیت به تن کرده بودند و باصطلاح برای ما مباحث عقیدتی و دینی درس می دادند؛ اما در واقع وقتی از آنها سؤال دینی می کردیم هیچ چیز بلد نبودند و جواب های بی ربط می دادند و می گفتند اینها را از مسعود یاد گرفتیم و او ما را به خدا رسانده است.
داستان تاکتیک ؛ استراتژی و ایدئولوژی مجاهدین در طول زمان
بار آمریکا آمد و تاکتیک شد خوش خدمتی و خط موازی و استراتژی هم شد سرنگونی از طریق حمله نظامی آمریکا و به قدرت رسیدن توسط آنها با نشان دادن لیاقت خود تا قبل از حمله نظامی ؛ ایدئولوژی هم شد اسلام آمریکایی ناب که از شانس بد و جور زمانه آمریکا هم رفت و اشرف و مجاهدین در عراق تحویل عراقیها شدند و در خارج بلاتکلیف. حالا مانده اند که چه تاکتیکی اتخاذ کنند نه نیرویی در داخل ونه تیمی و نه حامی بزرگی چون صدام و نه حتی استخدام رسمی از طرف بولتون و دیگرانی که به مجاهدین بعنوان یک ابزار فشار نگاه میکنند.
پیام اکثریت اعضای مجاهدین در اشرف: « جای ما خالی »
نقش شما در عدم حضور در کنار ما در تمام لحظات خطیر و حساس و خطرناک واقعا بی بدیل است و در هیچ انقلابی سابقه ندارد. واقعا رهبر یک جنبش بودن کار بسیار طاقت فرسا و کوه شکنی است!!! که فقط و فقط از عهده شما و برادر مسعود بر می آید. چه کسی جز شما می تواند شرایط خطرناک را بسرعت بو کشیده و با موفقیت از تمام آنها خود را خارج کند و در عین حال همیشه مدعی باشد که می خواسته در کنار نیروهایش باشد؟!!!
مجاهدین در کجای طیف؟
هیچ شکست سیاسی و نظامی و استراتژیکی و ایدئولوژیکی برای سازمان بدتر از این شکست نبود اما متاسفانه سازمان و در راس آن رجوی نمی خواهد این را بیاموزد که نمی توان روی پاهای بیگانگان راه رفت و پیروز شد. بعد از فروغ تا حالا بارها و بارها این سازمان این خط را تجربه کرده اما باز از آن دست بردار نیست! که نمی توان در زمین بیگانه کاشت و خود محصول آنرا درو کرد نتیجتا از این سازمان یک سازمان مزدور ساخته شده که حاضر است برای هر کسی کار کند