تلکس
عقب نشینی تاکتیکی به فرانسه یا قبول شکست ارتش رجوی
کسی از وی در مورد نحوه وطن فروشی و خیانت به مردم ایران نخواهد پرسید. از سوی دیگر رده های با لا را با کمک سازمان امنیت اسرائیل و سازمان جاسوسی فرانسه از عراق خارج می کنند. سفر رئیس جمهور اسرائیل –شیمون پرز – به فرانسه و استقبال گرم سارکوزی از وی در حالی که پرز گفت فرانسه بیتشرین کمک برای ساخت (بمب های) اتمی به اسرائیل را کرده است را می توان دلیلی بر تسریع خروج فرماندهان مجاهدین از عراق به فرانسه کرد.
مجاهدین، فرقه ها و برخورد با نخبگان اجتماعی و سیاسی
لازم به توضیح است که در زمان طرح این ادعا، سازمان جاسوسی مورد نظر مجاهدین اساسا وجود خارجی ندارد. در این رابطه می توان به نمونه های دیگر و با کیس های مختلف اشاره کرد که مجاهدین افراد حقوقی و نهادهای مدنی را با اتهامات مشابه مورد شماتت قرار داده و عجیب اینکه تا اکنون با واکنش جدی و قضایی مواجه نشده و همین امر سبب ادامه این روند و حتی تشدید آن شده است. در جریان بازی های جام جهانی 1998 فرانسه محمدمحدثین مقامات فرانسوی را متهم به همکاری ناسالم با مقامات امنیتی ایران جهت ممنوعیت ورود مجاهدین به فرانسه نموده بود.
خانم رجوی ؛ مسعود رجوی چگونه مرد
رجوی و همراهان در دست نیروهای اسرائیلی هستند. با توجه به شیوه مطبوعات آمریکا تقریبا محال است که رجوی در دست آمریکائی ها باشد و خبر آن درز نکرده باشد. رئیس قبلی سازمان امنیت فرانسه می گوید که ما به آمریکائیها د رمورد مخفی ماندن عملیات ها اعتمادی نداریم. بنابر این ترجیح می دهیم عملیات در اروپارا بدون اطلاع آمریکائی ها انجام بدهیم.
ترجمه نامه آقای کیوان رادبین به بنیاد خانواده سحر
وقتی در قرارگاه اشرف بودم من با سهیل ختار (ساشا) دوست شدم. او هم مشکلاتی مانند من داشت و او هم شکنجه شده بود. او سعی کرد فرار کند ولی عاقبت توسط مسئول خودش وقتی در فیلق بود کشته شد. در واقع دکتری که حسن عارف نامیده میشد اینرا به من گفت که او شاهد جسد ساشا بود که به کلینیک آورده شده بود.
به مناسبت فرا رسیدن نوروز
“سبزه” نماد بهار و طراوت و خرمی طبیعت و دلهای انسانهاست. با فرا رسیدن بهار حقد و حسد و کینه نیز از دلها بیرون می رود و سبزی طبیعت الهام بخش دلهای انسانها و پالایش روحی آنان می شود، در انیجا دیگر فرقه مفهومی ندارد آنچه هست صمیمیت است و انسان دوستی، نه دیوارهای بلند اشرف در اینجا معنی می دهد و نه ترد مادر و پدر، خواهر و برادر و فرزند که بیشتر از 20 سال به دستور مسعودها و مریم ها بی معنی می ماند.
خانم مرضیه قرصی ، نظریه انتقادی و رهبران مجاهدین
اخیرا در سایت افشاگری متعلق به دارودسته تروریست رجوی علیه خانم مرضیه قرصی از اعضای با سابقه مجاهدین که پس از تحمل فشارهای روانی و ذهنی سیستماتیک از سوی رهبران مجاهدین به ویژه خانم فهیمه اروانی از قرارگاه اشرف خارج و به کمپ امریکا و سپس به میهن عزیزمان ایران بازگشته است ، فریبکارانه و […]
دو استراتژی متفاوت: استراتژی خانواده ها و جداشده گان”بنیاد سحر” و استراتژی مجاهدین”پادگان اشرف”
انجمن ایران سبز، نوزدهم مارس 2008 به اعتقاد انجمن ایران سبز بنیاد سحر بزرگترین امیدی برای به فراموشی سپردن کارنامه شراکت و همکاری اعضای فرقه مجاهدین با رهبری خیانت کار فرقه مجاهدین است و با اتکا به بنیاد سحر اعضای فرقه زده مجاهدین با سرعتی بیشتر قادر به جذب جامعه خواهند بود. استراتژی مجاهدین با […]
کتاب” گسستن بند و زنجیرها” – قسمت پنجم
نویسنده: Steven Hassan ترجمه: پروین حاجی فرقه های مخرب اکثرا در جامعه نا شناخته میمانند و یا زمانی شناخته میشوند که متاسفانه برای کمک به قربانیان آن بسیار دیر است. در 26 مارچ 1997 پیکر 39 مرد و زن همه ملبس به یک رنگ و نوع لباس بی جان در عمارت بسیار مجلل و بزرگ […]
خانم رجوی ؛ مسعود رجوی چگونه مرد ؟
مسعود چمن بهار 87 هم رسید و مسعود رجوی فرمانده نابغه ؛ بزرگترین فرمانده نظامی عالم وجود کسی که توانست 1500 نیرو را در ظرف 24 ساعته در عملیات فروغ جاودان به کشتن بدهد و بعد هم دلیل پیروزنشدنش را بر عدم ارتباط کشته شدگان و مجروحان با خود و عدم اعتقاد تمام عیار بخود […]
مصاحبه رادیو دولتی ایتالیا با اعضای سابق مجاهدین
گزارشگر (آقای روفولو) در ادامه با طرح این سوال که امروز نقش این سازمان چیست؟ می گوید که گوئیدو اولیمپیو، کارشناس تروریسم در این رابطه توضیح می دهد:”در گذشته این سازمان درگیر فعالیت های خشونت آمیز در اشکال تروریستی بوده است. اما مدت ها است که کارشان به طور اصلی به اپوزیسیون اختصاص پیدا کرده و الان مسلماً فعال تر هستند،هر چند که احتمالاً طرفداران سابق را ندارند.””
عیدی پدرانه
او اظهار می داشت برای بار دوم نیز فقط بخاطر مادر مرحومش به اشرف رفته بودم که او هم مثل من همه این گرفتاریهای ملاقات در قرارگاه اشرف را کشید و او هم بعد از 20 سال فقط 4 ساعت ملاقات داشت که همین هم باعث مرگ مادرش شد. او در ادامه اظهار داشت:در کجای دنیا رسم بر این است که اسیری برای تماس با مادر در حال احتزار در بیمارستان بایستی چند صد دلار (فقط 3 دقیقه) هزینه ارتباط آن را بپردازد.
هیچ آدابی و ترتیبی مجوی، هر چه میخواهد دل تنگت بگوی
موضوع دیگر اینکه من مطالبی که خود دیده و شنیده بودم و در نامه قبلی هم هست در مورد عملکرد سازمان مجاهدین از شما که سالها در این سازمان عمر گذرانیده اید پاسخ خواستم که با جواب شما مطالب تا اندازه ای برایم روشن گردد. مثلاً در مورد جدائی دسته جمعی زوجین و یا اینکه چرا در ارتش صدام رودر روی برادران خود در جبهه صدام جنگیدند شما فقط نوشتید که خود مجاهدین پاسخ آنرا خواهند داد مگر شما که سالها با آنها بودید و با شم سیاسی و آگاهی که از عملکرد سازمان مجاهدین دارید نمی توانستید پاسخ قانع کننده به من داده و مرا به اصطلاح از گمراهی بیرون آورید. در نامه نوشته اید نقادی برای سازمان مجاهدین یا هر سازمان دیگری در کفایت انجمنی چون انجمن نجات نیست. برادر جان نه من این حرف شما را قبول ندارم هر حرفی هر چند بزرگ یا کوچک از دهان هر شخصی چه کوچک و چه بزرگ حتی طفل دبستانی باید قابل جواب و تحلیل باشد.