تلکس
تبیین رابطه فرقه ای مجاهدین با والدین اعضاء
منازعه خانواده سمیه محمدی با سازمان مجاهدین را کماکان می توان در دو موضوع و مقوله دیدگاه فرقه درباره خانواده و تنظیم رابطه فرقه با والدین عضو فرقه مورد ارزیابی و چالش قرار داد. رجوی راست می گوید درک مناسبات موجود میان او و قربانیانش بیش از اینکه ردپایی برای قانون و مجریان آن باز بگذارد، به ابزار و سپری برای فرار از قانون تبدیل شده است. به زعم مهدی ابریشم چی کلید رهیافت و فهم این مناسبات انسان رها است و انسان رها به زعم ابریشم چی کلید خلاصی و رهایی مجاهدین از همه مرزها و قوانین اجتماعی است. او در تبیین این انسان و مکانیزم رهایی او می گوید:
تبریک به دلیل اخذ حکم دستیگیری ۳ نفر از مسئولین فرقه رجوی
بنام خواهرانی داغدار سه برادر آزادیخواه و نیز همدرد هزاران خانواده ایرانی که جوانان برومند و آزادیخواه اشان قربانی ایده های خائنانه رجوی ها گردیده و همچنان پایبند به ارزش ها و کرامت انسانی بوده که هیچگونه اسارت ذهنی و جسمی انسان ها را نمی پذیریم از شما نه تنها بنام مادر و پدری دلسوخته و نگران سرنوشت فرزند بلکه بنام انسان هایی شجاع که تصویر زیبایی از عشق والدین به فرزند را با اقدام خود ترسیم نموده و این عشق را به اثبات رسانده اید از اخذ حکم دستگیری 3 تن از مسئولان این فرقه آدم ربا و خائن به آرما ن های نسلی که خونشان به ناحق ریخته شده است قدردانی می نمائیم و امیدواریم هرچه زودترسمیه و سمیه ها به رهایی برسند.
لال مونی گرفتن مجاهدین در قبال صدور حکم دستگیری ۳ تن از مزدوران رجوی
نکته تاریخی که در این حکم نهفته است اینکه مجاهدین با تمامی ادعاهای پیروزی های نداشته شان و سیاست بازی هایشان و دبدبه و کبکه شان به یک زن و شوهر کارگر که قربانی اعتماد به رجوی هستند بازنده شدند. مجاهدین می توانند هر ادعائی که می خواهند بکنند. نتایج پشت کردن به مردم و خیانت به اعتماد توده ها هر روز در فرقه ورشکسته رجوی هر روزه اشکار تر میشود.
مصاحبه دکتر فایق گولپی با هفته نامه میدیا
دکتر فایق گلپی گفت به دو دلیل هرگز اجازه نخواهیم داد که مجاهدین خلق وارد قندیل شوند.اول به این دلیل که سازمان نام برده درگذشته مواضع خصمانه ای در مقابل نهضت های کردی در کردستان عراق داشته است و هم پای رژیم بعث در مناطق خانقین، کلار و دیگر مناطق علیه پیشمرگان کرد و مردم جنگیده است…
تبریک به آزادیخواهان ایرانی و خانواده محمدی به دلیل اخذ حکم دستیگیری ۳ نفر از مسئولین فرقه رجوی
سعید نوروزی – قربانی به خواست رجوی ها در راستای آزادیخواهی ودرخواست جدایی از فرقه با وجود دستگاه پیکس میکر در قلبش سالها در زیر شکنجه مسئولین فرقه از جمله مژگان پارسایی و فهیمه اروانی و زهره قائمی…………… بوده و شکنجه گران فرقه در فرصتی که بدست آوردند به خواست رجوی های خائن و وطن […]
به یاری جدا شدگان سازمان مجاهدین بشتابیم
طی روزهای اخیر مطلع شدم تعداد بیشماری ازاعضای با سابقه سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی که پس از پی بردن به ماهیت تروریستی و فاشیستی مجاهدین از آن گروه جدا شده و در محلی موسوم به تیف و تحت نظارت مقامات ارتش امریکا نگهداری می شدند پس از آن که با تحمل مشقات فراوان و چند سال انتظار از وعده ی مقامات امریکائی به آنها مبنی بر رایزنی با کشورهای اروپای جهت اخذ پناهندگی، ناامید شدند، با امید به زندگی بهتر و تدارک
ضرورت اجتماعی نمودن مسئله اردوگاه تیف و اشرف
بهر حال، این که آقای حسیبی از چه راه وچگونه مسئله”بچهها” راپی گیری مینمایند به هیچ کس مربوط نیست،الا خودشان. اماگذشته ازتمامی این مسائل،آنچه که در درجه اول، اهمیت دارد،حضور خود آقای حسیبی ودیگرانی نظیر ایشان در صحنهاست. این حضور،به تمامی توطئههای رجوی خاتمه و تعادل قوا را به نفع تعین تکلیف هرچه سریعتر کار عزیزان دربند خواهد چرخاند”
نامه سرگشاده انجمن ایران سبز به رئیس صلیب سرخ جهانی
انجمن ایران سبز بر اساس کار و تجربه خود معتقد است زمان اقدام اساسی و دخالت فوری صلبیب سرخ جهانی برای خروج این افراد از این اردوگاه که سازمان مجاهدین از آنها برای تقویت و زنده نگه داشتن خویی تروریستی بهره می برند، رسیده است. حل این مشکل در توان و در چارچوب حل مسئله انسانی این ارگان قدرتمند و انسانی امکانپذیر است و این افراد با کمک صلیب سرخ و کمیساریای عالی مستحق پناهندگی در کشورهای دمکراتیک هستند.
چه کسی جنگ افروز اصلی است و چرا
اما آنچه مرا بیش از هر چیز رنج میدهد اینست که با هر کس در داخل ایران برخورد داشته ام، یا سازمان مجاهدین خلق را اساسا نمیشناسد و یا به شدت از آن بیزار است و این چیزی به غیر از نتیجه عملکردهای به غایت فرصت طلبانه رهبری سازمان طی سالهای اخیر نیست. سازمان زمانی با اقبال بسیاری از جوانان میهن روبرو بود ولی متأسفانه الان با اینهمه جانفشانی
اطلاعیه شماره ۶ خانواده سمیه محمدی اسیر مجاهدین
سازمانی که ادامه حضورش به آمدن و یا ماندن سمیه بستگی داشته باشد دلیل بی اعتباری و مزدوری بودن آن سیستم هست والا کسی که در خاک ریشه داشته باشد از ریختن برگهایش در توفان هیچ واهمه ای ندارد زیرا سالهاست که در بربیابان به مسافران سایه می دهد تا خستگی راه را بدرکنند و می داند که زمستان خواهد رفت و بهار خواهد آمد و برگها دوباره خواهند روئید.
هشدار به تمام سازمانها و ارگانهای مدافع حقوق بشر در سراسر دنیا
تاریخ و ملت ایران هرگز نخواهند بخشید کسانی را که باعث آسیب رسیدن به این انسانها هستند و از همه آنهایی که توان و قدرت یاری رساندن به این انسانها را دارند اما کمکی به آنها نکردند حسابرسی خواهد کرد هر یک از این انسانها کم کم غریب به 20 سال است که در خاک عراق بودند وهیچ راهی و هیچ امکان مادی و معنوی ندارند. پس کمک به اینها از هرکاری امروز واجب تر و حیاتی تر میباشد.
بی آبرویی وافشاگری حسن داعی لابی جنگ طلب مجاهدین در پالتالک
در روز یکشنبه بیستم ژآنویه حسن داعی که از اعضای قدیمی مجاهدین بوده وهمراه با علی رضا جعفرزاده و صفوی وچند نفر دیگر کادرهای لابی جنگ طلب مجاهدین در آمریکا را تشکیل میدهند کوشش کرد که در اتاق پالتالکی سوسیالیست فوروم تحت عنوان «لابی های رژیم ایران » در آمریکا سیاستهای جنگ طلبانه مجاهدین را تحت این پوشش کمک به پیش ببرد. مدیر اتاق به گفته دوستان در ابتدا سعی کرده است که او را معرفی کند واو خود را یک نفر «ملی ومذهبی » معرفی کرده واز سابقه خود از مجاهدین هیچ سخن به میان نیاورده است. ولی با افشاگری که از طرف یوزرها علیه حسن داعی انجام گرفت باعث شد که سفره ودکان او جمع شود ودقیقا سیاستهای جنگی طلبانه او رسوا گردد.او که سعی میکرد که به دفاع از تحریم بپردازد واز آن دفاع کند مورد هجوم یوزرها قرار گرفت. او که از افشاگری و وابستگی اش به مجاهدین خودش را باخته بود دقیقا مجبور به دفاع از جنگ وتحریم شد. درواقع سخنرانی حسن داعی باعث هرچه رسوا تر شدن او در نزد یوزرها شد بطوری که اکثر یوزرها