تلکس
اوج نخوت ، سقوط آزاد به درهم شکستگی وجهنم اعمال
اگر کسی تفسیر قرآن آقای طالقانی راخوانده باشد او در این تفاسیر به یک نکته اشاره دارد که جهنم وبهشت انسانها در همین دنیا میباشد! او به اعمال انسانها که نتیجتا برای آنها عکس العمل در میدان تاریخی –اجتماعی بوجود میاورد اشاره دارد وبه دیالکتیک این روند نیز میپردازد. از این که بگذریم که او […]
غسلی در اشرف – بالا آوردن تناقضات در درگاه رجوی
وبلاگ حسن زبل، هفدهم ژانویه 2008بیاد می آورم که برادر مسعود رهبری سازمان ، بزرگترین خطر را بحران درونی و خطور مطالب نامطلوب به ذهن نفرات ذکر میکردند و از این مسئله بعنوان خطرات حمل تناقض یاد می کردند ، هر چند هر روز ما مجبوریم که در جلسات عملیات جاری و بعد غسل هفتگی […]
همایش رهایی در شیراز
همایش”رهایی” با استقبال گسترده ی خانواده ها در هوای سرد و برفی شیراز با دل های گرم و مهربان آن هایی که مشتاقانه انتظار دیدار فرزندان شان را می کشند به همت دفتر انجمن نجات شیراز در تاریخ21/10/86 برگزار گردید.آقایان ابراهیم خدابنده، کامبیز باقرزاده و خانم روناک دشتی از مسئولین سابق بخش سیاسی سازمان در اروپا و اعضای سابق در قرارگاه اشرف در عراق به ایراد سخنرانی پرداختند. آقای خدابنده ضمن بر شمردن شگردهای مشترک همه ی فرقه ها نسبت به شیوه های مغزشویی و مسخ اعضا و بی هویتی محض فرد در روابط تشکیلاتی، به موضوعات: روابط خانوادگی، احساسات عاطفی، اظهار نظر، انتخاب، تفکر، اظهار علاقه و دوست داشتن و… که شدیداً منسوخ و گناهی نابخشودنی است، پرداخت و اظهار نمود در دیدگاه فرقه ی مجاهدین همه چیز و همه کس متعلق به رهبری است و تنها باید نثار رهبری گردد.
گفتگو با آقای غلامرضا شیردم عضو سابق فرقه مجاهدین – قسمت چهارم
آخر کجای این سازمان انقلابی و مردمی است تعدادی آدم عقده ای در سازمان مجاهدین جمع شدند و با سرنوشت بچه های مردم بازی می کنند و از ین طریق عقده های خودشان را خالی می کنند و برای کسب قدرت به هر روش غیر دموکراتیک و غیر اخلاقی متوسل می شوند.
جدید ترین خبر از وضعیت افراد جدا شده از مجاهدین در عراق
امروز 2008/01/16 خبرنگار ایران سبز مصاحبه ای تلفنی با تعدادی از افراد جدا شده در شهرهای سلیمانیه و اربیل داشته که خلاصه آن به اطلاع هم میهنان عزیز، ارگان ها و سازمان های حقوق بشری و مراجع دست اندرکار میرسد:
گفتگوی صمیمانه با آقای غلامرضا شیردم عضو سابق فرقه مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی (قسمت چهارم)
مکان گفتگو : دفتر انجمن نجات آذربایجانغربی آرش رضایی : آقای غلامرضا شیردم ، کی وارد ارتش به اصطلاح آزادیبخش شدید؟ غلامرضا شیردم : اواخر سال 81. آرش رضایی : سازمان مدعی است ارتش آزادیبخش مناسباتی بر اساس الگوهای ارتش های انقلابی و رهائیبخش طرح ریزی کرده است که بی بدیل و منحصر به فرد […]
آرزومندان جنگ علیه ایران…
آرزومندان جنگ علیه ایران…
چرا مجاهدین خلق غیر قابل اعتمادند
رفع محدودیت های قانونی از مجاهدین اگر چه محصول چالش های قضایی و حقوقی میان حامیان و مخالفان مجاهدین است، اما حقیقت امر آن است که کیس و موضوع مجاهدین بسا فراتر از این جنبه ها و بسیار غامض تر و پیچیده تر از ابعاد حقوقی و قانونی نیازمند یک نگاه جامع، کارشناسانه و غیرمصلحت جویانه در ماهیت ایدئولوژیک – فرقه ای مجاهدین است. نتایج حاصله از این ضرورت ما را به دور اندیشی توام با واقع بینی درباره مجاهدین متقاعد خواهد کرد.
دست مریزاد به محبوبه ومصطفی
برای نجات سمیه البته که اگر لازم باشد ۹بار که سهل است ۹۰۰بار هم باید رفت ودرب اسارتگاه فرقه رجوی را از پاشنه درآورد ؛اما بنظر من ابتدا باید در مقابل این همه تلاش از خودگذشتگی ونثار بی دریغ عواطف به پای فرزندی که اسیر اختاپوسی فرقه رجوی شده تعظیم کرد وبه مصطفی ومحبوبه درود فرستاد وچنانچه نمیتوانیم با آنان همراه شویم با آنان همدل شویم.
” چشم انداز سازمان مجاهدین خلق” و مسئله تعهد دوساله
کانون آوا در نظر دارد این بحث و تاثیرات آن و دلایل مطرح کردن تعهد دو ساله در سازمان مجاهدین را با همه هموطنان درمیان بگذارد و برای آگاهی مردم از خطرات احتمالی، آنرا موشکافانه مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.
پروژه ی ایران هراسی
علاوه بر این، با توجه به تغییرات چشمگیری که خاورمیانه طی چندین سال گذشته متحمل شده، و از بین رفتن مانع عراق برای پیشبرد نفوذ ایران، اینکه بتوان شاهد انزوای ایران بود، کاری دشوار است. در زمانی که مقام های ایرانی در پایتخت کشورهای عربی مورد استقبال قرار گرفته اند و تجارت بین ایران و همسایگان آن در حال افزایش است؛ یک موافقت منطقه ای برای انزوای ایران وجود ندارد.
نامه سرگشاده به آقای حسیبی درباره جداشدگان سازمان مجاهدین
اینها انسان های درمانده ای هستند که در حال حاضر به ابزاری در دست رهبران مجاهدین برای تضمین بقای نباتی خود تبدیل شده اند. درک این معنی با لحاظ شرایط و مناسباتی که شما هم به آن اذعان دارید کار دشواری نیست. می ماند اینکه برای نجات این قربانیان چه باید کرد. اطلاعات پراکنده حاکی است افرادی که به ایران بازگشته اند، سوای هر موضعی که ما درباره جمهوری اسلامی داشته باشیم حداقل اینکه نگران کننده نیست.