جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
اسیران اشرف، پناهنده یا قربانی 31 شهریور 1390

اسیران اشرف، پناهنده یا قربانی

در دوران دیکتاتور سابق عراق (صدام). کشور عراق به هیچ عنوان کشوری پناهنده پذیر نبوده است. و از فرقه رجوی به عنوان” جماعه مجاهدین” یا” جماعه رجوی” اسم برده می شد. و رجوی شخصا در نشست های درونی به اعضاء خاطر نشان میکرد” موقعیت ما در عراق دوستان سید الرئیس میباشد.”. علاوه بر اینکه به هیچ وجه موقعیت پناهندگی به هیچ یک از اعضای فرقه ابلاغ نگردیده بود.

خسته نباشید و دست مریزاد خانواده های گیلانی به آقای محمد رزاقی 22 شهریور 1390

خسته نباشید و دست مریزاد خانواده های گیلانی به آقای محمد رزاقی

یکی از حاضرین در جلسه در حالیکه دخترش سالیان است که در اسارت رجوی بسر میبرد ضمن اعلام همدردی با آقای محمد رزاقی اظهار داشت: این سازمان لعنتی که ادعا دارد اعضایش آزاد هستند که ازسازمان بروند و یا بمانند پس چطوراست که نفر جداشده ازآن جهنم حتی در اروپا امنیت ندارد که زندگی عادی داشته باشد و آنجا نیز از طرف مواجب بگیران فرقه رجوی تهدید به مرگ میشوند!؟

نگرانی عمیق خانواده های چشم انتظار گیلانی از آینده عزیزان خود در فرقه رجوی 16 شهریور 1390

نگرانی عمیق خانواده های چشم انتظار گیلانی از آینده عزیزان خود در فرقه رجوی

شماری ازخانواده های چشم انتظار و رنجدیده از ظلم و جور رجوی با اجتماع در دفترانجمن نجات گیلان حول آخرین وضعیت کمپ اشرف و آینده عزیزان نگون بخت و اغفال شده خود به تبادل نظر پرداختند و نگرانی خود را از روند غم انگیزمواضع نابخردانه سران سازمان نسبت به هشداردولت مردمی عراق مبنی بر خاتمه حضور فرقه تروریستی رجوی درعراق و بستن کمپ اشرف اعلام داشتند.

َتلنگری بر باقیمانده اراده مسخ نشده اسیران اشرف 07 شهریور 1390

َتلنگری بر باقیمانده اراده مسخ نشده اسیران اشرف

هنوز خانواده های اعضاء را وادار به طلاق اجباری نکرده و مسعود زن های سازمان را به عقد خود در نیاورده بود.هنوز اجازه ی تماس تلفنی و نوشتن نامه از طرف شما به خانواده را می دادند , نه این که به طرف آنها سنگ بیندازند و مادر و پدرِ پیر ِخود را مزدور خطاب کنند.حالا, بجای سر کوچه کمینه, مدح و ثنای آنها را می گویند.

پیام آقای سیروس غضنفری به اسیران اشرف 06 شهریور 1390

پیام آقای سیروس غضنفری به اسیران اشرف

بدانید که ماندن در جبهه وطن فروشان و جاسوسان صدامی جز خفت و ننگ ابدی ثمری نخواهد داشت. اگر یادتان باشد نیروهای امریکایی از سال 1382 از اردوگاه اشرف حفاظت می نمودند. رجوی در پیام هایش می گفت ما برای ماندن در اشرف مشکلی نداریم و حفاظت ما براساس توافقنامه امضا شده حتمی است. و مسلما بعد از مدتی هم سلاح هایمان را به ما برخواهند گرداند. اما بعد از هشت سال آیا این خواب رجوی تحقق پیدا کرده است؟

نامه سرگشاده انجمن نجات به خانم هیلاری کلینتون 27 مرداد 1390

نامه سرگشاده انجمن نجات به خانم هیلاری کلینتون

ما به عنوان اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق و خانواده های اعضای دربند در پادگان اشرف مصرانه از شما خواهشمندیم که با حفظ نام سازمان در فهرست سیاه وزارتخانه به موج انتقادی که امروز علیه حدف نام مجاهدین از فهرست و حمایت کورکورانه ی برخی سیاستمداران امریکایی وجود دارد، پاسخ دهید. ما شدیداً درباره ی عواقب برداشتن بند قانونی از پای فرقه ی تروریستی رجوی هشدار می دهیم

تاملاتی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت پنجم 11 مرداد 1390

تاملاتی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت پنجم

همانطور که دوستان توضیح دادند رهبران مجاهدین با زدن تهمت و انگ به ما جدا شدگان در واقع ترس خود را به نمایش گذاشتند وقتی ما از طریق بلندگوها با دوستان خودمان که در اشرف محبوس هستند حرف میزدیم آنها را راهنمایی کرده و راه چاره را به آنها می گفتیم در باره ی واقعیت هایی که در بازگشت به ایران با آن مواجه شدیم سخن گفتیم مطمئن بودیم ذهن نفرات درگیر شده به فکر فرو خواهند رفت

تاملی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت چهارم 30 تیر 1390

تاملی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت چهارم

هدف ما زدن به راس و رهبری سازمان بود و سعی داشتیم با روشنگری و به یادآوردن ماجراهای تلخ نشست ها و رفتارهای مستبدانه رهبران سازمان در مناسبات به ذهن افراد و دوستانمان که در اشرف اسیر هستند تلنگر بزنیم چنانکه گفتم از طریق بلندگوها سعی داشتم جمعبندی داشته باشم و به بچه ها در اشرف خاطرات تلخی را یادآوری کردم که چگونه نزدیک به چهار ماه در قرارگاه باقرزاده و در نشست های” دیگ” همه را به زیر تیغ بردند و سلاخی کردند

دادخواهی خانواده های اسرای پادگان اشرف از نماینده محترم سازمان ملل در عراق 29 تیر 1390

دادخواهی خانواده های اسرای پادگان اشرف از نماینده محترم سازمان ملل در عراق

، رجوی فریب کار با وقاحت تمام ما خانواده ها را متهم نموده که عامل قتل فرزندان مان در عراق شدیم ما ضمن نفی هر گونه خشونت و کشتار که رجوی از هم اکنون با گستاخی و عدم تعامل با دولت عراق و مجامع بین المللی و تحریک و مغز شویی فرزندان مان آن را زمینه سازی می کند تا مانع جمع شدن قرارگاه اشرف که به منزله پایان عمر فرقه اوست، خواهان پیش گیری از کشتارهای بیشتر در اشرف هستیم

تاملی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت سوم 19 تیر 1390

تاملی بر نقطه نظرات جدا شدگان مجاهدین پس از سفر به اشرف – قسمت سوم

سازمان در دروغگویی و فریب دادن افکار عمومی سابقه طولانی دارد. وقتی جدا شده ها و خانواده ها در درب ورودی اشرف حاضر شدند سازمان سعی داشت جنگ و جدال بین ما و نیروهای نگهبانی خود را فردی جلوه دهد به ما فحش های شخصی داده می شد و سعی بر این بود ما را نیز تحریک کنند تا به آنها متقابلا فحش و دشنام بدهیم بعد سران سازمان از ما آتو بگیرند و در تبلیغات خود اینگونه وانمود کنند که بله بفرمائید این خانواده ها و افراد جدا شده هستند که آمده اند و به بچه های ما فحش می دهند!!

پیام تبریک مادران استان مرکزی به زهرا میر باقری 13 تیر 1390

پیام تبریک مادران استان مرکزی به زهرا میر باقری

بارها به درب پادگان اشرف مراجعه کرده ایم که بعد از چندین سال با فرزندانمان؛ پروانه ربیعی عباسی و طیبه نوری ملاقات کنیم در مقابل با یک فرقه قرون وسطایی مواجه شدیم. طبق خبری که به دست ما رسیده فرزندان ما هم در اردوگاه اشرف شکنجه می شوند و کسی نیست به داد آنها برسد. تجربه ثابت کرده که فقط از طریق فرار می توان از شر فرقه خود را خلاص کرد و به دنبال زندگی آزاد رفت. مجددا به شما تبریک می گوییم و امید واریم در آینده موفق باشید.

ما حاضر به پرداخت هزینه درمان و مداوای فرزندانمان هستیم – قسمت پنجم 06 تیر 1390

ما حاضر به پرداخت هزینه درمان و مداوای فرزندانمان هستیم – قسمت پنجم

ما خانواده ها در طول یک سال و نیم گذشته فقط ملاقات خواستیم ولی هیچ کدام از مسئولین باند رجوی پاسخ مثبتی به ما ندادند ما خانواده ها حتی گفتیم اگر امکان ندارد حداقل پشت سیاج با ما صحبت کنند ولی اجازه ندادند و آنها را وادار کردند که علیه ما فحاشی کنند و سنگ پرانی کنند اصلا ما به رجوی می گوئیم که شما مدعی حکومت ایران هستید و مدعی هستید که همه این کار را برای سرنگونی و برای به قدرت رسیدن خودت می کنی پس چرا در بزنگاه ها مخفی می شوید؟

blank
blank
blank