تلکس
پرونده مجاهدین در عراق مختومه می شود
مشاور امنیت ملی عراق مجاهدین را غده سرطانی در داخل عراق توصیف کرد و افزود: دادگاه های عراق حکم بازداشت چهارده عضو این گروه را به جرم جنایت علیه بشریت صادر کرده است. این مقام ارشد امنیتی عراق با بیان اینکه دستگاه قضایی کشورهای دیگر نیز حکم بازداشت برخی عناصر این گروه را صادر کرده اند، تصریح کرد: ما از اتحادیه اروپا خواستهایم برای حل مشکل مجاهدین و خروج آنها از عراق همکاری کند.
عمق دجالیت مجاهدین را بنگرید
دربار خانم قجر عضدانلو به سنت اجدادیش این بار طرحی با همکاری دلقک دربار و شوهر سابق خود مهدی ابریشم چی برای اسیران اشرف طراحی کردن که هم کمدی وهم عمق دجالیت فرقه را بیان میکند. در این طرح که القا کننده است که شما اسیران به امریکا می روید واز طرفی هم القا کننده این که طرف حساب ما امریکا است وشما باید در مقابل نیروهای عراقی اصرار به رفتن به امریکا بکنید.
اعتصاب غذا، فیلی دیگر در آسمان رجوی
سران این فرقه با برپایی نشستهای درونی بر روی نفرات و اعضای خود فشار می اورند که وارد این اعتصاب غذا بشوند، که البته در گذشته نیز در هنگام دستگیری مریم رجوی در پادگان اشرف چنین فشارهایی را اوردند که افراد خودشان را به اتش بکشند که خوشبختانه هیچ کس حاضر به چنین کاری در اشرف نشد،حالا هم کسی از این اعتصاب استقبال نخواهد کرد ولی مسئولین و فرماندهان این فرقه با ایجاد جو سازی و فشارهای روحی و روانی اسیران فرقه را در تنگنا و استیصال قرار خواهند داد.
موضع انگلیس در خصوص مجاهدین تغییری نکرده
دیوید میلیبند وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به موضع کشورش در خصوص مسئله خروج نام گروه مجاهدین توسط اتحادیه اروپا از لیست تروریستها گفت: در موضع رسمی دولت مطبوع وی در خصوص این گروهک تروریستی تغییری ایجاد نشده است. علی لاریجانی نیز در این دیدار با اشاره به اقدام نابجای اتحادیه اروپا در خصوص خروج نام گروه مجاهدین از فهرست گروههای تروریستی تصریح کرد: اتحادیه اروپا نبایستی با چنین اقداماتی به جایگاه خود نزد ملت ایران لطمه بزند.
رسوایی مجاهدین و به میدان آمدن رهبر فرقه
به هرحال، آقای مسعود رجوی که بوی رسوایی و فروپاشی به مشامش رسیده، ناچار برای حفظ پادگان اشرف، خود به صحنه آمد و در یک نطق پراحساس صوتی که برای اشرفیان پخش می شد از آنان خواست که باز هم به همان اشرف بچسبند و رهایش نکنند. جالب اینجاست که آقای رجوی طبق معمول با یک قدرتنمایی پوشالی (که پیش تر هم نمونه اش را در مورد تهاجم به ارتش آمریکا در صورت پیشروی به سمت بغداد دیده بودیم)، اشرف را محور کل جهان ارزیابی نموده…
یارو زنده اش صد تومنه، مرده شم صد تومنه
اما دلیل این پیام صوتی که اسمش را حضور گذاشته اند چه میتواند باشد شاید بقول آقای مسعود خدابنده که در مطلبی نوشته است:”….. آیا خروج از لیست اروپا و تخته شدن دکان دجالیت تبلیغاتی رجوی و لیستش و ایضا بسته شدن قریب الوقوع کمپ اشرف چنین صحنه سازی ای را می طلبیده؟ و آیا این سرآغاز دستور تشکیلاتی به گرفتاران کمپ برای قبول تخلیه”قرارگاه اشرف” است؟ و یا می تواند حضوری مصنوعی و ساختگی برای تجویز”خود سوزی تشکیلاتی” و”آدم کشی ایدئولوژیک” در قبال بن بست نهایی باشد…”
خروج مجاهدین از لیست تروریستها احمقانه بود
“پیتر شول لاتوار” گفت: این اقدام اروپا، حرکتی احمقانه در برابر گروهی تروریست بود که این گروه علاوه بر انجام اقدامات تروریستی در ایران در جنایت های صدام حسین نیز در عراق شرکت داشت. وی با اشاره به اینکه این گروه حتی در میان مخالفان جمهوری اسلامی نیز هیچ جایگاهی ندارد، گفت: من با مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از ایران ملاقات کرده ام و اکثر انها حتی نمی خواهند رابطه ای با این گروه داشته باشند.
تصمیم اتحادیه اروپا درمورد مجاهدین سیاسی است
اقدام فرانسه در واقع زیر سوال بردن نظام قضایی این کشور است که از سال 2003 سران و اعضای این گروه را تحت پیگرد قرار داده است”، تایید کرد و افزود: تصمیم اتحادیه اروپا فاقد بعد قضایی است و تنها از بعد سیاسی مطرح است زیرا هیچ دلیل حقوقی برای برداشتن نام انان از فهرست تروریستها وجود ندارد. در سال 2003 با دستور قاضی ضد تروریستی فرانسه بیش از 160 نفر از سرکردگان، اعضا و هواداران گروه مجاهدین در فرانسه به اتهام ارتباط با گروه های تبهکار دستگیر شدند
نامه به دینا روهزا باکر عضو کمیته خارجی کنگره امریکا
من که جوانی 24 ساله و مشغول زندگی در کشور زیبای کانادا بودم به خاطرشعارهای فریبنده ازادی ودمکراسی که مجاهدین در انجا سر میدادند به انها پیوستم و در نهایت هم به عراق اعزام شدم.19 سال از عمرم در این پادگان سپری شده است اکنون مردی 48 ساله هستم و به تازگی از عراق به فرانسه امده ام.در این 19 سال وقایع تلخ و شیرین زیادی را در این پادگان تجربه کردم.تنها واقعیت شیرین، دوستانم بودند که هم اکنون تعدادی از انها در انجا بسر می برند.فاجعه رخ داده است و سران مجاهدین خواهان ادامه ان هستند.
دعوت از مجاهدین برای نجات ساکنان اشرف
اگر برای مجاهدین نجات نیروهایشان از شرایط خطیر موجود مهم می باشد واگر منظور از تشکیل کمیته بین المللی حقوق دانان فریب و سنگ اندازی سر راه پناهندگی اشرفی ها نیست و بواقع قصد حل مسئله پناهندگی آنان را دارند می بایست دست همکاری همه فعالین حقوق بشری را بفشارند و با آنان به تبادل نظر بپردازند. بویژه با جدا شدگانی که خود به لحاظ عاطفی و انسانی رابطه عمیقی با دوستانشان در اشرف داشته و دارند و سرنوشت آنان به عنوان انسانهای پاکباز و فداکار که در دام فرقه افتاده اند حائز اهمیت می باشد.
بررسی ایران توسط ضد ایرانی ترین ها
مجاهدین به شدت مخفی میکنند که قرار است در روز چهارشنبه بیست و سوم بهمن برابر با یازدهم فوریه جلسه ای در فرانسه داشته باشند. این جلسه در ظاهر اسم” ایران در سه دهه گذشته” را دارد. اما توسط ضد ایرانی ترین نیروی موجود درخارج از کشور برگزار میشود ؛ سازمانی که خود بالاترین نقش منفی را در اتفاقات سه دهه گذشته ایران داشته است
آیا رجوی مرده یا خودش را به مردن زده
آیا خروج از لیست اروپا و تخته شدن دکان دجالیت تبلیغاتی رجوی و لیستش و ایضا بسته شدن قریب الوقوع کمپ اشرف چنین صحنه سازی ای را می طلبیده؟ و آیا این سرآغاز دستور تشکیلاتی به گرفتاران کمپ برای قبول تخلیه”قرارگاه اشرف” است؟ و یا می تواند حضوری مصنوعی و ساختگی برای تجویز”خود سوزی تشکیلاتی” و”آدم کشی ایدئولوژیک” در قبال بن بست نهایی باشد؟