رجوی و خوشخدمتی دیگر برای اربابان جدیدش
رجوی از فرط استیصال فراموش کرده بیش از یک دهه است که برای وطن فروشی و خوش آیند آمریکایی ها مدعی شده بود که ایران بزودی به بمب اتم دست خواهد یافت و هنوز بعد از نزدیک به 15 سال باز هم عین همان کلمات را تکرار می کند و این «بزودی» معلوم نیست کی خواهد بود. در حالی که حتی گزارشات دستگاه های اطلاعاتی آمریکا نیز خلاف این موضوع را گزارش کردند.
خانواده ها، کابوس رهبر عقیدتی مجاهدین
خانواده ها سالها به خاطر اعمال محدودیت های تشکیلاتی از سوی سران مجاهدین امکان ملاقات و تماس با عزیزانشان در اشرف را نداشتند و اینکه مجاهدین در سایت های وابسته و سیمای به اصطلاح آزادی این چنین از خانواده ها با کین و نفرت یاد می کنند، جز آشفتگی ذهنی و ورشکستگی سیاسی برای دارودسته ی رجوی نمی توان متصور شد.
فراخوان رجوی ها و مضحکه ای برای کارگران
سران فرقه در اطلاعیه فراخوان خود چنان از بی عدالتی و فساد و تبعیض در ایران دم می زنند که انگار مناسبات آنان در اشرف که سمبل آرمان نهایی رجوی و به قول رهبری فرقه اشرف نمونه پیاده شده از جامعه ی بی طبقه توحیدی است و از مسائل مطرح شده مبرا است و هیچ استثمار و فسادی در آنجا وجود ندارد و تبعیض و طبقات و رده و پست و غیره از بین رفته است.
رجوی به دنبال ارباب جدید در عراق – قسمت دوم
اما طبق معمول پدر خوانده این فرقه مافیایی (مسعود رجوی) سخت در اشتباه است. اولا این باند در عراق و در افکار عمومی مردم عراق و دولتمردان عراقی بشدت منفور هستند که تا به حال به جز همان پس مانده های حزب بعث هیچ دولت مرد عراقی و از مردم عراق خواهان ماندن این فرقه در عراق نشده اند که هیچ بلکه سران این فرقه به خاطر جنایتهایی که در سال 1991 و در زمان صدام دیکتاتور بر علیه مردم عراق انجام داده اند تحت پیگرد قانونی هستند.
شارلاتان بازی مجاهدین برای بزرگ نمایی
به تازگی هم مریم رجوی به دنبال سقوط هواپیمای حامل رئیس جمهوری لهستان،پیام تسلیتی برای برادر و خانواده رئیس جمهور و نیز مردم لهستان فرستاد. این پیام فقط در سایتهای مجاهدین درج شده و بس، و گویا باید آن را آثار بیماری ذکر شده تلقی کرد ؛ رادیو تلویزیون لهستان که مشغول قرائت اینگونه پیامهاست تا کنون از این پیام تسلیت حرفی نزده حتی سفارت این کشور در فرانسه هم از این پیام اظهار بی خبری کرد.این در حالی است که حتی پیام تسلیت گروه کامییوتری شهرستان لاهیجان نیز در رسانه های لهستای قید شده است.
مجاهد و خواننده
تا انجا که من میدانم مفهوم خواننده کسی است که میخواند و شادی می آورد و در روح انسان تاثیر مثبت میگذارد و مجاهد کسی است که در راه خدا جهاد میکند برای بدست اوردن حق مظلوم از ظالم. اصولا مجاهد دنبال قدرت نیست و تنها خدا را قادر و قدرتمند میداند. واقعا این دیگر چه صیغه ای است که فیلم خانم هایده را در سایت خود قرار داده اید؟ نه مرحوم خانم هایده علاقه به فکر و اندیشه شما داشت و نه گروه خونی شما به این خانم نزدیکی داشت
فریب کاری رسانه ای فرقه رجوی
سیمای فرقه در یک اقدام عجولانه اقدام به پخش یک ویدیویی از مسعود رجوی کرده که گویا طبق زیر نویس آن مربوط به چند ماه پیش و بهمن ماه است در حالی که صحبت هایی که در آن می شود مربوط به همین خانواده ها و حضور دادخواهانه و حق طلبانه آنها در مقابل درب کمپ اشرف است و به بیننده اینطور القاء می شود که گویا تمام حقایقی که در این فاصله افتاده
حقوق بشر سیاسی
در واقع نمایندگان کنگره امریکا رسما دغدغه دفاع از حقوق بشرشان را در مسیر سیاسی تعریف کرده و دفاع از جان اشرفی ها را برای تغییر نظام حاکم بر ایران در پیش گرفته اند. جالب اینکه گویی این کار عین دفاع از حقوق بشر است که با افتخار رسانه ای میشود و شاید حتی انتظار الگو برداری جامعه حقوق بشری از این حرکت را هم داشته باشند.
سالی که رفت و سالی که در پیش روست برای مجاهدین
این شکست های پی در پی برای گروهی مثل شما از لحاظ سیاسی میدان را تنگ می کند و چون دولتی مثل صدام که از شما علناً حمایت می کرد نیست پس روز به روز با شکستهای اساسی روبرو خواهید شد. گاه شکست سیاسی را می شود حل و فصل کرد. اما از اسفند ماه که خانواده ها در جلوی درب اشرف برای دیدار فرزندان خود آمدند و شما هنوز جواب مثبت ندادید و آنها را از دیدار منع کردید برای شما یک شکست بزرگ محسوب می شود که نتوانستید حتی خانواده هایی که در نزد شما بچه هایی دارند مورد توجه قرار دهید
انقلاب مریم، چهره مجاهدین را به خانواده ها شناساند
رجوی با شور و شعف در ستایش سیستم ایدئولوژیکی که ساخته است اظهار میدارد چه کلیت تشکیلات، چه تک تک نیروها، ثانیه و دقیقه ای بدون انقلاب نمی توانند سرپا بمانند و حفظ آن تنها وظیفه ی نیروها است. بالمآل گردانندگان تشکیلات مجاهدین مسئولیت نظارت بر حسن انجام چنین وظیفه ای از سوی اعضاء را بر عهده دارند.اقرار ِ مفتخرانه ی رجوی به کارکرد انقلاب ایدئولوژیک، نه تنها اعتراف به عدم آزادی و اختیار در میان اعضاء است، بلکه دفاع از سرکوب هر آنچه از نظر وی غیرانقلابی و حمایت از برقراری و تعمیق اختناق ِ تشکیلاتی در راستای انجام وظیفه برای زنده نگهداشتن انقلاب ایدئولوژیک است.
پرواز در قفس – قسمت چهارم
تا سال 76 تشکیلات طبق تعاریف سازمان متشکل از مجاهدین و نیروهای ارتش آزادیبخش بود ولی ناگهان بصورت عجیبی این تعریف در داخل اشرف (تاکید می کنم فقط در داخل اشرف) تغییر پیدا کرد. مسعود در نشستی گفت:” ما در اشرف به غیر مجاهد نمی توانیم داشته باشیم مجاهد یعنی مسئولیت پذیر ما همه شیعه علوی هستیم این اسامی که بعضی ها برای خود انتخاب کرده اند یک هدف و منظور بیشتر ندارند یعنی از زیر مسئولیت شانه خالی می کنند.”
فرسودگی، راه را برای فرو ریختن هموار می کند
حضور خانواده ها حتی ملا عمر مجاهدین یعنی مسعود رجوی که گویا قرار است دیده نشود را وادار کرد که با اسیران اشرف نشین به گفتگوی تلفنی بپردازد که شاید از این راه کمی بتواند آنها را به آینده خوشبین کند و ترغیب نماید که چند صباحی دیگر نیز در اسارت بمانند و وعده آینده روشن بدهد