دیدار انجمن نجات مازندران با خانواده شعبان ایزکیان
این مادر که با دیدن ما (افراد بازگشته) کمی دگرگون و جای خالی موسی را در منزلش احساس می نمود با لعنت فرستادن بر رجوی که موجب جدایی فرزندش شده بود از بلایایی که رجوی بر سر دوستان و همسایگان دیگرش آورده بود نیز سخن به میان آورد و ادامه داد:«رجوی در این محل خیلی ها را بیچاره و آواره کرد، در همین محله افرادی همچون کامران خلعتبری و ایرج طالشی در اشرف اسیرند و حمیده کوزه گر که در اشرف اسیر بود بر اثر بیماری سرطان در همانجا درگذشت و آنجا دفن شد. خانه پشتی خانه پدر حمیده است.»
مادر احمد رحیم اربابی در غم دوری فرزندش جان سپرد
مطلع شدیم مادر احمد رحیم اربابی – که سالهاست در بین عناصر تروریست مجاهدین در پادگان اشرف بسر می برند – که از داغ فرزندش سالهای سال در رنج وعذاب بوده که این درد و رنج منجر به مرگش گردیده است.این خانواده به هر شکل ممکن خواهان اطلاع رسانی به برادر خود می باشند که در این رابطه به دفتر انجمن نجات استان مراجعه و با تکمیل فرم نهاد صلیب سرخ خواهان کمک از نهادهای بین المللی برای نجات برادرشان گردیدند.
نامه خانواده های انجمن نجات گلستان به سفیر فرانسه در تهران
جناب سفیر، ما خانواده های آسیب دیده از اعمال تروریستی سازمان مجاهدین خلق و به اصطلاح شورای ملی مقاومت مریم رجوی و مسعود رجوی که با اسیر کردن فرزندانمان و به کشتن دادن آنها دل خود را خوش می کنند و داغ ما را تازه می کنند، از شما و دولتمردانتان انتظار داریم که در اخراج تروریست و تحویل به دادگاه صالحه بین المللی از کشورتان هرچه زودتر اقدام نمائید و از برنامه ها و اعمال تروریستی یک عده عناصر آدمکش و قاتل جلوگیری نمائید.
نامه انجمن نجات آذربایجانغربی به رئیس کمیته صلیب سرخ تهران
غوغاسالاری رهبران مجاهدین در طی روزهای اخیر و ممانعت از ورود پلیس عراق به قرارگاه اشرف جهت اعمال نظارت قانونی و نیز تحریک برخی از اعضای مستقر در قرارگاه اشرف برای مقابله و ستیزه جویی علیه مقامات دولت و پلیس عراق که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای مجاهدین و پلیس عراق گردید موجی از اعتراض را در میان خانواده های عضو انجمن نجات علیه رهبران مجاهدین موجب گردید.
نامه خانواده های انجمن نجات گلستان به سفیر عراق
ما خانواده های عضو انجمن نجات گلستان که فرزندانمان چندین سال است توسط مجاهدین به خصوص مسعود رجوی ظالم، به گروگان گرفته شده است و در کشور شما و در پادگان نظامی اشرف به اسارت می باشند، تقاضا داریم که نسبت به آزادی تمامی کسانی که با حیله و نیرنگ گرفتار آن جنایتکاران (مسعود رجوی) شده اند اقدام کرده و آنان را آزاد کرده و خانواده هایی را که رنج کشیده و آسیب دیده از این ظالمان می باشند را هر چه سریعتر نجات دهید.
محکومیت رهبران مجاهدین توسط خانواده های انجمن نجات آذربایجانغربی
در پی تحولات اخیر در رابطه با قرارگاه اشرف و اقدامات تنش زای رهبران مجاهدین که در نهایت به قربانی شدن تعدادی از افراد مستقر در اشرف منجر شد خانواده های عضو انجمن نجات ساکن استان آذربایجانغربی با حضور مستمر و یا تماس های تلفنی مراتب انزجار خویش را به جهت شانتاژ و پروپاگاندای رهبران مجاهدین اعلام کرده و مواضع ستیزه جویانه دارودسته ی رجوی و مغایر با میثاق های بین المللی و قوانین داخلی کشور عراق را بشدت محکوم نمودند.
استمداد خانواده احمدخواه از صلیب سرخ و مجامع حقوق بشری
ما ازاعضای خانواده علیرضا احمدخواه اخیرا با خبرشدیم که برادرمان در درگیریهای پادگان اشرف کشته شده است واین خبر را یک خانمی که خودش را ازسازمان مجاهدین معرفی میکرد تلفنی به ما اطلاع داد. ما به خانم اعتراض کردیم که چرا وقتی علیرضا زنده بود اجازه ندادید یک تماس با ما بگیرد. مادرم آنقدرچشم انتظاری علیرضا را کشید تا دق مرگ شد. ما از صلیب سرخ جهانی ودولت عراق میخواهیم که جنازه عزیزمان را به ما تحویل بدهد تا مجاهدین ازخون آن سوء استفاده نکند
درخواست کمک خانواده های انجمن نجات اراک از کمیته صلیب سرخ
رهبران این فرقه جهنمی و تروریستی همیشه و به بهانه های مختلف و خصوصا در زمان احساس خطر، نیروهای رده پایین و اسرای در بند خود را برای نیل به اهداف کثیف مسعود رجوی (رهبر این فرقه) قربانی نموده اند. لذا مجددا با توجه به اسارت تعدادی از عزیزترین فرزندانمان در پادگان نظامی اشرف و وقوع جریانات اخیر در آنجا، نگرانی عمیق خود را از وقوع یک فاجعه انسانی به دستور مسعود رجوی (رهبر این فرقه) اعلام میداریم.
نامه انجمن نجات آذربایجان غربی به مسئول کمیته بین المللی صلیب سرخ
با توجه به اهمیت سرنوشت اعضای تحت سیطره در قرارگاه اشرف که کمترین اطلاع و آگاهی از رویدادهای بیرون از قرارگاه اشرف و نیز دغدغه و خواسته ی خانواده هایشان مبنی بر بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را ندارند از آن مقام عالی انتظار داریم بر طبق مفاد منشور جهانی حقوق بشر و شرح وظایف صلیب سرخ امکان بازگشت افراد تحت اسارت فیزیکی و ذهنی سران مجاهدین به میهن شان ایران را میسر و فراهم نمائید.
گفتگو با جداشدگان مجاهدین با عنوان فروغ تا خبرگان – قسمت دوم
مسعود رجوی ماهیتا فرصت طلب و خشونت طلب بوده و همیشه خواهان جنگ و آشوب می باشد و معمولا در شکاف های سیاسی دنبال پیشبرد اهداف خود می باشد. به موضوع انتخابات نگاه کنید، اگر به روندی که او طی کرده دقت کنید متوجه می شوید که در ابتدا رجوی همچون همیشه و بصورت کلیشهای با مزدور و جنایتکار خواندن همه کاندیداها و نمایشی خواندن انتخابات، آن را تحریم کرد اما وقتی با اعتراض مردمی مواجه شد پیام داد که معترضین « جوانان اشرف نشان» هستند
گفتگو با جداشدگان مجاهدین با عنوان فروغ تا خبرگان – قسمت اول
در بیست و یکمین سالگرد عملیات به اصطلاح فروغ جاویدان که منجر به کشته شدن بیش از 1500 تن و زخمی های فراوانی از یاران و همقطاران ما شده است با دو تن از اعضای قدیمی سازمان مجاهدین که خود نیز در این عملیات شرکت داشتند به گفتگو نشسته و به گوشه های دیگری از سیاست ها و حماقت های بر باد دهنده رجوی می پردازیم
حمید حاجی پور از مناسبات مجاهدین می گوید
دفتر انجمن نجات گیلان بار دیگر میزبان جمعی دیگر از خانواده های رنجدیده و چشم انتظار با حضور عضو رها شده از فرقه رجوی بنام اقای حمید حاجی پور بود. دراین دیدار دوستانه و بسیار صمیمی حمید حاجی پور در ابتدا از تجارب بسیار تلخ حضور 20 ساله خود در تشکیلات فریبنده فرقه رجوی موسوم به سازمان مجاهدین سخن گفت و در ادامه به سوالات و ابهامات خانواده های حاضر در جلسه با حوصله تمام پاسخ گفت.