آرمان یا حماقت، شکنجه در قرارگاه اشرف – قسمت هشتم
وقتی از زندان مخوف اشرف به قرارگاههایمان منتقل و وارد یگانها شدیم مستمراً برایمان به اصطلاح به پا می گذاشتند و شدیدا تحت نظر بودیم در همین به پا گذاشتن ها یک نفر را فرستاده بودند از من حرف بکشد او کامبیز نام داشت. در یکی از روزها کامبیز به سوی من آمد و بعد از احوالپرسی گرم گفت: پرویز احمدی (در دوران چک امنیتی حین بازجویی و شکنجه کشته شد) خیلی آدم آقائی بود و خیلی مهربان.
نقشه های سازمان مجاهدین علیه مردم عراق با شکست مواجه میگردند
وب سایت های سازمان مجاهدین خلق بر روی عراق و موقعیت سازمان در آنجا متمرکز شده اند. آخرین ریسمان حقوقی که گروه به آن چنگ زده است تحریف یک وجه از قانون اسپانیاست که به مسائل بین المللی می پردازد. ولی بدون هیچگونه ارتباط با اسپانیا و بدون هیچگونه ارتباط با جامعه بین المللی به غیر از داشتن یک عنوان تروریستی، در واقع سازمان مجاهدین خلق هیچگونه امید عینی ندارد که قوانین اسپانیا بتوانند جهت اعمال فشار بر دولت عراق که به آنان به عنوان یک گروه تروریستی اجازه اقامت در کشورشان بدهد مورد استفاده قرار گیرند
سفر به اعماق” نقره السلمان”
بعد از”ابوغریب”مخوف ترین زندان نظامی صدام حسین نیز در همین ناحیه قرار داشت.و پس از او نیز اصلی ترین زندانی بود که”نیروهای اشغالگرعراق” تا سال گذشته از آن استفاده می کردند.همان جایی که فوقا اشاره شد و قرار است اقامتگاه چند ساله بیش از 3400 عضو سازمان مجاهدین و انتقالی از”پادگان اشرف” باشد
” نقره السلمان” کابوس فرقه مجاهدین
از آنجایی که هرگونه جابجایی کمکی موثر به نجات یافتن عده کثیری از ساکنان اشرف خواهد شد و در ساختار فرقه ای و بسته مجاهدین شکافی تازه ای خواهد افتاد بنابراین این جابجایی قرارگاه اشرف و بخصوص که پیشنهاد دویست میلیون دلاری مسعود رجوی هم توسط هیچ مقامی مورد توجه قرار نگرفت، گامی نهایی و موثر در فروپاشی کامل این فرقه و نجات اسیران ایدئولوژیکی خواهد بود و این بساط برده داری نوین در عراق و بدنبال آن در اورسواز فرانسه برچیده خواهد شد.
اطلاعیه های سریالی نسخه ای برای افراد واخورده اشرف
ظاهرا سرکرده گان فرقه بعد از اعتراضات مردم به نتیجه انتخابات، بوی کبابی را استشمام نمودند ولی غافل از اینکه این بو ناشی از سوختن سطل زباله ها در تهران بوده است که حتی تصاویر آن از تلویزیون ایران چندین بار پخش شده است.پخش اخبار دروغ و کذب در طی اطلاعیه های شماره دار شورای خارجه نشین طوری طراحی شده بود که بتوانند به جوسازی بیشتر و القا صحت خبر بپردازد و اندک اندک جمعیت تظاهر کننده را به آمار میلیونی برساند که در همین رابطه خانم رجوی در اطلاعیه خود چنین وانمود کرد که کلیه شهرهای ایران شلوغ و مردم آن به خیابانها ریخته اند.
فرقه رجوی در نمایش گاوبازی
فرقه این بار قصد دارد در کشور ماتادورها نمایشی قلابی از گاوبازی ارائه دهد و بیچاره قاضی که نمی داند فرقه چه شمشیرهای زهرآگینی برای او و همکارانش مهیا نموده اند که نمونه اش را هرگز در کشور خویش پیدا نمی توانند بکنند.نمایشی مسخره که به استثنای اهالی فرقه و تعدادی کارمند محتاج دادگستری در مملکت اسپانیا و دوستان همیشگی و حقوق بگیران دایمی در انگلستان که شامل تعدادی لرد فرتوت و نمایندگانی محدود و دست چندم می شود هیچ خریداری و بیننده ای ندارد
مجاهدین، ایستگاه نروژ! لطفاً پیاده شوید
در چند ماه گذشته شاید زمینه های زیادی برای نمودار شدن و مطرح شدن در صحنه سیاسی آنطور که فرقه در آرزویش بوده و هست، بوجود آمد اما برخلاف انتظار فرقه در هیچ جایی از آنها کمترین استفاده ای نشد و حتی نامی هم از آن نبردند و در حسرت از این به بازی نگرفتن هاست که فرقه حالا به فکر افتاده و سفرهای زمستانی خود را تدارک می بیند تا طبق روال همیشگی حقوق بشر محکوم شود و کمپ اشرف از محلش تکان نخورد
کلاهبرداری مدرن در فرقه رجوی
آقای رجوی که به چنین کلاهبرداری مدرنی رو آورده اید و از خانواده ها سواستفاده می کنید به این کار کلاهبرداری می گویند نه دریافت کمک برای مبارزه , این کلاهبرداری فقط در باندهای کلاهبرداری،باند های آدم ربا، فرقه ها و گروه های تروریستی مثل سارمان مجاهدین صورت می گیرد. ولی این را هم بگویم علیحضرتان (مسعود ومریم) این پول برای مبارزه نیست و نیاز هم ندارید چون شرکت هایی که به نام رهبران فرقه و برادران رجوی ثبت و کار می کنند برای شما ها کافی است
حقوق بشر در ایدئولوژی فرقه ای رجوی – قسمت دوم
خانم عضدانلو در قسمتی دیگر از پیام با یک سیاه نمایی آشکار تلاش دارد که چنین وانمود کند که تمامی زنان ایرانی بطور روزمره برای رفت و آمد در خیابانها، فروشگاهها، مدارس، دانشگاهها و… تحت کنترل می باشند.این ادعا در حالی است که زنان ایرانی توانسته اند در مدارهای بالایی از مدیریت سیاسی و اجتماعی هم چون وزارت جای گیرند و در بسیاری از زمینه ها شرکت فعال داشته باشند و دوشادوش مردان سر فراز تر از همیشه تاریخ ایران حضور داشته باشند.
ایران اینترلینک از انتقال ساکنین کمپ عراق جدید به ساختمانهایی در بغداد استقبال می کند
ایران اینترلینک همواره خواستار انحلال کمپ و زندانهای درونی آن و انتقال افراد به ساختمانهایی در بغداد (و شهرها و اجتماعات) و ارتباط اعضای فرقه با جوامع معمول بوده است. برخی از ساکنین کمپ دو دهه است که در اسارت خود رابطه ای با جوامع بیرونی نداشته اند. این افراد اکنون می توانند خود را در جوامع آزاد بشری یافته و به جامعه باز گردند. البته طبیعی است که این افراد در این مسیر نیاز به کمک داشته باشند.
ما زادگان مریمیم، با هر مخالف دشمنیم
اگر چه سرکوب مخالفان و بستن دهان معترضین با مشت آهنین به دستور شخص رجوی، روش همیشگی فرقه بوده و تازگی ندارد و اگرچه بسیاری از جدا شدگان واقعیات درون این فرقه را با مستندات خود به خوبی افشا کرده اند، اما فرق اینبار با آنچه در درون فرقه صورت گرفت و آنچه این اقدام را از اقدامات مشابهی که در درون اسارتگاه اشرف انجام شد متمایز می کند در این است که، چماقداران فرقه در روز روشن و در زیر دید و انظار انبوه مردم فرانسوی و در محدوده جغرافیایی کشوری که در قانون آن اعتراض مسالمت آمیز آزاد است، به یک اعتراض و تجمع مسالمت آمیز که کاملا قانونی هم بود یورش بردند
قرارگاه یا بیمارستان اشرف
در صورت صحت ادعاهای مسئول بیمارستان چرا از اطلاع رسانی و ارائه گزارش رسمی درباره افراد مبتلا به بیماری های خطرناک با هویت مشخص و همچنین نوع بیماری برای افکار عمومی و مجامع ذیربط امتناع می شود. فی الواقع بیماری های اشاره شده آنگونه که مورد تاکید مسئول بیمارستان است به امکانات و پزشکان مجرب و متخصص نیازمند است که هر زمان غفلت از پیگیری های لازم باعث تاسف مضاعف خواهد بود.