جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵

تلکس

جدیدترین پست‌ها از تمام بخش‌های سایت
تنها ثمره ماندن مجاهدین در عراق تفرقه افکنی و جنایت است 16 شهریور 1387

تنها ثمره ماندن مجاهدین در عراق تفرقه افکنی و جنایت است

امام جمعه شهر خالص عراق و نماینده آیت الله سیستانی در استان دیالی گفت: دولت عراق برای اخراج مجاهدین از عراق کوچکترین تردیدی به خود راه ندهد زیرا تنها ثمره ماندن مجاهدین در عراق تفرقه افکنی و جنایت است. به گزارش خبرگزاری فارس آیت الله هانی حمید صالح در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان […]

حضور مجاهدین در عراق غیرقانونی است 16 شهریور 1387

حضور مجاهدین در عراق غیرقانونی است

سخنگوی حزب جماعت اسلامی عراق تأکید کرد مجاهدین را ترویست می‌دانیم و حضور آنها در خاک عراق غیرقانونی است. عبدالستار مجید سخنگوی حزب جماعت‌ اسلامی عراق در گفتگو با خبرنگار فارس در اربیل، اظهار داشت: ما مجاهدین را تروریست می‌دانیم و وجود افراد تروریست نیز در خاک عراق قابل قبول نست. وی افزود: اعلام ضرب‌الاجل […]

ضرب‌الاجل شش‌ماهه دولت عراق برای خروج مجاهدین 11 شهریور 1387

ضرب‌الاجل شش‌ماهه دولت عراق برای خروج مجاهدین

دولت عراق امروز رسما ضرب‌الاجلی شش ماهه برای خروج اعضای گروه تروریستی مجاهدین از این کشور تعیین کرد. سرتیپ”عبدالکریم خلف” سخنگوی وزارت کشور عراق رسماً اعلام کرد: دولت عراق برای خروج نیروهای سازمان مجاهدین خلق از خاک این کشور ضرب‌الاجل شش ماهه تعیین کرده است.

تحت حاکمیت قرارگرفتن اشرف واقدامات پیش رو 11 شهریور 1387

تحت حاکمیت قرارگرفتن اشرف واقدامات پیش رو

ازهفته پیش که تحت حاکمیت قرارگرفتن اسارتگاه اشرف توسط ارتش عراق دردستور کار دولت آن کشور قرارگرفت فرقه رجوی درنهایت سراسیمگی وپریشان حالی وعصبیت تمامی امکانات خود را به صحنه آورد تا شاید بتواند جلوی این روند قانونی را مسدود نموده و وضعیت واین دکان شیاد گری وشیادی خود درعراق را همانند گذشته حفظ نماید.

اشرف نه. بگوئید معسکرخالص 11 شهریور 1387

اشرف نه. بگوئید معسکرخالص

بعد از اینکه قرارگاه مجاهدین خلق درعراق به کنترل عراقی ها در آمد فرماندهان نظامی عراقی به شدت از به کار بردن نام”اشرف”برای این قرارگاه امتناع میورزند و قرارگاه را با نام معسکرالخالص می شناسند و آنها در تمام قراردادها و برگه ها و فرمهای تحویلی به مجاهدین از همین نام استفاده کرده اند

کنترل قرارگاه اشرف در دست دولت عراق 11 شهریور 1387

کنترل قرارگاه اشرف در دست دولت عراق

بنیاد خانواده سحر در عراق ضمن تبریک این خبر مسرت بخش به خانواده ها انتظار دارد که دولت عراق مصوبات خود که بر اساس قانون اساسی این کشور تنظیم گردیده است را فورا اجرایی نماید. خانواده های اعضای گرفتار در قرارگاه اشرف مجاهدین خلق انتظار دارند تا مقامات عراقی در اسرع وقت تسهیلات لازم جهت دیدار فوری و بلاواسطه و بدون مانع خانواده ها با عزیزانشان را در محلی خارج از قرارگاه مذکور فراهم نماید.

گروگانگیری جدید 11 شهریور 1387

گروگانگیری جدید

این گروه تروریستی که ازسالیان پیش در پی ناکامی های پی درپی که در زمینه «استراتژی جنگ مسلحانه» متحمل شد برای جلوگیری از فرار نیروها به سرعت دست به کار شد و این سازمان سیاسی را به یک فرقه مخوف تبدیل کرد و در سایه آن تمامی اعضاء خود را در حصاری تنگ به نام «کمپ اشرف» به گروگان گرفت.

گروگانگیری جدید! 11 شهریور 1387

گروگانگیری جدید!

تا پیش از این باندهای آدم ربایی برای رسیدن آسان به پول هنگفت سوژه ای را نشان میکردند و در زمان مناسبی اقدام به ربودن و اخاذی از خانواده وی می نمودند. اما امروزه سازمان مجاهدین خلق پا را از این هم فراتر نهاده و اعضاء و خانواده های اعضاء خود را به گروگان گرفته […]

ضرب‌الاجل شش‌ماهه دولت عراق برای خروج مجاهدین 11 شهریور 1387

ضرب‌الاجل شش‌ماهه دولت عراق برای خروج مجاهدین

دولت عراق امروز رسما ضرب‌الاجلی شش ماهه برای خروج اعضای گروه تروریستی مجاهدین از این کشور تعیین کرد. به‌ گزارش خبرنگار فارس در اقلیم کردستان عراق، سرتیپ عبدالکریم خلف سخنگوی وزارت کشور عراق رسماً اعلام کرد: دولت عراق برای خروج نیروهای سازمان مجاهدین خلق از خاک این کشور ضرب‌الاجل شش ماهه تعیین کرده است. خلف […]

تحت حاکمیت عراق قرارگرفتن اسارتگاه اشرف واقدامات پیش رو 11 شهریور 1387

تحت حاکمیت عراق قرارگرفتن اسارتگاه اشرف واقدامات پیش رو

الف. مینو سپهرازهفته پیش که تحت حاکمیت قرارگرفتن اسارتگاه اشرف توسط ارتش عراق دردستور کار دولت آن کشور قرارگرفت فرقه رجوی درنهایت سراسیمگی وپریشان حالی وعصبیت تمامی امکانات خود را به صحنه آورد تا شاید بتواند جلوی این روند قانونی را مسدود نموده و وضعیت واین دکان شیاد گری وشیادی خود درعراق را همانند گذشته […]

توسل به صلیب سرخ بهانه جدید فرقه مجاهدین 10 شهریور 1387

توسل به صلیب سرخ بهانه جدید فرقه مجاهدین

از نگاه سایت آوا در صورتی که صلیبت سرخ بین المللی بتواند باعث آزادی تمامی اسرای قرارگاه اشرف بشود کار بسیار ارزشمندی خواهد بود ولی دخیل بستن فرقه رجوی به صلیب سرخ با هدف شوم استمرار برده داری نوین در قراگاه اشرف می باشد که البته روند فروپاشی کامل این سازمان غیرقابل کنترل بوده و نهایتا در ماههای آینده این بساط خیانت و جاسوسی ومزدوری برچیده خواهد شد.

استقبال انجمن ایران سبز از برچیده شدن اشرف 10 شهریور 1387

استقبال انجمن ایران سبز از برچیده شدن اشرف

انجمن ایران سبز ضمن سرور و خرسندی از این واقع تاریخی به دولت عراق پیشنهاد می کند برای از بین بردن آثار بجا مانده از تروریست در اردوگاه مجاهدین نباید عجله بخرج داد چرا که دولت عراق باید به مسئولیت تاریخی و افشا و در اختیار قراردادن آثار بجا مانده از تروریست به رسانهای معتبر جهانی عمل کند تا برای یک بار هم شده بطور مستند عمل کرد برده کشانه این گروه خطرناک که با نام”مبارزه برای برای برچیدن استثمار از خلق محروم” اعمال خود را توجیه می کرد در قضاوت تاریخ و نسل های آینده بعنوان درس عبرت قرار گیرد.

blank
blank
blank