تلکس
مجاهدین عامل اختلاف طایفه ای در عراق
یک روزنامه عراقی در شماره امروز خود با تاکید بر اینکه مجاهدین عامل بروز اختلافات طایفه ای در عراق هستند، خواستار طرح موضوع مجاهدین در پارلمان عراق و فراهم شدن زمینه برای خروج آنان از این کشور شد. علاوه براین گروه مجاهدین در جهت منافع، اهداف و دسیسه های رژیم صدام فعالیت می کرد، اما امروز هرچند که بعضی از گروه های بین المللی بر روی اقدامات تروریستی این گروه چشم خود را بسته اند، اما این گروه در سطح بین الملل دست به اقدامات تروریستی و طایفه گری می زند.
نیم ظهوری رجوی با دجالیت و دروغ – قسمت دوم
یادت هست در نشست های طعمه فردی که از دو پا فلج بود و در قسمت مخابرات کار می کرد را سوژه کردی. او خواهان این بود به که به خارج برود. تو می گفتی طعمه خارجه دوست نداریم و وقتی با تمام فشارها و زورگویی ها،او روی حرفش در برابر تو ایستاد و گفت که می خواهد از سازمان برود او را زیر فشار روانی و فحش و ناسزای افراد از سالن بیرون کردی…
پیام مسعود رجوی پس از اختفا
در این شش سال کجا بوده وچه شد که یکدفعه غیب شد وبقول خود اقای رجوی در این بمباران مهیب تاریخی کجا بودند واصلا هم به روی مبارک نمی اورند که ایشان در سر بزنگاه غیب شده اند مثل جن وبسم الله وتازه حضرت اقا مدعی ایستادگی هم هست وبه خودش وخانمش مریم عضدانلو هم درود می فرستد واز ایستادگی می گوید اما باید گفت ای اقا دیگر حنایت رنگی ندارد دیگر جادو و جنبل هایت فایده ای ندارد ودوران جادو وجنبل تمام شده است.
آسیب شناسی فرقه تروریستی رجوی (جستاریکم)
رجوی طی دوسال اخیر ازسویی تمامی امکانات خود را که بوسیله دولت اسرائیل وآژانس یهود مورد پشتیبانی قرار می گرفت صرف تبلیغات تئوری حمله نظامی به ایران می نمود ودررسانه های وابسته خود ازجمله وبسایت هایی چون ایران پرس نیوز چنین تبلیغ می کرد که دولت بوش تا پایان دوره حاکمیت خود (سال 2008) حتما به ایران حمله نظامی خواهد نمود! ازسویی دیگر این فرقه مزدور با استفاده ازلابی ها وپشتیبانان دولت اسرائیل درپارلمان های اروپایی ومراجع حقوقی سعی می کرد با هزینه های سنگینی که از جانب آژانس یهود پرداخت می گردید دولت های اروپایی را تشویق به تغییر تصمیم خود مبنی بر منگنه نمودن این فرقه درلیست گروه های ممنوعه بنماید
تاسف از عملکرد مجاهدین
در روابط فرقه ای- از جمله فرقه مجاهدین- شک کردن مطلقا ممنوع است. کسی که به رهبر شک کند در صف دشمن قرار میگیرد. سئوال هم نباید کرد. سئوال در ذهن های مغشوش، فاسد و مردد پدیدار میشود. عضو فرقه مجری دستورات رهبر است. فرمان دریافت میکند و اجرا مینماید. این در صورتی است که در خارج از فرقه ها رهبر سئوال برانگیزتر از دیگران است. احساس مسئولیتش هم بیشتر است. او باید در برابر سئوالات بدونه چون و چرا جوابگو باشد.
شیر خفته از خواب زمستانی بیدار میشود
و اما رجوی که اصطلاح «شیر خفته» را خودش در پیامی کتبی خطاب به اعضای سازمان انتخاب کرده بود اکنون از خواب زمستانی بیدار شده است از تمام بحثهای سیاسی و استراتژیکش که مثل همیشه سرشار از دروغ و دغل است بگذریم از سخنانش بوی مرگ و بوی فاجعه به مشام می رسد. بطور ضمنی راه حل «اعتصاب غذا تا حد مرگ» و البته راههای خطرناک تر مثل خودسوزی و خودکشی را نیز به اعضای سازمان یادآور شده است.
الزامات خروج مجاهدین از لیست تروریستی
خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی الزاماتی به دنبال دارد که به هر حال اتحادیه ناگزیر باید به آنها گردن بگذارد. اولین الزام در این رابطه وادار کردن مجاهدین به شفاف سازی در قبال استراتژی مشی مسلحانه است. اینکه اتحادیه اروپا صرفا به این بسنده کند که مجاهدین از سال 2001 تا کنون هیچ اقدام مسلحانه ای انجام نداده و همین را ملاک خارج کردن آنها از لیست خود مورد استناد قرار بدهد، کفایت نمی کند.
حذف مجاهدین از لیست تروریست ها نقض قوانین
کارشناس سیاسی اردنی گفت: اقدام کشورهای غربی به حذف نام این گروه تروریستی از این لیست، دیگر تروریست های جهان را به کارهای جنایی تشویق می کند. چرا که این گروه، عملیات تروریستی علیه افراد بی گناه وغیر نظامی انجام داده است. جامعه بین المللی باید در برابر این تصمیم غربی ها به مسوولیت های خویش عمل کند. زیرا حمایت کشورهای غربی از این گروه تروریستی سووال هایی را درباره علت و هدف از این اقدام بر می انگیزد.
ناگفتههایی از سازمان مجاهدین خلق
هر وقت به اینها میگفتیم بیایید یک آیه قرآن یا قسمتی از نهجالبلاغه را بخوانیم چون بلد نبودند میگفتند به چه دلیل این کار را انجام دهیم؟ ما که همه مسلمانیم، نماز میخوانیم، روزه میگیریم. چرا وقتمان را تلف کنیم؟ ما که اینها را قبول داریم. ما باید کار عملیاتی انجام دهیم، بمبسازی یاد بگیریم. چون چیزی نداشتند، داشتههای قبل را مثل جزوات و نوشتههای قبل از 50 را مصرف میکردند.
دارودسته ی رجوی بازی را باخته اند
رهبری عقیدتی مجاهدین در آخرین تلاش های مذبوحانه سعی دارد با هیاهو برای هیچ و ارسال پیام های تکراری، کلیشه ای و طرح شعارهای نابخردانه و غیرمعقول که گوش شنوایی برای آن وجود ندارد سدی در برابر مسیر پر شتاب تاریخ که چشم انداز آن تحقق و عینیت گفتمان مدرن و پرهیز از خشونت، ترور و ستیزه جویی ست، ایجاد کند. ولی آنچه که مسلم است در دنیای مدرن مرده ریگ های کهن دوباره پرستش نخواهند شد.
ناگفته هایی از زبان آقای شمس الدین – قسمت پنجم
آقای اسماعیل شمس الدین از اعضای جدا شده از فرقه رجوی می باشند. که در مورد رابطه خود با سازمان مجاهدین موضوعاتی را مطرح می کنند.
نیم ظهوری رجوی با دجالیت و دروغ – قسمت اول
جدا از چاپلوسی و چاکر منشی مشمئز کننده این آقای ضد امپریالیزم!! از نمایندگان و قضات و حافظان نظام های استعماری و استثماری و سرمایه داری غرب در این پیام، در دیگر محورها سعی داشت با دجالیت، خود را فردی صادق و دمکرات و مناسبات فرقه ایش در اشرف را مناسباتی دمکراتیک جلوه دهد که تا کنون هیچ ناحقی و ظلمی در آنجا به کسی روا نشده است و آن چه علیه او و تشکیلات ظالمانه اش در اشرف بیان می شود مغرضانه و از طرف کسانی است که توان تحمل سختی های مبارزه را نداشتند